Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

32ο Ράλλυ Κένταυρος: Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Επιστροφή με νίκη είχαμε για τον Παναγιώτη Καϊτατζή ο οποίος με τον Γιώργο Καμμένα στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi EVO IX, αναδείχθηκε νικητής στο 32ο Ράλλυ Κένταυρο, 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Το πλήρωμα κινήθηκε ταχύτατα από το ξεκίνημα μέχρι και το φινάλε και πήρε εύκολη νίκη αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους νικητές του πρώτου αγώνα της χρονιάς, Λάμπρο Κύρκο – Γιώργο Πολυζώη με Mitsubishi EVO IX. Ο Καϊτατζής έχασε μόνο την τελευταία ειδική εκεί όπου δεν κυνήγησε την καλή επίδοση έχοντας ήδη εξασφαλίσει διαφορά μεγαλύτερη από ένα λεπτό.

Ο Κύρκος κινήθηκε ταχύτερα από όλους τους υπόλοιπους αλλά σε κανένα σημείο δεν μπόρεσε να πλησιάσει...
τον νικητή, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κοσμόπουλος – Ευτύχιος Ευτυχιάδης με Renault Clio R3 που επικράτησαν στη μάχη της F2 χωρίς ουσιαστικά να έχουν αντίπαλο καθώς από τη δεύτερη ειδική οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος (Renault Clio) είχαν τεθεί εκτός με μηχανικό πρόβλημα. Έτσι η κόντρα περιορίστηκε με τους Βασίλη Ζάχο – Βαγγέλη Ασπρομούγκο (Citroen C2 R2) οι οποίοι ήταν κοντά στον Κοσμόπουλο αλλά όχι σε σημείο να τον περάσουν.

Πάντως ενδιαφέρουσα ήταν η μάχη του Βασίλη Ζάχου με τον Δημήτρη Ψύλλο, έστω και αν τελικά χάθηκε για τον νεαρό οδηγό της F2, σε επίπεδο γενικής, γιατί συνολικά ήταν νικητές στην F3 και στην Α6+. Οι Δημήτρης Ψύλλος – Κώστας Κόντος είχαν έναν αγώνα που έμοιαζε με ακτινογραφία εξελικτικής διαδικασίας. Ξεκίνησαν με τον 6ο χρόνο και αφού εκμεταλλεύτηκαν και τις εγκαταλείψεις εκείνων που βρέθηκαν μπροστά τους κατέληξαν 4οι γενικής δείχνοντας μεγάλα σημάδια βελτίωσης σε σχέση με το Ράλλυ Φίλιππος που ήταν ο πρώτος τους ασφάλτινος αγώνας έπειτα από πολύ καιρό. Κατά συνέπεια ο Βασίλης Ζάχος έμεινε πέμπτος στη γενική και δεύτερος στην F2, μια θέση πιο μπροστά από την έκπληξη του αγώνα τους Γιώργο Περουλάκη – Γιώργο Ζωφάκη με Honda Civic οι οποίοι βρέθηκαν από την Κρήτη σε έναν αγώνα της Βορείου Ελλάδας και κατάφεραν να αντιπαρέλθουν οποιαδήποτε δυσκολία εμπεριέχει αυτή η προσπάθεια. Έτσι αναδείχτηκαν 6οι στη γενική κατάταξη, στο βάθρο της F2 και νικητές στην Α6. Εντυπωσιακό επίσης είναι πως ο Περουλάκης τέθηκε επικεφαλής από το ξεκίνημα, εμπρός δηλαδή από τους Γάτσο και Αργυρίου οι οποίοι στην πορεία του αγώνα εγκατέλειψαν.
Οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκότοβος με Subaru Impreza πήραν την έβδομη θέση, ενώ μια πιο πίσω στη γενική ήταν οι Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Citroen ZX Kit Car που επικράτησαν στην Ομάδα Ε. Ακόμη νικητές στην Ε10 ήταν οι Κώστας Καμπουγιάννης – Σάκης Ντούφας με Citroen AX Maxi και η νίκη στην Ν2 πήγε στους Σωτήρη Κυριαζής – Σπύρο Χατζηπαναγιώτου με Citroen Saxo VTS.

Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα ήταν εκείνη του Καμιτσάκη, ο οποίος στην πρώτη ειδική σημείωσε τον τρίτο χρόνο και έφερε τη φρεσκάδα που φέρνει ένα νέο πρόσωπο στους αγώνες δυστυχώς για λίγο. Του Νιώρα ο οποίος ήταν μια ανάσα από την τέταρτη θέση παρά την πίεση των Βασίλη Ζάχου και Ψύλλου και του Βαγγέλη Ζάχου ο οποίος μέχρι τη δεύτερη ειδική που άντεξε ήταν ασφαλώς στη μάχη για την F2.

Μετά το τέλος του αγώνα ελήφθησαν δείγματα καυσίμου από τους Καϊτατζή, Κύρκο και Κοσμόπουλο. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: