Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Opel και η Renault ανακοίνωσαν τα εργοστάσια παραγωγής των μοντέλων Vivaro & Trafic επόμενης γενιάς


Rüsselsheim/Boulogne-Billancourt. Η Opel και η Renault ανακοίνωσαν τα εργοστάσια όπου θα κατασκευάζονται τα μοντέλα Opel Vivaro και Renault Trafic επόμενης γενιάς. Η παραγωγή προγραμματίζεται να ξεκινήσει το 2013.

Παραγωγή στο Luton
Η Opel επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά Vivaro θα κατασκευάζεται στο Luton (Βρετανία). Συνεπώς, το εργοστάσιο του Luton θα εξακολουθήσει να παίζει ζωτικό ρόλο στο δίκτυο παραγωγής της Opel.

Παραγωγή στο Sandouville
Η Renault θα κατασκευάζει στο Sandouville την επόμενη γενιά του...
Renault Trafic και της έκδοσης H2 του Opel Vivaro. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η παραγωγή του νέου van στο Sandouville αναμένεται να φτάσει στις 100.000 μονάδες το χρόνο όταν λανσαριστούν όλες οι εκδόσεις.

Μακροπρόθεσμη συνεργασία
Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί συνέχεια της συμφωνίας που συνήψαν η Opel και η Renault το Σεπτέμβριο του 2010 για συνέχιση της επιτυχημένης συνεργασίας τους στον τομέα των Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων (LCV).

Η συνεργασία χρονολογείται από το 1996 όταν ξεκίνησε το πρόγραμμα της πρώτης γενιάς Opel Movano και Renault Master. Στη συνέχεια, στο project εντάχθηκε το Vivaro/Trafic ενώ το Movano/Master βρίσκονται στη δεύτερη γενιά τους. Το 2010, λανσαρίστηκε το πρόγραμμα της νέας γενιάς Renault Master & Opel Movano Van με μία εκτεταμένη γκάμα μοντέλων - μεταξύ άλλων με πισωκίνητες (RWD) εκδόσεις και αρκετές εξειδικευμένες εργοστασιακές μετατροπές.

Η παραγωγή των σημερινών Vivaro και Trafic άρχισε το 2001, και μέχρι το τέλος του 2010 η Opel και η Renault είχαν κατασκευάσει 1,25 εκατομμύρια Vivaro και Trafic. Τα μοντέλα αυτά ακολουθούν κοινή πορεία εξέλιξης και κατασκευάζονται στα εργοστάσια της Opel και της Renault-Nissan, ωστόσο η εμπορική προώθηση και πώλησή τους γίνεται ανεξάρτητα μέσω των καναλιών διανομής κάθε μάρκας.

Σχετικά με τη Renault VU: Η Renault ηγείται της Ευρωπαϊκής αγοράς LCV τα τελευταία 13 χρόνια, και πέρσι αύξησε το μερίδιό της από 14,8% το 2009 στο 15,9% το 2010. Στην άνοδο συνετέλεσε κυρίως το λανσάρισμα τριών νέων μοντέλων το 2010: Νέο Master, Νέο Trafic και Kangoo Express Maxi. Το 2010, το Renault Trafic πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα όλων των εποχών με μερίδιο αγοράς 16,4%. Η γκάμα LCV της Renault περιλαμβάνει τώρα εκδόσεις με χώρο φόρτωσης από 2 μέχρι 22 m³, για να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες των επαγγελματιών πελατών.

Σχετικά με την Opel: Η Opel, μία από τις μεγαλύτερες κατασκευάστριες εταιρίες αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ιδρύθηκε το 1862 στο Rüsselsheim (Γερμανία). Η Opel, εμπορεύεται αυτοκίνητα σε περισσότερες από 40 χώρες. Η εταιρία λειτουργεί 11 εργοστάσια παραγωγής οχημάτων, κινητήρων και εξαρτημάτων και 3 κέντρα εξέλιξης σε 6 χώρες, ενώ απασχολεί περίπου 40.000 άτομα (από το Δεκέμβριο του 2010). Το 2010, η Opel πούλησε πάνω από 1,1 εκατομμύριο επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη, επιτυγχάνοντας ένα μερίδιο αγοράς 6,2%. Με το λανσάρισμα του Opel Ampera μέχρι τα τέλη του 2011, η Opel θα ιδρύσει μία νέα κατηγορία στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, υπογραμμίζοντας τον πρωτοποριακό ρόλο της στις προηγμένες λύσεις αυτοκίνησης.
[GM MEDIA]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: