Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Honda προσχωρεί στην Clean Energy Partnership με 2 οχήματα FCX Clarity

Η Honda προσχωρεί στην Clean Energy Partnership με 2 οχήματα FCX Clarity.

Η Honda και η Clean Energy Partnership (CEP) ανακοίνωσαν την προσχώρηση της Honda στο πρόγραμμα CEP, κάτι που θα βοηθήσει στην προώθηση του κινήματος του υδρογόνου στην Ευρώπη.

Η CEP είναι το σημαντικότερο πρόγραμμα δοκιμής υποδομής υδρογόνου και οχημάτων κυψελών καυσίμου στην Ευρώπη στο οποίο συμμετέχουν κατασκευαστές αυτοκινήτων, εταιρίες υποδομών και ενέργειας και η Γερμανική Κυβέρνηση. Στόχος της CEP είναι να προετοιμάσει το έδαφος για τον ερχομό της υδρογονοκίνησης στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Η Honda δίνει το παρών με ηλεκτρικά...
αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου στους Ευρωπαϊκούς δρόμους από το 2009 και θα υποστηρίξει τις δραστηριότητες της CEP με 2 ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου FCX Clarity.

Ο Ken Keir, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe δήλωσε, «Η Honda είναι πεπεισμένη ότι τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου είναι η απόλυτη λύση στη μείωση των εκπομπών CO2 από τις οδικές μεταφορές. Συμμετέχοντας στην CEP με το επαναστατικό FCX Clarity αποδεικνύουμε τη βιωσιμότητα της τεχνολογίας υδρογόνου και υποστηρίζουμε την ουσιαστική εξέλιξης μιας Ευρωπαϊκής υποδομής ανεφοδιασμού υδρογόνου».

«Η Honda πλαισιώνει την Κοινοπραξία μαζί με τη βιομηχανική εταιρία παροχής αερίου, Air Liquide, καταδεικνύοντας την υψηλή συμβολή της CEP στη σύμπραξη αυτοκινητοβιομηχανιών και εταιριών ενέργειας για την ανάπτυξη της υδρογονοκίνησης στην Ευρώπη.

Ο Dr. Klaus Bonhoff, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της NOW GmbH1, δήλωσε: «Η CEP είναι ο πυρήνας της NIP’s2 στην προετοιμασία της αγοράς για μία μελλοντική, αξιόπιστη μετακίνηση βασισμένη στο υδρογόνο και τις κυψέλες καυσίμου. Η συνεχής επέκταση της συνεργασίας επιβεβαιώνει τη δέσμευση της βιομηχανίας στην υλοποίηση ενός οράματος μετακινήσεων μηδενικών ρύπων. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο χρειάζεται συνεργασία σε διεθνές επίπεδο, κάτι που κάνει πολύ σημαντική την προσχώρηση της Air Liquide και της Honda στη CEP».

1 NOW GmbH: Εθνικός Οργανισμός για την Τεχνολογία Υδρογόνου & Κυψελών Καυσίμου του οποίου αποστολή είναι ο συντονισμός και διαχείριση προγραμμάτων προετοιμασίας της αγοράς για προϊόντα και εφαρμογές βασισμένα στη τεχνολογία του υδρογόνου, των κυψελών καυσίμου και των ηλεκτροκινητήρων μπαταρίας. Ο NOW είναι Γερμανικός κρατικός οργανισμός. Την πλήρη κυριότητα έχει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση και εκπροσωπείται από το Γερμανικό Υπουργείο Μεταφορών, Χωροταξίας & Αστικής Ανάπτυξης (BMVBS).
2 NIP: Το Γερμανικό Εθνικό Πρόγραμμα Καινοτομίας για την Τεχνολογία Υδρογόνου & Κυψελών Καυσίμου, υπό τη διεύθυνση του Υπουργείου Μεταφορών.
[HONDA]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.