...η Renault ήταν η πρώτη εταιρεία που τόλμησε να εισέλθει το 1984 με δυναμικό τρόπο στην κατηγορία των πολυχρηστικών οχημάτων ενός όγκου; Το 1984 ήταν μία χρονιά ορόσημο για την παγκόσμια αυτοκίνηση δεδομένου ότι η γαλλική φίρμα σε συνεργασία με τον Έλληνα - πρώην σχεδιαστή της Matra - Βολάνη μελέτησε, κατασκεύασε και παρουσίασε το πρώτο μεγάλο πολυχρηστικό όχημα ενός όγκου με οικογενειακές προσδιαγραφές που άλλαξε τον...
ρου της ιστορίας των οικογενειακών αυτοκινήτων αλλά και τον τρόπο σκέψης εκατομμυρίων ανθρώπων. Πρόκειται για το γνωστό στoυς περισσότερους από εσάς Renault Espace με τους τεράστιους χώρους φιλοξενίας των επιβατών και τις πληθωρικές πολυχρηστικές δυνατότητες που εκτός από την πρωτοτυπία του ενός όγκου εισήγαγε και ένα σχήμα διαχρονικό και μοντέρνο που ακόμη και σήμερα πολλά στοιχεία του τα συναντά κανείς σε πολλά πολυχρηστικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται σε όλη την υφήλιο. Μια πραγματική επιτυχία της Renault και ένας λόγος που προσωπικά με έκανε να θεωρώ την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πάντα με φρέσκες σχεδιαστικές και βιομηχανικές ιδέες σε σχέση με χώρες καθιερωμένες στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως π.χ. η Γερμανία.
Οι τεράστιοι χώροι του Renault Espace εξέπληξαν στα μέσα της δεκαετίας του '80 την συνείδηση του αυτοκινητιστικού κοινού και του Τύπου της εποχής...