Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

15ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIA Formula 1, 14-16/9 2018

15ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIA Formula 1, 14-16/9 2018
Το Ευρωπαϊκό μέρος αγώνων της φετινής σεζόν ολοκληρώθηκε με το Ιταλικό Grand Prix στις αρχές του μήνα. Τώρα η Alfa Romeo Sauber F1 Team οδεύει προς τη Σιγκαπούρη για τον πρώτο από τους μακρινούς αγώνες. Το Grand Prix Σιγκαπούρης είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς αγώνες στο πρόγραμμα. Προσφέρει γκλάμουρ και δράση στους θεατές και στις ομάδες. Ο αγώνας διεξάγεται νύχτα, με υψηλές τιμές θερμοκρασίας και υγρασίας που συνθέτουν μια μοναδική πρόκληση για τους οδηγούς. Ο Marcus Ericsson ανυπομονεί να βρεθεί σε μια από τις αγαπημένες του πίστες ενώ ο πρωτάρης Charles Leclerc θα οδηγήσει για πρώτη φορά στην καριέρα του, στους δρόμους της Μαρίνα Μπέι.


Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): "Το Grand Prix της Σιγκαπούρης είναι ένα από τα highlight της σεζόν. Πιθανόν πρόκειται για την πιο εντυπωσιακή πίστα καθώς βρίσκεται στο κέντρο της πόλης και ο αγώνας είναι νυχτερινός. Παράλληλα είναι ένας από τους πιο σκληρούς αγώνες της χρονιάς με ακραία ζέστη και υγρασία που αποτελούν πρόκληση για μας τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Ως ομάδα αδημονούμε ν' ανακάμψουμε μετά από ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στην Ιταλία και είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε μάχη για ένα καλό αποτέλεσμα. Ανυπομονώ να οδηγήσω στη Σιγκαπούρη."

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

"Η πίστα στη Σιγκαπούρη είναι εντελώς νέα για μένα. Έχω οδηγήσει την πίστα στον προσομοιωτή αλλά θα είναι ιδιαίτερη εμπειρία να οδηγήσω εκεί, στην πραγματικότητα. Επίσης θα είναι ο πρώτος μου νυχτερινός αγώνας, αυτό με συναρπάζει. Ανυπομονώ πολύ γι' αυτό. Είναι ένα από τα πιο προβεβλημένα και δημοφιλή Grand Prix στο πρόγραμμα θα χαρώ να συναντήσω τους φιλάθλους εκεί. Η διαδρομή δείχνει ενδιαφέρουσα και ο παλμός της πόλης το ίδιο, δε βλέπω την ώρα να ξεκινήσει το αγωνιστικό τριήμερο."

Δεδομένα πίστας:

Το Grand Prix της Σιγκαπούρης είναι ο δεύτερος νυχτερινός αγώνας στη σεζόν. Η πίστα έχει 23 στροφές, περισσότερες από κάθε άλλη πίστα στο πρόγραμμα. Επίσης όλες οι στροφές είναι αργές. Είναι πολύ υψηλή η πιθανότητα εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας. Η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα παίζουν κυρίαρχο ρόλο σ' αυτή τη διαδρομή που έχει πολλές ανομοιομορφίες. Λόγω χάραξης τα προσπεράσματα είναι μάλλον δύσκολα, οπότε είναι σημαντική μια καλή θέση στις κατατακτήριες δοκιμές.

Διαδρομή
Δημόσιοι δρόμοι Μαρίνα Μπέι/ 5.065 km
Απόσταση αγώνα
 61 γύροι / 308.828 km
Πρόγραμμα
Κατατακτήριες δοκιμές 16:00 Ελλάδος (21:00 τοπική ώρα),
Αγώνας 15:10 Ελλάδος, (20:10 τοπική ώρα)

Επιλογή γομών ελαστικών:
Οδηγός
Marcus Ericsson
Charles Leclerc
Μαλακή
2
3
Πάρα πολύ μαλακή
3
2
Εξαιρετικά μαλακή
8
8

Πληροφορίες οδηγών:

Marcus Ericsson
Charles Leclerc
Γεννήθηκε
02.09.1990 / Kumla (SE)
16.10.1997 / Monte Carlo (MC)
Ύψος / Βάρος
1,80 m / 70 kg
1,80 m / 67 kg
Πρώτο GP
Aυστραλία 2014
Aυστραλία 2018
Εκκινήσεις σε GP
88
12
Καλύτερο αποτέλεσμα σε αγώνα
8ος Australia (2015)
6ος Αζερμπαϊτζάν (2018)
Καλύτερο αποτέλεσμα σε κατατακτήριες δοκιμές
10ος Mαλαισία (2015),
10ος Κίνα (2015),
10ος Iταλία (2015)
8ος Γαλλία (2018)
Βαθμοί 2018
6
13
Βαθμοί συνολικά
15
13


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: