Η Fiat και η Gucci ανακοινώνουν την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας "500 by Gucci", η οποία, από το Μάιο, θα εμφανιστεί σε εφημερίδες και περιοδικά lifestyle ανά τον κόσμο. Η έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας ακολουθεί την πρόσφατη παρουσίαση της ειδικής έκδοσης του διάσημου Fiat 500 με στυλιστικές τροποποιήσεις από την Frida Giannini, Διευθύντρια Δημιουργικού της Gucci, σε συνεργασία με το Centro Stile της Fiat.
Η φωτογράφηση για τη διαφημιστική εκστρατεία "500 by Gucci" ήταν μια ιδέα της...
Giannini, και έγινε από τους Mert Alas και Marcus Piggott στη Ρώμη με πρωταγωνίστρια το μοντέλο Natasha Poly. Η Poly εμφανίζεται με ένα μοναδικό μαύρο δερμάτινο σύνολο Gucci, αποτελώντας την προσωποποίηση των εννοιών "ταξιδεύω με στυλ" και "ζω σε γρήγορους ρυθμούς". Οι μονοσέλιδες και δισέλιδες καταχωρήσεις θα εμφανίζονται σε διάφορα έντυπα καθ' όλη τη διάρκεια της φετινής χρονιάς που αποτελεί επέτειο τόσο των 150 χρόνων από την ενοποίηση της Ιταλίας όσο και των 90 χρόνων από την ίδρυση του οίκου Gucci. Το μοντέλο 500 by Gucci είναι αρχικά διαθέσιμο από την 1η Απριλίου έως τις 30 Ιουνίου αποκλειστικά μέσω online προπαραγγελίας στη διεύθυνση www.500bygucci.com. Σε αποκλειστικές τοποθεσίες σε μητροπολιτικές πόλεις όπως το Παρίσι, το Λονδίνο και το Τόκιο θα γίνει μια πρώτη παρουσίαση του αυτοκινήτου πριν από την εμπορική του κυκλοφορία στην Ευρώπη. Το μοντέλο 500 by Gucci θα αρχίσει να διατίθεται και στον υπόλοιπο κόσμο μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Η επικοινωνιακή δραστηριότητα υποστήριξης της διεθνούς κυκλοφορίας του 500 by Gucci σχεδιάζεται με την υποστήριξη του Lapo Elkann και του πρακτορείου του "Independent Ideas", περιλαμβανομένης της ολοκληρωμένης μαζικής και ατομικής διαφημιστικής προώθησης. Ο Riccardo Ruini είναι υπεύθυνος για την καλλιτεχνική διεύθυνση της διαφημιστικής εκστρατείας.