Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένας χρόνος από την έναρξη της δοκιμής του Plug-in Hybrid Vehicle στο Στρασβούργο

Ένας χρόνος από την έναρξη της δοκιμής του Plug-in Hybrid Vehicle στο Στρασβούργο.

Σε επιστημονικό πρόγραμμα μεγάλης κλίμακας, που ξεκίνησε στις 27 Απριλίου, 2010 στο Στρασβούργο δοκιμάζεται το Plug-in Hybrid Vehicle (PHV) της Toyota σε συνδυασμό με μία ειδική υποδομή φόρτισης για χρήση από δημόσιους φορείς και ιδιώτες εταίρους στο Στρασβούργο και την ευρύτερη περιοχή. Τα πρώτα αποτελέσματα που συγκεντρώθηκαν στο Στρασβούργο επιβεβαιώνουν ότι η τεχνολογία PHV της Toyota είναι μία έγκυρη λύση στη χρήση ηλεκτρισμού στα ατομικά μέσα μεταφοράς. Τα PHV του προγράμματος χρησιμοποιήθηκαν εντατικά σε αστικό περιβάλλον και για μεγαλύτερες διαδρομές. Οι χρήστες των PHV κάλυψαν κατά μέσο όρο 19.000 χλμ. σε ένα χρόνο, υπερβαίνοντας το μέσο όρο των 13.000 χλμ. που έχει καταγραφεί για τους Γάλλους οδηγούς.

-Οι επιδόσεις των PHV ικανοποιούν πλήρως τις προσδοκίες των πελατών. Επιτεύχθηκε οικονομία καυσίμου 40% συγκριτικά με ένα αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο όχημα

-Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του PHV - 20 χλμ. με μηδενικούς ρύπους -είναι αρκετή για να καλύψει σημαντικό μέρος των καθημερινών μετακινήσεων. Η μέση διάρκεια ταξιδιού ήταν 13,9 χλμ.

-Οι περιβαλλοντικές επιδόσεις του PHV διαφέρουν ανάλογα με τη...
χρήση (συχνότητα επαναφόρτισης, οδηγικό στυλ και θερμοκρασίες).

Το PHV προσφέρει γνήσια οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με πρακτικότητα, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει την υιοθέτηση ενός οδηγικού στυλ με λιγότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον.

Αναφορικά με την υποδομή φόρτισης, οι χρήστες σταδιακά εξοικειώνονται με τη διαδικασία φόρτισης, παρά το ότι πρόκειται για μία νέα συνήθεια, που όμως φαίνεται να έχει περιορισμούς για κάποιους χρήστες. Κατά μέσο όρο, η φόρτιση γινόταν καθημερινά, το 96% σε σημεία φόρτισης σε ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης, κυρίως στον τόπο εργασίας. Η επαναφόρτιση συνήθως πραγματοποιείται σε ώρες αιχμής, στις 08:00 όταν οι χρήστες φτάνουν στη δουλειά τους και στις 19:00 όταν επιστρέφουν στο σπίτι.

Υπάρχουν αρκετά χρήσιμα στοιχεία για την Αστική Κοινότητα του Στρασβούργου. Παρά το ότι προσφέρονται δωρεάν ηλεκτρικό ρεύμα και βολικά σημεία στάθμευσης στην πόλη, η χρήση των 27 σημείων φόρτισης σε δημόσιους δρόμους και χώρους στάθμευσης ήταν περιορισμένης έκτασης. Έρευνες μεταξύ των χρηστών αποκαλύπτουν την ανάγκη για σαφή ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τη θέση των σημείων φόρτισης και την κατάσταση λειτουργίας τους.

Μετά από αυτό το ενδιάμεσο στάδιο, η Toyota, η Γαλλική εταιρία ενέργειας EDF, και η Πόλη & Αστική Κοινότητα του Στρασβούργου έχουν ακόμα δύο χρόνια προκειμένου να βελτιώσουν το σύστημα και να συγκεντρώσουν περισσότερα σχόλια από τους χρήστες. Στόχος θα είναι να ενθαρρυνθεί η φόρτιση εκτός ωρών αιχμής, να δοκιμαστεί η προ-κράτηση των σημείων φόρτισης και να βελτιωθεί η ανταλλαγή πληροφοριών για τις θέσεις των δημόσιων σημείων φόρτισης.

Με την ευκαιρία της επετείου, ο Cédric Lewandowski, Διευθυντής της EDF στο Δημόσιο Τομέα, δήλωσε: «Το R&D τμήμα της EDF έχει ενεργό συμμετοχή στο πείραμα και μετά από ένα χρόνο το όραμα και η στρατηγική μας για τη δημιουργία μιας υποδομής φόρτισης επιβεβαιώνεται. Επιπλέον, το project μας επιτρέπει να αναγνωρίζουμε τρόπους βελτίωσης των λύσεων που προσφέρουμε στους πελάτες. Γι’ αυτό το λόγο, το πείραμα είναι εξαιρετικά θετικό και ζωτικής σημασίας για την EDF στην εξέλιξη των ηλεκτρικών μέσων μεταφοράς».

«Η Toyota θα ήθελε να εκφράσει τις θερμές ευχαριστίες της προς τους χρήστες των PHV στο Στρασβούργο για τη συμμετοχή τους σ’ αυτό το σημαντικό project» δήλωσε ο Koei Saga, Διευθύνον Στέλεχος της Toyota Motor Corporation. «Η τεχνολογία Plug- in Hybrid είναι βασικός συντελεστής στο δρόμο για τη βιώσιμη μετακίνηση. Αυτό το πείραμα σε πραγματικές συνθήκες είναι απαραίτητο όχι μόνο για την αξιολόγηση της τεχνολογίας PHV αλλά και για την υιοθέτησή της από τους οδηγούς και την προετοιμασία εν όψει του εμπορικού λανσαρίσματος του Prius Plug-in Hybrid το 2012. Είμαστε ευχαριστημένοι που βλέπουμε ένα τόσο υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών ήδη από αυτό το στάδιο».

Ο Roland Ries, Δήμαρχος του Στρασβούργου, δήλωσε: «Το πείραμα επιβεβαιώνει τον πρωτοποριακό ρόλο του Στρασβούργου στην αναζήτηση καινοτόμων λύσεων μετακίνησης. Τα πρώτα αποτελέσματα είναι σημαντικά καθώς μας βοηθούν να πάρουμε πιο στοχευμένες αποφάσεις στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων και ειδικότερα στη στρατηγική που θα ακολουθήσουμε για τη δημιουργία μιας ικανής υποδομής επαναφόρτισης».

Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, 30 εταίροι από διάφορα δημόσια ιδρύματα και ιδιωτικές εταιρίες δοκίμασαν 70 PHV στο Στρασβούργο. Τα PHV μπορούν να επαναφορτίζονται σε ένα από τα 145 σημεία φόρτισης που έχει εγκαταστήσει η EDF στους ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης των συνεργαζόμενων εταιριών (75), στα σπίτια των χρηστών (43), και σε δημόσιους χώρους στάθμευσης (19). Η Πόλη & Αστική Κοινότητα του Στρασβούργου έχει φροντίσει για την εγκατάσταση 8 σημείων φόρτισης κατά μήκος των δημόσιων δρόμων. Ο ARS, έμπορος της Toyota στο Στρασβούργο έχει αναλάβει τη συντήρηση των οχημάτων και τη συγκέντρωση δεδομένων.

Τα αποτελέσματα που δημοσιεύονται ακολουθούν μία επιστημονική μέθοδο με βάση τη συλλογή τεχνικών στοιχείων (από πληροφορίες που μεταδίδονται από τα σημεία φόρτισης ή κατά τη διάρκεια προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης στο κατάστημα του Εμπόρου). Οι ομάδες της Toyota και της EDF κατέληξαν σε κοινά συμπεράσματα για το πρώτο έτος του πειράματος.

Το πρόγραμμα PHV αποτελεί τμήμα του παγκόσμιου project της Toyota όπου συμμετέχουν 600 Prius Plug-in Hybrid Vehicles, το οποίο τρέχει επίσης σε Ιαπωνία, ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία. Κύριος στόχος για την Toyota είναι η περαιτέρω διερεύνηση της τεχνολογίας και των επιδόσεων των οχημάτων PHV. Στόχος της EDF είναι η αξιολόγηση διαφορετικών επιλογών λειτουργίας για τις υποδομές φόρτισης. Η δοκιμή θα φέρει στο φως σχόλια των καταναλωτών και το επίπεδο αποδοχής της νέας οδηγικής φιλοσοφίας εν όψει της ευρύτερης εμπορευματοποίησής της στο μέλλον.
[TOYOTA]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: