Η Toyota βρίσκεται για μια ακόμα φορά στην κορυφή παγκοσμίως, ως η αυτοκινητιστική μάρκα με τη μεγαλύτερη αξία, ενώ και η θυγατρική Lexus καταλαμβάνει θέση στο top10
Η Toyota βρίσκεται για μια ακόμα φορά στην κορυφή παγκοσμίως, ως η αυτοκινητιστική μάρκα με τη μεγαλύτερη αξία.
Η Toyota αναδείχθηκε και πάλι η αυτοκινητιστική μάρκα με τη μεγαλύτερη αξία στην αναφορά BrandZ 2011 που δημοσιεύτηκε πρόσφατα με τα 100 Πολυτιμότερα Παγκόσμια Brands. Η αξία του brand της Toyota ανέκαμψε κατά 11% στα 24,2 δισεκ. δολάρια περίπου (17 δισεκ. Ευρώ).
Η Toyota παρέμεινε η αυτοκινητιστική μάρκα με τη μεγαλύτερη αξία για πέντε συνεχείς χρονιές στην αναφορά BrandZ από το 2006, που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά, κάνοντας μια μικρή ανάπαυλα στη 2η θέση το 2010.
Επιπλέον, η πλήρως υβριδική τεχνολογία της Toyota, η οποία συναντάται πλέον σε...
όλο και περισσότερα μοντέλα Toyota και Lexus, παραμένει πρώτη στην αγορά χάρη στα εξαιρετικά περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά της και την υψηλή απόδοση καυσίμου.
Για την Toyota, το αποτέλεσμα αυτό δείχνει ότι οι προσπάθειες της εταιρίας να δημιουργήσει σχέση ειλικρίνειας με τους πελάτες της, τυγχάνουν πολύ καλής αποδοχής. Η Toyota συνεχίζει την εμπορική της δραστηριότητα σύμφωνα με τις εταιρικές κατευθυντήριες αρχές της, και ακολουθώντας το Παγκόσμιο Όραμα Toyota, στοχεύει να φέρει το χαμόγελο στο πρόσωπο των πελατών, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες τους.
Η Lexus, παράλληλα, βρίσκεται στο Top 10 των πιο πολύτιμων αυτοκινητιστικών μαρκών της αναφοράς με brand value 3,7 δισεκατ. δολαρίων (2,6 δισεκ. ευρώ).
Οι ερευνητές της Millward Brown Optimer καταρτίζουν την ετήσια αναφορά του brand value αναλύοντας τα οικονομικά και εμπορικά αποτελέσματα χρησιμοποιώντας ως πηγές τις BrandZ, Bloomberg και Datamonitor™.