Έρευνα της Deloitte δείχνει ότι οι καταναλωτές παραμένουν επιφυλακτικοί για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, λόγω και των περιορισμένων μοντέλων που διατίθενται σήμερα. Το μόνο που μπορεί να τους αλλάξει άποψη, είναι τα ακριβά καύσιμα.
Η ηλεκτροκίνηση παραμένει μία τεχνολογία που δεν εμπιστεύονται πλήρως οι οδηγοί ΙΧ στην Ευρώπη, δείχνει έρευνα της Deloitte στον απόηχο της 81ης Διεθνούς Εκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Στην ερώτηση για το πώς βλέπουν οι καταναλωτές την πιθανότητα να αγοράσουν ή να αποκτήσουν με leasing ένα ηλεκτροκίνητο όχημα:...
* 16% των Ευρωπαίων θεωρεί πιθανό να αποκτήσει ηλεκτροκίνητο όχημα
* 53% ενδέχεται να σκεφτεί μία τέτοια επιλογή
* 31% θεωρεί ότι είναι απίθανο ακόμη και να σκεφτεί κάτι τέτοιο
Η μαζική υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων θα επηρεαστεί σημαντικά από έναν αριθμό παραγόντων, όπως οι τιμές των καυσίμων, οι εξελίξεις στα οχήματα με μηχανές εσωτερικής καύσης και τα διαθέσιμα κυβερνητικά κίνητρα σημειώνεται στην έρευνα.
Ο κύριος λόγος κατά τους συντάκτες της είναι ότι παρά το γεγονός ότι το ενδιαφέρον ... αυξάνεται ... τα οχήματα που προσφέρει η αγορά αυτή τη στιγμή δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Οι κρίσιμοι παράγοντες είναι η απόσταση που μπορεί να διανύσει το όχημα με μία φόρτιση, ο χρόνος που απαιτείται για μία πλήρη φόρτιση και φυσικά το κόστος αγοράς.
Ενδεικτικά, το 74% θέλει το ηλεκτρικό όχημα που θα αποκτούσε να έχει αυτονομία 480 χλμ ανά φόρτιση, επίδοση που απέχει από τα χαρακτηριστικά των προσφερόμενων επιλογών σήμερα.
Αντίστοιχα, το 67% δεν θα περίμενε πάνω από 2 ώρες για να φορτιστεί το όχημα.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο e-go.gr