Η Fiat και η Gucci ανακοινώνουν την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας "500 by Gucci", η οποία, από το Μάιο, θα εμφανιστεί σε εφημερίδες και περιοδικά lifestyle ανά τον κόσμο. Η έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας ακολουθεί την πρόσφατη παρουσίαση της ειδικής έκδοσης του διάσημου Fiat 500 με στυλιστικές τροποποιήσεις από την Frida Giannini, Διευθύντρια Δημιουργικού της Gucci, σε συνεργασία με το Centro Stile της Fiat.
Η φωτογράφηση για τη διαφημιστική εκστρατεία "500 by Gucci" ήταν μια ιδέα της...
Giannini, και έγινε από τους Mert Alas και Marcus Piggott στη Ρώμη με πρωταγωνίστρια το μοντέλο Natasha Poly. Η Poly εμφανίζεται με ένα μοναδικό μαύρο δερμάτινο σύνολο Gucci, αποτελώντας την προσωποποίηση των εννοιών "ταξιδεύω με στυλ" και "ζω σε γρήγορους ρυθμούς". 
Η επικοινωνιακή δραστηριότητα υποστήριξης της διεθνούς κυκλοφορίας του 500 by Gucci σχεδιάζεται με την υποστήριξη του Lapo Elkann και του πρακτορείου του "Independent Ideas", περιλαμβανομένης της ολοκληρωμένης μαζικής και ατομικής διαφημιστικής προώθησης. Ο Riccardo Ruini είναι υπεύθυνος για την καλλιτεχνική διεύθυνση της διαφημιστικής εκστρατείας.