• Το Scenic και το Grand Scenic είναι τα πρώτα μοντέλα της Renault που θα διατεθούν στο εμπόριο, έχοντας κάτω από το καπό τον νέο κινητήρα Energy dCi 130.
• Ο νέος diesel κινητήρας 130 ίππων, αποδίδει στα οχήματα της κατηγορίας MPV, καλύτερη σχέση επιδόσεων και κατανάλωσης καυσίμου.
• Τα οχήματα που έχουν αυτόν τον κινητήρα είναι ήδη διαθέσιμα στη Γαλλία προς πώληση ενώ αναμένονται στην Ελλάδα τον Ιούνιο του 2011.
Στις αρχές του 2011 η Renault παρουσίασε τη νέα σειρά κινητήρων «Energy», η οποία ξεχωρίζει ως μια σαφής απόδειξη της μηχανικής υπεροχής του ονόματος Renault και της αξεπέραστης ποιότητας. Οι νέοι κινητήρες πετρελαίου συνδυάζουν επιδόσεις, οδηγική απόλαυση και οικονομία καυσίμου, ενώ ο πρώτος κινητήρας που θα φθάσει στην αγορά είναι ο Energy dCi130. Εφοδιασμένος με όλες τις νέες, τεχνολογίες από περίπου 15 πατέντες ευρεσιτεχνίας, αυτός ο κινητήρας 130 ίππων 1.6 λίτρων, είναι ο πιο...
ισχυρός στην αγορά για το μέγεθός του, με τη μέγιστη ροπή του να ανέρχεται στα 320Νm (στα 1.500 rpm). Συνδυάζει επίσης, αρκετές περιβαλλοντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα STOP & START, το σύστημα πέδησης με ανάκτηση ενέργειας, και την αντλία λαδιού μεταβλητού όγκου, μειώνοντας την κατανάλωση του καυσίμου και των εκπομπών CO2 κατά 20 τοις εκατό, παρέχοντας παράλληλα πολύ χαμηλότερο κόστος λειτουργίας.
Τα Scenic και Grand Scenic, είναι τα πρώτα μοντέλα της Renault που διατίθενται με τον Energy dCI 130. Αυτά τα πολυμορφικά της Renault, κατά συνέπεια, είναι τα μόνα που διαθέτουν ένα τόσο υψηλό επίπεδο απόδοσης, όπου οι εκπομπές CO2 βρίσκονται κάτω από τα 120g/km (115g/km, ισοδυναμούν σε κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου 4,4 λίτρων/100km).
Οι Κινητήρες Energy της Renault
Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής της δράσης eco², η Renault, στοχεύει να γίνει ο νούμερο ένα κατασκευαστής στην κατάταξη των εταιριών με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2, χάρη όχι μόνο στην γκάμα των ηλεκτρικών της οχημάτων, αλλά και στην αποτελεσματικότητα των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Αυτόν τον στόχο καλείται να πετύχει η νέα σειρά των κινητήρων Energy που συνδυάζει όλες τις καινοτομίες που εξασφαλίζουν σε κινητήρες μικρού κυβισμού υψηλή απόδοση, χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2. Χάρη σε αυτές τις καινοτομίες, η ευρωπαϊκή σειρά της Renault αναμένεται να καταναλώνει σύντομα 137g/km, ενώ στόχος είναι έως το 2013 το νούμερο αυτό να γίνει μικρότερο, αγγίζοντας τα 120 g/km και επόμενος στόχος μέχρι το 2016 είναι να πέσει κάτω από το όριο των 100g/km, καθώς η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων της Renault διευρύνεται συνεχώς.