Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μη αποδοχή μείωσης του ΦΠΑ για αγορά κράνους μοτοσυκλέτας...Τελικά θέλουν το καλό μας;

Παρά την παραδοχή ότι τα κράνη σώζουν ζωές, η κυβέρνηση δήλωσε ότι αδυνατεί να μειώσει το ΦΠΑ που σήμερα φθάνει το 23/%, με αποτέλεσμα ένας μοτοσυκλετιστής να καλείται να πληρώσει πάνω από 300 ευρώ για να αγοράσει ένα ασφαλές επώνυμο κράνος

Όπως αναφέρει σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών Δημήτρης Κουσελάς, την περίοδο 2007-2009, η...
χώρα μας είχε θέσει στα αρμόδια όργανα της ΕΕ, ζήτημα να περιληφθούν τα κράνη στον πίνακα αγαθών και υπηρεσιών για τα οποία εφαρμόζεται ο μειωμένος συντελεστής ΦΠΑ, χωρίς αυτό να γίνει αποδεκτό, καθότι δεν έτυχε της απαιτούμενης υποστήριξης από τις λοιπές εθνικές αντιπροσωπείες. «Κατόπιν αυτής της εξέλιξης, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν κρίνεται σκόπιμη η επαναφορά του ιδίου αιτήματος», σημειώνει ο υφυπουργός Οικονομικών.

Να προτείνει εκ νέου η κυβέρνηση προς τα αρμόδια όργανα της ΕΕ, τη μείωση του ΦΠΑ για τα κράνη, είχαν ζητήσει οι ανεξάρτητοι βουλευτές Χρήστος Μαρκογιαννάκης, Κώστας Κιλτίδης, Γιώργος Κοντογιάννης και Ελευθέριος Αυγενάκης, με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή.

Οι βουλευτές επικαλούνταν επίσημα στοιχεία του Κέντρου Έρευνας και Πρόληψης Ατυχημάτων, σύμφωνα με τα οποία οι μοτοσικλέτες αποτελούν στη χώρα μας το 37% όλων των κυκλοφορούντων οχημάτων, ενώ τα θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσικλέτες ξεπερνούν το 20%, ποσοστό πολύ μεγαλύτερο από τα αντίστοιχα σε άλλες χώρες της ΕΕ. Πολλές ζωές θα είχαν σωθεί αν οι αναβάτες φορούσαν κράνη, καθώς υπολογίζεται ότι η χρήση κράνους μειώνει τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα κατά περίπου 25%.

Τα κράνη υπάγονται στον κανονικό συντελεστή ΦΠΑ, που στη χώρα μας είναι πλέον 23%, είχαν επισημάνει οι βουλευτές μαζί με το γεγονός ότι "μόνο ο ένας από τους δύο καθρέφτες είναι υποχρεωτικός με αποτέλεσμα να επαφίεται στην κρίση του αγοραστή αν θα ξοδέψει χρήματα για τον επιπλέον καθρέφτη ή όχι".

Τελικά θέλουν το καλό μας;
Εμείς πάλι θα πούμε ότι δεν πρέπει κανένας πολιτικός ή μη να παίζει με τις ζωές μας και το θέμα της αγοράς ενός αξιοπρεπούς και ασφαλούς κράνους με πιστοποίηση είναι ζήτημα ζωής και θανάτου, οπότε βγάζουμε...κόκκινη κάρτα στους υπευθύνους...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: