Το δίκτυο σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου στη Νότια Καλιφόρνια επεκτείνεται με την προσθήκη του παγκοσμίως πρώτου σταθμού που τροφοδοτείται από έναν υπάρχοντα αγωγό υδρογόνου. Ο νέος σταθμός υδρογόνου της Shell, που βρίσκεται στο Torrance, Καλιφόρνια, δίπλα σε αρκετούς σημαντικούς κόμβους αυτοκινητόδρομων και κοντά στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Λος Άντζελες, συνδέεται με ένα βιομηχανικό αγωγό υδρογόνου που εξυπηρετεί το γειτονικό διυλιστήριο. Ο σταθμός εφοδιάζεται με πολλαπλές αντλίες καυσίμου, που επιτρέπουν τον ταυτόχρονο ανεφοδιασμό τεσσάρων οχημάτων σε λιγότερο από πέντε λεπτά.
Στην τελετή των εγκαινίων, ο Jon Spallino, κάτοχος ενός Honda FCX Clarity ήταν ο πρώτος...
πελάτης λιανικής / ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου που επισκέφθηκε το σταθμό για ανεφοδιασμό. Με τη λειτουργία του νέου σταθμού, οι οδηγοί των FCX Clarity θα έχουν πρόσβαση σε επτά σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου σε όλη τη Νότια Καλιφόρνια. Αυτή τη στιγμή στην περιοχή της Νότιας Καλιφόρνιας κυκλοφορούν 24 FCX Clarity στο δρόμο στα χέρια ιδιωτών πελατών.
«Ο νέος σταθμός υδρογόνου στο Torrance αυξάνει τις επιλογές των ιδιοκτητών του FCX Clarity για γρήγορο, άνετο ανεφοδιασμό» δήλωσε ο Elmer Hardy, Διευθυντής του τομέα Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Οχημάτων Εναλλακτικών Καυσίμων στην Αμερικανική Honda Motor Co., Inc. «Είναι ένα θετικό βήμα για τους πελάτες FCX Clarity και τη βιομηχανία καθώς συνεχίζουμε να λανσάρουμε αυτοκίνητα στο δρόμο και να προβάλλουμε τις δυνατότητες της τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου της Honda σε πραγματικές συνθήκες».
Με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα που παίρνει ηλεκτρισμό από μία ενσωματωμένη κυψέλη καυσίμου, το FCX Clarity παράγει αθόρυβη, καθαρή ισχύ με μοναδική εκπομπή το νερό. Η απόδοση καυσίμου του FCX Clarity είναι τριπλάσια από ένα όχημα με σύγχρονο βενζινοκινητήρα εφάμιλλου μεγέθους και διπλάσια από ένα βενζινοκίνητο υβριδικό μοντέλο. Με αυτονομία λειτουργίας 240 μιλίων με πιστοποίηση ΕΡΑ και χρόνο ανεφοδιασμού 5 λεπτών, το FCX Clarity μηδενικών ρύπων προσφέρει στους πελάτες μία άνετη και ξέγνοιαστη οδηγική εμπειρία.
Η αποδοτική και συμπαγής συστοιχία κυψελών καυσίμου Honda V Flow Fuel Cell Stack επιτρέπει μία πρωτοφανή ευρυχωρία εσωτερικού με φουτουριστική, κομψή χαμηλωμένη σχεδίαση αμαξώματος, μέχρι πρότινος ανέφικτη για οχήματα του είδους. Επίσης σηματοδοτεί την εντυπωσιακή πρόοδο που σημειώνει η Honda στην αύξηση των επιδόσεων σε πραγματικές συνθήκες και στην απήχηση των ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου.
Πρωτιές Ηλεκτρικού Οχήματος Κυψέλης Καυσίμου της Honda:
Η πρώτη γενιά Honda FCX έγινε το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου με πιστοποίηση EPA και CARB τον Ιούλιο του 2002. Το FCX ήταν επίσης το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής στον κόσμο, που λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία τον Οκτώβριο του 2002.
Σημαντικά ορόσημα:
· Το Honda FCX ήταν το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου με δυνατότητα εκκίνησης και λειτουργίας σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (2003)
· Το Honda FCX ήταν το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου που παραδόθηκε σε ιδιώτη πελάτη λιανικής (Ιούλιος 2005)
· Η Honda ήταν η πρώτη κατασκευάστρια ενός αποκλειστικού ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου σε μία γραμμή παραγωγής ειδικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (2008)
· Η Honda ήταν η πρώτη κατασκευάστρια που δημιούργησε δίκτυο εμπόρων ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου (2008)
· Το FCX Clarity ήταν το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου που έκανε χρέη pace car στον αγώνα Indy Car Race στις ΗΠΑ (2011).