Η Volvo βραβεύτηκε ως η εταιρεία με το καλύτερο Περίπτερο στην εφετινή Έκθεση της Γενεύης που ολοκληρώθηκε πριν μερικές ημέρες. Η κριτική επιτροπή απένειμε το βραβείο "Δημιουργικότητα 2011" στις Volvo Car Corporation και Volvo Cars Ελβετίας, εξάροντας τον τρόπο με τον οποίο οι αξίες και η φιλοσοφία της μάρκας παρουσιάζονταν στους επισκέπτες.
Οι λόγοι που οδήγησαν την κριτική επιτροπή στην απόφασή της, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ήταν οι εξής:...
Περιβάλλον: Η επιλογή του ξύλινου πατώματος δημιούργησε μια ατμόσφαιρα ιδιαίτερα κομψή μα συνάμα φιλόξενη και ζεστή για τους επισκέπτες. Αντικατόπτριζε μοναδικά τη Σκανδιναβική σχολή σχεδίασης - ένα ξεχωριστό μίγμα άνεσης και ευχάριστου περιβάλλοντος.
Τεχνολογία: Η ενσωμάτωση τριών μεγάλων οθονών στο χώρο έγινε ιδανικά και με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ορατές από όλες τις πλευρές. Επιπλέον, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές με ένα τρόπο απλό και ιδιοφυή.
Καινοτομία: Η Volvo παρουσίασε στη συγκεκριμένη Έκθεση ένα πραγματικά καινοτόμο αυτοκίνητο, το V60 Plug-in Hybrid, τοποθετημένο στο κέντρο της σκηνής. Τα υπόλοιπα μοντέλα, τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρουν εύκολη πρόσβαση, έδεναν αρμονικά με το κυρίαρχο αυτοκίνητο του χώρου.
«Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι και είναι ιδιαίτερα τιμητικό για εμάς το ότι μας απονέμεται το συγκεκριμένο βραβείο για πρώτη φορά εδώ στη Γενεύη. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους όσοι εργάστηκαν για τη δημιουργία του εφετινού Περιπτέρου. Το βραβείο αυτό αποτελεί μια μοναδική αναγνώριση για τις προσπάθειές τους» δήλωσε η Ανούκ Πόελμαν, πρόεδρος της Volvo Cars Ελβετίας.
Την τελική τριάδα από την οποία επελέγη και βραβεύτηκε ως καλύτερο το περίπτερο της Volvo, απάρτιζαν επίσης τα περίπτερα της Smart και της BMW.