Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακυρώθηκε κι επίσημα η δημοπράτηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος

Ακυρώθηκε κι επίσημα η δημοπράτηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος
Αυτό που όλοι περιμέναμε σήμερα δημοσιεύθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ με κάθε επισημότητα. Το Υπουργείο ΟΙΚΥΝΑΤ και ειδικότερα το Υπουργείο Υποδομών με απόφαση του Υπουργού, Γιώργου Σταθάκη, ακύρωσε τον αναμενόμενο για την Τρίτη 31 Μαρτίου 2015 διαγωνισμο για ένα από τα μεγάλα έργα της επόχης, της μετατροπής του δρόμου Πάτρα-Πύργος σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.

Όπως αναφέρει το σκεπτικό της απόφασης σύμφωνα με την ειδική διάταξη 46516/2014 το έργο εγκρίνεται υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία πριν την οριστική έγκριση του φακέλου μεγάλου έργου στην ΕΕ. Αναφέρει πως πρόκειται για παρέκκλιση με απόφαση του τότε Υπουργού ΠΟΜΕΔΙ ώστε το στάδιο της κατάθεσης των προσφορών να μην είναι ενιαίο αλλά να διαιρείται σε 2 διακριτά επί μέρους στάδια.

Ουσιαστικά το επόμενο διάστημα αναμένεται η ένταξη του έργου στο ΣΕΣ 2014-2020 καθώς έχει υποβληθεί σχετική πρόταση στην Κομισιόν.

Στη συνέχεια το σκεπτικό αναφέρεται πως κρίνει σκόπιμο να επανεξεταστει ο τρόπος δημοπράτησης του έργου σε συνδυασμό με την ένταξη του στο ΣΕΣ 2014-2020 για να είναι δυνατή η δημοπράτηση του σε ενιαίο στάδιο (χωρίς την εφαρμογή παρέκκλισης), το οπόίο θα συμβάλλει στο να συντμηθεί ο χρόνος δημοπράτησης και επιπλέον να συνεκτιμηθούν οι πιθανές τροποποιήσεις των τευχών δημοπράτηση ύστερα από την Προδικαστική Προσφυγή της εταιρείας ΜΕΤΚΑ.

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ

Επί της ουσίας το έργο όπως το ξέραμε "πέθανε". Είναι πολύ πιθανό να δούμε να κόβεται οχι σε 2 ή 3 αλλά ακόμα και σε 7 ή 8 εργολαβίες για να υπάρχει δικαιότερη κατανομή. Χρονικά το έργο θα πάει πολύ πίσω καθώς εφόσον επανέλθει σαλαμοποιημένο τότε οι πολλαπλές διεξαγωγές διαγωνισμών είναι πιθανόν να φέρουν μεγάλες καθυστερήσεις από ενστάσεις και προσφυγές των συμμετεχόντων, πράγμα που είναι το συνηθέστερο, ειδικά στα μεγάλα έργα. Να θυμίσουμε πως το έργο έχει κόστος 443εκ.ευρώ και επρόκειτο για το μεγαλύτερο οδικό έργο της χρονιάς.

Πηγή: ypodomes

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!