Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θρίαμβος για τον Alain Prost και το Dacia Duster στο Stade de France


Πάνω από 50.000 θεατές κατέκλυσαν το Stade de France, κοντά στο Παρίσι, για να παρακολουθήσουν τον Alain Prost και το Dacia Duster του να κυριαρχούν στη συνάντηση Trophée Andros, που δεν αποτελεί μέρος του πρωταθλήματος. Έχοντας κερδίσει τον προηγούμενο γύρο του αγώνα, ο Alain Prost, μαζί με τον συναθλητή του στην ομάδα για μια και μοναδική φορά Evens Stievenart, κέρδισαν και το grand finale. Το Dacia και ο Prost κέρδισαν επίσης και τον διαγωνισμό δημοτικότητας του σαββατοκύριακου, αφήνοντας το ανεξίτηλο σημάδι τους στο gala που σήμανε το τέλος της σεζόν.

Το Stade de France προσέλκυσε ένα μεγάλο πλήθος το Σάββατο...
5 Μαρτίου για να ζητωκραυγάσει τους τακτικούς συμμετέχοντες στο Trophée Andros. Και παρόλο που τα αποτελέσματα δεν μετρούσαν στην κατάταξη του πρωταθλήματος, ήταν μια συνάντηση που κανείς δεν θα έπρεπε να χάσει και παράλληλα η νίκη με το περισσότερο κύρος όλης της χρονιάς.

Ο Alain Prost και το Dacia Duster στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής προσέλκυσε το μεγαλύτερο μέρος των χειροκροτημάτων καθώς έκανε τον πρώτο γύρο στην διαμορφωμένη πίστα πάγου. Η ημέρα ξεκίνησε με έναν αγώνα συναγωνισμού μεταξύ των τεσσάρων κορυφαίων φιναλίστ του Trophée Andros 2010/2011.

Στον ημιτελικό ο Alain Prost απέκλεισε τον Olivier Panis με σκορ δύο-μηδέν, που έδωσε στον οδηγό του Dacia την πρόκριση για τον τελικό και τον πρωταγωνιστικό ρόλο απέναντι στον Jean-Philippe Dayraut. Ο Prost με συνοπτικές διαδικασίες "διέλυσε" και τον νικητή του χειμερινού Trophée Andros – και πάλι με δύο νίκες έναντι καμίας – για να ξεκινήσει ιδανικά την ημέρα για τον ίδιο και την Dacia. "Ήταν σημαντικό για εμάς να νικήσουμε στον αγώνα αυτό, ιδιαίτερα απέναντι στον Jean-Philippe Dayraut," παρατήρησε ο οδηγός της ομάδας Dacia.

"Οι αγώνες σε σειρά (pursuit) είναι μια πολύ συγκεκριμένη άσκηση και δεν είχα νικήσει ποτέ σε κάποιον στο Stade de France μέχρι σήμερα. Αυτή τη φορά δεν έχασα ούτε έναν γύρο, που είναι πολύ ικανοποιητικό. Ήμασταν εξαιρετικά ανταγωνιστικοί και όλα κύλισαν στην εντέλεια. Θα ήθελα να αφιερώσω τη νίκη μου στην Dacia και στο κοινό που με υποδέχθηκε τόσο θερμά."

Το υπόλοιπο πρόγραμμα ήταν εξίσου επιτυχές για την Dacia και τον Alain Prost, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Evens Stievenart για των τελικό δύο γύρων. Ο Stievenart ξεκίνησε τον αγώνα από τη δεύτερη σειρά, βρέθηκε όμως στην κορυφή χάρη σε έναν εξαιρετικό ελιγμό προσπέρασης που ενθουσίασε το κοινό και την ομάδα της Dacia. Κέρδισε τον πρώτο γύρο, κάτι που έδωσε στον Alain Prost την δυνατότητα να ξεκινήσει τον τελικό από την pole position.

Ο τελευταίος δυνατός αγώνας οκτώ γύρων έφερε τον Alain Prost πρώτο αντιμέτωπο με την καρό σημαία, δίνοντας στην Dacia την απόλυτη κυριαρχία στο Stade de France. "Θέλαμε πραγματικά να έχουμε άριστες επιδόσεις σήμερα, και τις είχαμε," είπε με ενθουσιασμό ο Alain Prost. "Δεν ήταν εύκολο, καθώς είχα μια διάτρηση στο πίσω δεξί ελαστικό, όμως ο τερματισμός ήταν αρκετά χαοτικός για όλους. Ήταν σημαντικό για την Dacia να νικήσουμε μπροστά στις κατάμεστες κερκίδες εδώ. Ήμασταν οι πιο γρήγοροι, ενώ είχαμε επίσης και περισσότερες αντοχές κατά τη διάρκεια της μέρας, και η επιτυχία μας στο Stade de France ήταν ο τέλειος τρόπος για να ολοκληρώσουμε την καμπάνια. Με συγκίνησε η θερμή υποδοχή του πλήθους και ο καλύτερος τρόπος για να τους ευχαριστήσω γι αυτό ήταν να νικήσω τον αγώνα pursuit και τον τελικό. Τώρα θα αρχίσουμε να δουλεύουμε για να προετοιμαστούμε για την επόμενη σεζόν. Ελπίζω ο θρίαμβός μας εδώ στο Stade de France να οδηγήσει σε περισσότερες επιτυχίες στο μέλλον…"

Stade de France / αγώνας pursuit

Ημιτελικοί: Ο Jean-Philippe Dayraut (BMW Σειρά 1) νίκησε τον Franck Lagorce (Skoda Fabia), δύο-μηδέν. Ο Alain Prost (Dacia Duster) νίκησε τον Olivier Panis (Skoda Fabia), δύο-μηδέν.

Τελικός:1, ο Alain Prost (Dacia Duster) νίκησε τον Jean-Philippe Dayraut (BMW Σειρά 1), δύο-μηδέν.

Stade de France – τελικήκατάταξη: 1, Prost/Stievenart (Dacia Duster). 2, J-B. Dubourg/Grosjean (Renault Clio 3). 3, Rivière/Lanctuit (Fiat Stilo). 4, Lubrano/Daziano (Fiat Stilo). 5, Llorach/A. Dubourg (Renault Clio 3). 6, Dayraut/Lanctuit (BMWΣειρά 1). 7, Panis/Villeneuve (Skoda Fabia). 8, Lagorce/Belmondo (Skoda Fabia). 9, Balas/Demoustier (Toyota Auris).
[DACIA]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.