Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Opel Zafira Tourer είναι γεγονός

Το Opel Zafira Tourer θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο 64ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, 15 – 25 Σεπτεμβρίου, 2011. Προσφέροντας ένα τέλειο μίγμα λειτουργικότητας και αίσθησης ευεξίας, το Zafira Tourer λανσάρει την ανώτερη ποιότητα και τις καινοτόμες τεχνολογίες του Insignia μαζί με τη σχεδιαστική φιλοσοφία Opel – ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια – στην κατηγορία των πολυμορφικών.

Το όνομα ‘Tourer’ σηματοδοτεί ένα άλμα εξέλιξης: Διαθέτοντας πλήρως ανασχεδιασμένο σύστημα καθισμάτων Flex7, η τρίτη γενιά του μικρομεσαίου πολυμορφικού εγκαινιάζει νέα πρότυπα ευελιξίας και ποιότητας εσωτερικού. Και αυτό δεν απορρέει μόνον από τις αυξημένες δυνατότητες μετατροπής της διάταξης της καμπίνας: Η συνολική εμπειρία έχει αναβαθμιστεί καθώς η ξεκούραστη οδήγηση συνδυάζεται με ανανεωμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, μία ευάερη καμπίνα, αναβαθμισμένο πλαίσιο και καινοτόμες τεχνολογίες που αυξάνουν την άνεση και την ασφάλεια.


Πρότυπη ευελιξία και αίσθηση πρώτης κατηγορίας για τους πίσω επιβάτες

Όταν το 1999 λανσαρίστηκε η πρώτη γενιά Opel Zafira δεν ήταν απλά το πρώτο...
επταθέσιο στην κατηγορία του, αλλά έθεσε και νέα πρότυπα με τη φιλοσοφία εσωτερικού του καθώς δεν χρειαζόταν η αφαίρεση και αποθήκευση καθισμάτων. Από το 1999, η Opel έχει πουλήσει πάνω από 2,2 εκατομμύρια μονάδες προερχόμενες από δύο γενιές Zafira στην Ευρώπη. Μαζί με το Meriva, το Νο1 μικρό πολυμορφικό στην Ευρώπη, το Zafira έχει καθιερώσει την Opel σαν πρότυπο ευελιξίας και σημείο αναφοράς στην κατηγορία οχημάτων ενός όγκου.

Η προηγμένη ευελιξία είναι η ταυτότητα του νέου Zafira Tourer. Οι μηχανικοί της Opel έχουν αναβαθμίσει ουσιαστικά την έξυπνη φιλοσοφία καθισμάτων Flex7. Ενώ ολόκληρη η τρίτη σειρά συνεχίζει να αναδιπλώνεται πλήρως στο πάτωμα, η δεύτερη σειρά έχει ανασχεδιαστεί: Δεν είναι πλέον ένας πάγκος, αφού αποτελείται από τρία ανεξάρτητα ατομικά καθίσματα που αναδιπλώνονται πλήρως και κινούνται ανεξάρτητα το ένα από το άλλο. Το καθένα μετακινείται εμπρός/πίσω σε μια διαδρομή 210 mm.

Επιπλέον, οι επιβάτες της δεύτερης σειράς μπορούν να βιώνουν ευρυχωρία και ανέσεις τύπου λιμουζίνας χάρη στο μοναδικό, προαιρετικό σύστημα Καθισμάτων Lounge. Με έναν έξυπνο μηχανισμό αναδίπλωσης, η πλάτη του μεσαίου καθίσματος της δεύτερης σειράς αναδιπλώνεται και περιστρέφεται δημιουργώντας αναπαυτικά υποβραχιόνια για τους επιβάτες των εξωτερικών καθισμάτων. Η διαμήκης μετατόπιση των εξωτερικών καθισμάτων στην περίπτωση αυτή φτάνει τα 280 mm – 70 mm παραπάνω σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση, και 80 mm παραπάνω από το τρέχον Zafira. Τέλος, τα εξωτερικά καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν κατά 50 mm προς το κέντρο της καμπίνας - πραγματική καινοτομία στην κατηγορία.

Ο συνδυασμός αυτής της ‘δισδιάστατης κίνησης’ εγγυάται κορυφαία επίπεδα άνεσης και δίνει την αίσθηση στους επιβάτες ότι ταξιδεύουν σε ένα ‘σαλόνι σε τροχούς’, με μέγιστη ατομική ευρυχωρία και ελευθερία κινήσεων. Αυτή η έμφαση στην προσωπική άνεση προάγει το Zafira Tourer σε κάτι παραπάνω από ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Οι σχεδιαστές της Opel μετέτρεψαν το ευέλικτο εσωτερικό σε μία όαση απόλαυσης, όπου όλοι θα μπορούν να χαλαρώνουν σε ένα ευρύχωρο και άνετο περιβάλλον, είτε πρόκειται για επαγγελματικό ταξίδι ή εκδρομή με φίλους.


Μοναδικά χαρακτηριστικά αυξάνουν την ευελιξία του Zafira Tourer

Χάρη στον άφθονο χώρο της καμπίνας και το ευέλικτο σύστημα καθισμάτων, το Zafira Tourer προσφέρει χώρο αποσκευών 710 λίτρων στην πενταθέσια διάταξη (65 λίτρα παραπάνω από του σημερινού Zafira), και μέχρι 1.860 λίτρα (+ 40 λίτρα) με όλα τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Διαθέτει επίσης άφθονους αποθηκευτικούς χώρους όπως η επαναστατική, πολυλειτουργική κονσόλα FlexConsole, μία βελτιωμένη έκδοση του καινοτόμου συστήματος FlexRail που λανσαρίστηκε πέρσι με το Meriva. Αυτή η πρωτότυπη καινοτομία αποτελεί ένα ακόμα δείγμα της προηγμένης ευελιξίας του Zafira Tourer. Το υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο και η ποτηροθήκη μετακινούνται πάνω σε αλουμινένιες ράγες στα πιο πρακτικά και προσβάσιμα σημεία, για ευέλικτη χρήση του χώρου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.

Η δεύτερη γενιά του αποκλειστικού, ενσωματωμένου συστήματος μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix της Opel κάνει πρεμιέρα στο νέο Zafira Tourer. Μέχρι σήμερα, περίπου 60.000 πελάτες Opel έχουν επιλέξει αυτό το ευφυές σύστημα που ενσωματώνεται στον πίσω προφυλακτήρα και λειτουργεί σαν συρτάρι. Το σύστημα ανασχεδιάστηκε με βάση την εμπειρία της πρώτης γενιάς και περιλαμβάνει νέο μηχανισμό πρόσδεσης για ακόμα μεγαλύτερη λειτουργικότητα και πρακτικότητα.


Ξεχωριστή, σπορ εμφάνιση για το Zafira Tourer

Το Zafira αποτελεί το πρότυπο ευελιξίας της Opel και θέλαμε να προσδώσουμε περισσότερο συναίσθημα και premium χαρακτηριστικά στην τρίτη γενιά του» σχολιάζει ο Mark Adams, Αντιπρόεδρος Σχεδίασης Opel. «Το Opel Zafira Tourer εντυπωσιάζει με την αεροδυναμική, σπορ εμφάνιση και την premium αίσθηση που αποπνέει».

Μπροστά κυριαρχούν δύο τολμηρές γραμμές σχήματος μπούμερανγκ που ξεκινούν από την κορυφή των φωτιστικών σωμάτων και καταλήγουν στους προβολείς ομίχλης, η χαρακτηριστική κεντρική πτυχή Opel και η τολμηρή τραπεζοειδής μάσκα. Όλα αυτά τα στοιχεία συνθέτουν μία δυναμική, προηγμένη εμφάνιση, ασυνήθιστη για πολυμορφικό όχημα. Όπως όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, οι προβολείς περιλαμβάνουν φώτα ημέρας σχήματος φτερού – ένα ακόμα στοιχείο ταυτότητας Opel.

Με την αεροδυναμική του σχεδίαση, το Zafira Tourer θυμίζει τρένο υψηλών ταχυτήτων. Η μεσαία γραμμή ανεβαίνει προς τα πάνω παραπέμποντας στην κίνηση ενός μπαστουνιού του χόκεϊ και ωθεί οπτικά το όχημα προς τα εμπρός, ενώ η ανάγλυφη χαρακτηριστική ‘λεπίδα’ της Opel προσδίδει κίνηση στο προφίλ.

Το σχήμα φτερού των προβολέων επαναλαμβάνεται στα πίσω φώτα που αναβαθμίζονται με τεχνολογία LED. Η οριζόντια χρωμιωμένη μπάρα με το λογότυπο Opel εκτείνεται βαθιά στα διαιρούμενα φώτα, χαρίζοντας στο πίσω τμήμα του Zafira Tourer οπτικό εύρος και σπορ στυλ– μία ακόμα premium πινελιά.

Στο εσωτερικό τώρα, η ορατότητα του οδηγού έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη στην ανασχεδιασμένη εμπρός διάταξη με λεπτές κολόνες Α, τα μεγάλα πλαϊνά παράθυρα και τη νέα θέση των καθρεπτών που τώρα τοποθετούνται στα πάνελ των θυρών.

Διάχυτη είναι η αίσθηση υψηλής ποιότητας στην καμπίνα μέσα από δυναμικά, ανάγλυφα σχήματα, άφθονους χώρους και ανέσεις. Το φωτεινό, ευάερο εσωτερικό περιβάλλον του Zafira Tourer παίρνει μία άλλη διάσταση με την προαιρετική, πανοραμική οροφή – καινοτομία που η Opel λανσάρισε το 2005 με το Astra GTC. Πρόκειται για μία μεγάλη κρυστάλλινη ηλιοροφή που εκτείνεται οπτικά μέχρι πίσω.


Το σύστημα ελέγχου πλαισίου Adaptive FlexRide αυξάνει την οδηγική άνεση και ασφάλεια

Για μία ξεκούραστη οδηγική εμπειρία, το μηχανοτρονικό πλαίσιο του Zafira Tourer προσφέρει ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας. Συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, το μεταξόνιο και τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί σημαντικά υπέρ της οδηγικής άνεσης και δυναμικής ευστάθειας: Το μεταξόνιο είναι τώρα 2.760 mm (+ 57 mm), ενώ τα μετατρόχια 1.584 mm μπροστά (+ 96 mm) και 1.588 πίσω (+ 78 mm).

Το Zafira Tourer υιοθετεί τον εμπρός άξονα του Insignia, με απομονωμένο υποπλαίσιο και γόνατα McPherson. Η διάταξη του πίσω άξονα είναι μοναδική στην κατηγορία ενός όγκου. Όπως στο Astra, συνδυάζει ημιάκαμπτο άξονα με σύνδεσμο Watt. Αυτή η δομή έχει πολλαπλά πλεονεκτήματα: Αν και παρέχει εξαιρετική σταθερότητα/έλεγχο, άνεση και ηχομόνωση, εν τούτοις είναι ελαφρύτερη και πιο συμπαγής από τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος, π.χ., θα ήταν απαγορευτικός για τη τοποθέτηση ενός συστήματος μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix που προσφέρει το Zafira Tourer.

Αν και σπάνιο ακόμα στην κατηγορία των πολυμορφικών, το ευφυές, πλήρως προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίου FlexRide του Zafira Tourer αυξάνει την οδηγική άνεση και ασφάλεια σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Προσαρμόζεται αυτόματα στην ταχύτητα στριψίματος, στις κινήσεις του οχήματος και το προσωπικό στυλ οδήγησης διασφαλίζοντας μέγιστη ευστάθεια, και προσφέρει δυνατότητα επιλογής από τρεις ρυθμίσεις: το Standard mode για μία ισορροπημένη οδηγική εμπειρία, το “Tour” mode για μεγαλύτερη άνεση και το “Sport” mode για σπορ επιδόσεις.


Μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση με ‘έξυπνα’ συστήματα υποστήριξης

Μία σειρά συστημάτων Υποστήριξης Οδηγού αυξάνουν την οδηγική άνεση και συνολική ασφάλεια στο νέο Zafira Tourer.

Νέο στην προϊοντική γκάμα Opel, το βασισμένο σε ραντάρ Adaptive Cruise Control (ACC) με Collision Mitigating Braking (CMB) παρακολουθεί συνεχώς την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα. Εάν η απόσταση ασφαλείας που έχει προσδιοριστεί δεν τηρείται, το σύστημα μειώνει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος ή, σε ακραίες περιπτώσεις, ενεργοποιεί το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης για να προλάβει μία σύγκρουση.

Το σύστημα εμπρός κάμερας Opel Eye δεύτερης γενιάς κάνει επίσης πρεμιέρα στο Zafira Tourer. Πέραν του Lane Departure Warning (LDW) που παραμένει, η λειτουργία Traffic Sign Recognition (TSR) βελτιώνεται και επεκτείνεται σημαντικά. Η κάμερα υποστηρίζει επίσης νέες λειτουργίες όπως:

Ένδειξη Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
Ειδοποίηση Forward Collision Alert (FCA) που προειδοποιεί τον οδηγό μέσω οπτικών και ακουστικών σημάτων για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα.
Σύστημα Intelligent Light Ranging (ILR) που προσθέτει μία νέα λειτουργία στο σύστημα προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού Bi- Xenon Advanced Forward Lighting (AFL+): αυτή προσαρμόζει συνεχώς τη δέσμη μεσαίας σκάλας των προβολέων, σύμφωνα με την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ώστε να βελτιστοποιεί το φωτισμό χωρίς να τυφλώνει τους άλλους οδηγούς.

Την πρεμιέρα τους στο νέο Zafira Tourer κάνουν και άλλα καινοτόμα συστήματα:

Το Side Blind Spot Alert (SBSA) προειδοποιεί τον οδηγό για ενδεχόμενη σύγκρουση όταν αλλάζει λωρίδες.
Το Advanced Park Assist (APA) βοηθά τον οδηγό να βρει επαρκή χώρο στάθμευσης και τον καθοδηγεί να παρκάρει, ενώ η Rear View Camera απλουστεύει τους δύσκολους ελιγμούς σε περιορισμένους χώρους.


Αποδοτικοί βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες στο λανσάρισμα

Όταν λανσαριστεί φέτος το φθινόπωρο, το Opel Zafira Tourer θα διατίθεται με τρεις εκδόσεις του 2.0 CDTI common-rail turbo diesel κινητήρα, γνωστού από τα Astra και Insignia. Ο κινητήρας θα παράγει 81 kW/110 hp και 96 kW/130 hp, και η ισχυρότερη έκδοση αντίστοιχα 121 kW/165 hp. Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει δύο αποδοτικούς 1.4 ECOTEC turbo, με 88 kW/120 hp και 103 kW/140 hp. Διατίθενται εξατάχυτα μηχανικά και αυτόματα κιβώτια.

Η νέα τεχνολογία Start/Stop της Opel που μειώνει την κατανάλωση κυρίως σε συνθήκες πόλης, προσφέρεται με τους κινητήρες 1.4 Turbo και 2.0 CDTI.

Λίγο μετά το ντεμπούτο του, το Zafira Tourer θα κυκλοφορήσει σε εκδόσεις ecoFLEX, Φυσικού Αερίου - Compressed Natural Gas (CNG) και Υγραερίου - Liquid Petroleum Gas (LPG). Λίγους μήνες αργότερα, θα λανσαριστούν κινητήρες υψηλών επιδόσεων, μεταξύ των οποίων βενζινοκινητήρες νέας γενιάς.


Διευρυμένη γκάμα πολυμορφικών Opel με δύο μοντέλα Zafira

Καθώς η κατηγορία μικρομεσαίων πολυμορφικών έχει ανακάμψει από τις αρχές του 2010, αναμένεται περαιτέρω δραστηριοποίηση από την Opel. Το τρέχον Opel Zafira θα συνεχίσει να προσφέρεται παράλληλα με το νέο, πιο προηγμένο Zafira Tourer, επιτρέποντας στους παραδοσιακούς πελάτες να αποκτήσουν ένα λειτουργικό, ευέλικτο μικρομεσαίο πολυμορφικό σε πολύ προσιτή τιμή.

Η γκάμα πολυμορφικών μοντέλων της Opel περιλαμβάνει το μίνι Agila (μήκος: 3,74 m), το μικρό Meriva (4,29 m), και τα μικρομεσαία Zafira (4,47 m) και Zafira Tourer (4,66 m).

Και τα δύο μοντέλα Zafira θα κατασκευάζονται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Opel στο Bochum (Γερμανία). 



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: