Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καθαρή νίκη για τα CITROEN DS3 WRC στο Ράλι Πορτογαλίας...

Ένα χρόνο μετά την παρθενική τους νίκη στο WRC, στον αγώνα της Πορτογαλίας του 2010, οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia τερμάτισαν και πάλι πρώτοι κατακτώντας αυτή τη φορά την πρώτη τους νίκη με το DS3 WRC. Η δεύτερη θέση των Sébastien Loeb – Daniel Elena, εξασφάλισε το πρώτο 1 – 2 για τα DS3 WRC, ενώ το Γάλλο-Μονεγάσκικο πλήρωμα έφτασε στην κορυφή του πρωταθλήματος οδηγών ισοβαθμώντας με τους Hirvonen – Lehtinen.

Τα πληρώματα της Citroën Total World Rally Team ξεκίνησαν την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα έχοντας εξασφαλίσει διαφορά μεγαλύτερη των...
4 λεπτών από τους διώκτες τους. Βασικός στόχος πέρα από την πραγματοποίηση του 1 – 2 ήταν η κατάκτηση όσον το δυνατόν περισσοτέρων βαθμών στην Power Stage. Τελικά ο Sébastien Loeb επικράτησε αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Jari-Matti Latvala και στην τρίτη θέση τον Sébastien Ogier. Η ομάδα πανηγύρισε την 3η νίκη του Ogier στο θεσμό, καθώς και το 1 – 2 που μείωσε τη διαφορά από τη Ford στο πρωτάθλημα κατασκευαστών στους 10 βαθμούς.

Ο Ogier από την πλευρά του είχε κάθε λόγο να είναι ενθουσιασμένος. «Ήταν ένας τέλειος αγώνας. Κρατήσαμε τον έλεγχο την πρώτη ημέρα και πιέσαμε τη σωστή στιγμή. Είναι πραγματικά μια εξαιρετική στιγμή για όλη την ομάδα αφού κάναμε το 1 – 2 και κερδίσαμε την Power Stage. Ύστερα από 6 μήνες χωρίς νίκη είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι λίγο και ελπίζω αυτή να είναι η αφετηρία για μια καλή συνέχεια. Οι βαθμοί που συλλέξαμε θα μας βοηθήσουν στο κυνήγι του τίτλου, ειδικά μετά την απογοήτευση που βιώσαμε στο Μεξικό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για την υποστήριξη της και τη σκληρή δουλειά».

Ο Loeb με τη δεύτερη θέση και τη νίκη του στην Power Stage συνέλεξε συνολικά 20 βαθμούς που τον έφεραν στην κορυφή του πρωταθλήματος μαζί με τον Mikko Hirvonen. «Οι ελπίδες μας για τη νίκη εξανεμίστηκαν εχθές όταν χάσαμε 30δλ. από τη σκόνη του Mikko» ανέφερε ο 7κις παγκόσμιος πρωταθλητής. «Η δεύτερη θέση ήταν ότι καλύτερο μπορούσαμε να ελπίζουμε. Ήξερα πως δεν θα ήταν εύκολο να κερδίσουμε τους τρείς πόντους στην Power Stage όμως τελικά τα καταφέραμε! Είναι ένα θετικό αποτέλεσμα για εμάς, αλλά και για όλη την ομάδα. Αυτοί οι βαθμοί θα είναι πολύτιμοι για τη συνέχεια του πρωταθλήματος που δείχνει να είναι αρκετά ανταγωνιστικό».

Ο γενικός διευθυντής της Citroën, Frédéric Banzet, που βρέθηκε στον αγώνα συνεχάρη τα πληρώματα. «Θυμάμαι ένα νεαρό οδηγό που πέταγε στον ουρανό μετά την πρώτη του νίκη εδώ πριν ένα χρόνο. Αυτή τη χρονιά ο Sébastien Ogier έχει περάσει σε ένα νέο επίπεδο, κάτι που επιβεβαιώνει και με αυτή την εκπληκτική νίκη. Από την πλευρά του ο Loeb, που ήταν άτυχος σχετικά με τις συνθήκες του αγώνα, βοήθησε ώστε το DS3 WRC να κατακτήσει το πρώτο του 1 – 2. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα και ελπίζω αυτό το 1 – 2 να είναι το πρώτο από πολλά που θα έρθουν στο μέλλον».

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ

Νικητές ειδικών διαδρομών

1ο σκέλος – SS1: Mikko Hirvonen (Ford Fiesta) – SS2: Petter Solberg (Citroën DS3) – SS3: Sébastien Loeb & Sébastien Ogier (Citroën DS3) – SS4: Ogier - SS5: Ogier & Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta) – SS6 & SS7: Latvala.

2ο σκέλος – SS8: Loeb – SS9: P. Solberg – SS10 & SS11: Ogier – SS12 & SS13: P. Solberg.

3ο σκέλος: - SS14: Hirvonen – SS15 & SS16: P. Solberg – SS17: Loeb.

Καλύτερες επιδόσεις : P. Solberg, 6 ταχύτεροι χρόνοι – Ogier 5, Loeb & Latvala, από 3 – Hirvonen, 2.



Τελική κατάταξη του Ράλι Πορτογαλίας

Βαθμολογία (Οδηγών & Κατασκευαστών) Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: