Με την κυκλοφορία του πρώτου υβριδικού diesel αυτοκινήτου, από τα μέσα του 2011, η Peugeot παρουσιάζει μία νέα πρωτότυπη άποψη αναφορικά με την περιβαλλοντική αποτελεσματικότητα και την οδηγική απόλαυση.
Στο 3008 Crossover, ο υβριδισμός του κινητήρα diesel (2.0 HDi FAP 120 kW/163 hp) που κινεί τους εμπρός τροχούς και ένας ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ...
27 kW (37 hp) στο πίσω μέρος, ορίζει το πλαίσιο για κίνηση στους 4-τροχούς, μέγιστη απόδοση ισχύος 200 hp, τρόπο λειτουργίας “μηδενικών ρύπων” και μέση κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από 3.8 lt/100 km (74.3 MPG).Σε συνδυασμό με την οδηγική απόλαυση, το αυτοκίνητο αποτελεί μία καινοτομία αναφορικά με τις εκπομπές CO2 που είναι μόλις 99 g/km, μείωση κατά 35% σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης παρόμοιας ισχύος.
Στη Γενεύη (3-13 Μαρτίου), η Peugeot παρουσίασε ένα Limited Edition 3008 HYbrid4: τα 300 αριθμημένα αυτοκίνητα, σε Λευκό Nacre χρώμα με δίχρωμη δερμάτινη επένδυση, διατέθηκαν ψηφιακά με αγορά online...
Το 2012, το 508 θα είναι το δεύτερο μοντέλο Peugeot που θα διαθέτει κινητήρα HYbrid4.