Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προεπισκόπηση - 2018 Formula One VTB, Ρώσικο Grand Prix

Προεπισκόπηση - 2018 Formula One VTB, Ρώσικο Grand Prix
16ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIA Formula 1, 28-30/9 2018



Χίνβιλ, 26 Σεπτεμβρίου 2018 - Μετά από έναν πετυχημένο αγώνα στη Σιγκαπούρη όπου οι Marcus Ericsson, Charles Leclerc είχαν δυνατή απόδοση, αγωνιζόμενοι για ψηλότερες θέσεις στο μέσο της κατάταξης, η Alfa Romeo Sauber F1 Team οδεύει προς τη Ρωσία για το επόμενο Grand Prix. Το Αυτοκινητοδρόμιο του Σότσι θέτει ποικίλες προκλήσεις σε ομάδες και οδηγούς, όπως η χαμηλή πρόσφυση της ασφάλτου. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που δημιουργεί θέματα, απαιτείται καλό σετάρισμα του μονοθεσίου και σωστή διαχείριση των ελαστικών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Η ομάδα οδεύει προς τη Ρωσία με θετικά συναισθήματα και στόχος μας είναι να πετύχουμε καλά αποτελέσματα και με τα δυο μονοθέσια.

Όπως είναι προγραμματισμένο ο Antonio Giovinazzi θα οδηγήσει το μονοθέσιο του Marcus Ericsson για την Alfa Romeo Sauber F1 Team, στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του 2018 Formula 1 Ρωσικού Grand Prix.

Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): "Ανυπομονώ να βρεθώ ξανά στη Ρωσία. Το Αυτοκινητοδρόμιο του Σότσι είναι μια σχετικά δύσκολη πίστα με χαμηλή πρόσφυση. Συνιστά πρόκληση να καταφέρεις να δουλέψουν καλά τα ελαστικά και το μονοθέσιο σε τέτοια επιφάνεια. Όσον αφορά στην οδήγηση το πιο περίπλοκο τμήμα της πίστας είναι το τελευταίο όντας αρκετά τεχνικό. Είναι σημαντικό να έχεις ένα καλό σετάρισμα στο μονοθέσιο και καλή ισορροπία ώστε να είσαι βέβαιος ότι θα πετύχεις καλό χρόνο γύρου. Μετά από το τελευταίο δυνατό Σαββατοκύριακο είναι ενδιαφέρον να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στο επόμενο Grand Prix. Δε βλέπω την ώρα να μπω ξανά στο μονοθέσιο."

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

"Έχει ενδιαφέρον για μένα να οδηγήσω στο Σότσι για πρώτη φορά. Είναι μια νέα πίστα για μένα, την έχω όμως οδηγήσει στον προσομοιωτή στο παρελθόν και είμαι εξοικειωμένος με τη χάραξή της. Όλες οι στροφές της πίστας έχουν συνάφεια, μοιάζουν μεταξύ τους. Για μένα είναι κρίσιμο να βρω το ρυθμό στην πίστα και ν' αυξήσω την ταχύτητά μου όσο νωρίτερα γίνεται."

Δεδομένα πίστας:

Το Αυτοκινητοδρόμιο του Σότσι διέρχεται από το πάρκο των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2014. Έχει δεχτεί μια μεγάλη προέκταση εντός των τειχών και η διαδρομή αποτελεί μίξη από δημόσιους δρόμους αλλά και πίστα. Η απόδοση στην ευθεία, η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα παίζουν κυρίαρχο ρόλο στο πρώτο και στο τελευταίο τμήμα. Το μεσαίο τμήμα είναι πιο τεχνικό και απαιτεί από τους οδηγούς να βρουν ρυθμό στην αλληλουχία στροφών.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: