Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Marc Marquez ισοφάρισε στο Misano το ρεκόρ των 112 βάθρων του Hailwood, με τον Dani Pedrosa στην 6η θέση

Ο Marc Marquez ισοφάρισε στο Misano το ρεκόρ των 112 βάθρων του Hailwood

Περνώντας 2ος από τη γραμμή του τερματισμού του GP του Αγίου Μαρίνου, μπροστά από τον άλλο αναβάτη της Honda Cal Crutchlow, ο Marc Marquez ανέβηκε για δέκατη φορά στο βάθρο μέσα στη φετινή χρονιά.

Ο Marc ισοφάρισε επίσης το ρεκόρ του θρυλικού Mike Hailwood και είναι τώρα 7ος στην κατάταξη των αναβατών με τα περισσότερους τερματισμούς στο βάθρο σε όλες τις κατηγορίες, ενώ αύξησε και τη διαφορά του στη βαθμολογία του MotoGP στους 67 βαθμούς από το δεύτερο, που είναι ο νικητής του αγώνα, Andrea Dovizioso.
Παράλληλα, η Honda προηγείται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και η Repsol Honda Team στο αντίστοιχο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ομάδων.
Εκκινώντας από την 11η θέση ο Dani Pedrosa τερμάτισε στην έκτη θέση, ένα θετικό αποτέλεσμα για τον ίδιο αν και όχι εκείνο που θα ήθελε.
2ος Marc Marquez

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την κατάκτηση μιας θέσης στο βάθρο επειδή ξέραμε ότι σ’ αυτήν την πίστα οι Ducati θα ήταν πολύ γρήγορες και πράγματι ήταν! Είχαν κάνει δοκιμές εδώ ενώ εμείς όχι, όμως παλέψαμε σκληρά και πλησιάσαμε πολύ. Έκανα καλή εκκίνηση και στη συνέχεια χρειάστηκα χρόνο για να φέρω τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία. Μείωσα τη διαφορά από τους μπροστινούς αναβάτες, όμως όταν είδα ότι ο Dovi ήταν τόσο δυνατός σήμερα, έθεσα ως στόχο τη δεύτερη θέση. Ήμουν πίσω από το Jorge αλλά ήταν ταχύτερος από μένα. Συνέχιζα να πιέζω και να πιέζω για να δω αν θα μπορούσα να κάνω μια κίνηση στον τελευταίο γύρο και τότε έπεσε. Πήραμε τη δεύτερη θέση που σημαίνει ότι φεύγουμε από εδώ με διαφορά 67 βαθμών στο Πρωτάθλημα, η οποία είναι πολύ σημαντική. Είμαι χαρούμενος, αισθάνομαι άνετα στη μοτοσυκλέτα και είμαι έτοιμος για την Aragon, μία πίστα που μου αρέσει πάρα πολύ».

6ος Dani Pedrosa

«Η σημερινή έκτη θέση ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα όλου του Σαββατοκύριακου και πρέπει να πάρουμε τα θετικά από αυτό, όμως αυτό δεν αρκεί μια και απέχουμε από εκεί που θέλουμε να είμαστε. Προσπάθησα να κολλήσω πίσω από το Maverick και να πλησιάσω το Rins αλλά δεν μπόρεσα. Χρειάζεται να δουλέψουμε στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας ώστε να πλησιάσουμε το ρυθμό του μπροστινού γκρουπ».



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.