Στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της BMW AG τον Μάιο του 2018, ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. του BMW Group, περιέγραψε το iNext ως εξής: «Το iNEXT project θα αποτελέσει το θεμέλιο λίθο για το μέλλον μας, από το οποίο θα επωφεληθούν ολόκληρη η εταιρία και οι μάρκες της».
Το iNEXT επιχειρεί να απαντήσει στο μεγάλο ερώτημα που βρίσκεται στο επίκεντρο των καθημερινών δραστηριοτήτων του BMW Group: «Πώς θα μετακινούμαστε στο μέλλον;» Το iNEXT βασίζεται αποκλειστικά στην ιδέα που γεννήθηκε για πρώτη φορά το 2007 με το “project i” και έλαβε σάρκα και οστά με το BMW i3 το 2013. Το BMW Group έχει ήδη πετύχει πολλά σε αυτό τον τομέα: διαθέτει τώρα εμπειρία άνω των δέκα χρόνων στο χώρο της ηλεκτροκίνησης σε παραγωγή μικρής και μεγάλης κλίμακας, τα μοντέλα BMW i βελτιώνονται συνεχώς και η τεχνολογία τους εφαρμόζεται στο σταδιακό εξηλεκτρισμό μοντέλων BMW και MINI. Το επόμενο βήμα τώρα είναι η πλήρης ενσωμάτωση των στρατηγικών καινοτομιών Autonomy + Connectivity + Electric + Services (Αυτονομία + Συνδεσιμότητα + Ηλεκτροκίνηση + Υπηρεσίες).
Η Σχεδίαση, από την άλλη, αποτυπώνει οπτικά τις καινοτομίες και απαντά στο ερώτημα για το ποια μορφή θα έχει η εμπειρία της οδηγικής απόλαυσης στο μέλλον. Το αυτοκίνητο που γνωρίζουμε σήμερα ως BMW iNEXT θα έρθει στην αγορά το 2021.
Το BMW Vision iNEXT .
«Το BMW Vision iNEXT αντιπροσωπεύει μία νέα εποχή γνήσιας οδηγικής απόλαυσης», δήλωσε ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG. «Υπογραμμίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο που παίζει η Γερμανία στο μέλλον της μετακίνησης».
Εξαιρετικά αυτοματοποιημένο, χωρίς ρύπους και πλήρως συνδεδεμένο, συγκεντρώνει τις στρατηγικές καινοτομίες σε ένα Vision Vehicle για πρώτη φορά και απαντά απροκάλυπτα στο ερώτημα: «Τι μορφή θα έχει ένα αυτοκίνητο όταν δεν θα χρειάζεται πλέον να οδηγείται από κάποιον, αλλά θα υπάρχει αυτή τη δυνατότητα εάν αυτός το επιθυμεί;» Στο επίκεντρο τέτοιων διαβουλεύσεων βρίσκονται – περισσότερο από ποτέ, οι άνθρωποι με όλα τα συναισθήματα και τις επιθυμίες τους.
Η έκδοση παραγωγής του BMW iNEXT θα γίνει η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα. Η παραγωγή στο Dingolfing προγραμματίζεται να ξεκινήσει το 2021. Θα φέρει τις στρατηγικές καινοτομίες του BMW Group (“D+ACES”) στο δρόμο για πρώτη φορά σε ένα ‘πακέτο’.
Ένα Vision Vehicle επικεντρωμένο στο μέλλον – το BMW Vision iNEXT – προσφέρει κάτι χειροπιαστό από την εμφάνιση του BMW iNEXT. «Ο τομέας της προσωπικής μετακίνησης αναμένεται να βιώσει μία σημαντική αλλαγή», εξηγεί ο Klaus Fröhlich, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Εξέλιξης. «Οι δυνατότητες που ανοίγονται από την αυτόνομη οδήγηση και την συνεχώς επεκτεινόμενη συνδεσιμότητα προσφέρουν νέες εμπειρίες και οργάνωσης του ταξιδιού. Με γνώμονα αυτό, έχουμε σχεδιάσει το πλήρως ηλεκτρικό BMW Vision iNEXT σαν ένα κινητό περιβάλλον που βελτιώνει την ποιότητα ζωής, ένα νέο ‘Αγαπημένο Χώρο’, όπου θα μπορούμε να είμαστε ο εαυτός μας και να χαλαρώνουμε. Πραγματικά όλες οι προσπάθειες της BMW θα συνεχίσουν να επικεντρώνονται στον άνθρωπο – και τις ανάγκες και επιθυμίες του ως προς τη μετακίνηση – στο μέλλον», προσθέτει ο Fröhlich.
Ο Adrian van Hooydonk, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού της BMW, συνοψίζει τη δημιουργική προσέγγιση: «Η BMW i δημιουργήθηκε για να παράγει δημιουργικές, πρωτοποριακές ιδέες που μεταμορφώνουν τις απόψεις μας για τη μετακίνηση. Το BMW Vision iNEXT σηματοδοτεί το επόμενο μεγάλο βήμα σ’ αυτό το ταξίδι της μεταμόρφωσης, δείχνοντας πώς τα πιο έξυπνα οχήματα μπορούν να κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη και πιο όμορφη».
Εξωτερικό – σύγχρονη κομψότητα που εκπέμπει αυτοπεποίθηση.
Έχοντας τις διαστάσεις και τις αναλογίες ενός σύγχρονου SAV της BMW, το BMW Vision iNEXT αποπνέει κύρος και αυτοπεποίθηση. Το αυτοκίνητο δηλώνει με την πρώτη ματιά τον πρωτοποριακό χαρακτήρα του μέσα από καθαρές, ανάγλυφες γραμμές και επιφάνειες. Συναρπαστικές αποχρώσεις και προηγμένες λεπτομέρειες ενισχύουν αυτή την εντύπωση. Η εξωτερική απόχρωση Liquid Greyrose Copper σταδιακά αλλάζει από ένα ζεστό τόνο του χαλκού σε σκούρο τριανταφυλλί και χαρίζει στο όχημα μία δυναμική αίσθηση ακόμα και όταν είναι σταματημένο.
Η μεγάλη διπλή μάσκα ‘νεφρών’, το κλασικό γραφικό των πλαϊνών παραθύρων, και τα μπλε ένθετα μπροστά, στο πλάι και πίσω αποτυπώνουν το στυλ BMW i που παρουσιάστηκε στο BMW i Vision Dynamics το 2017. Ξεκλειδώνοντας το όχημα, τα μπλε ένθετα φωτίζονται τονίζοντας τις εντυπωσιακές γραμμές. Κρυστάλλινες επιφάνειες όπως τα μεγάλα παράθυρα και τα φώτα ενσωματώνονται ομαλά στη σχεδίαση σαν περίτεχνα διακοσμητικά στοιχεία.
Μάσκα ‘νεφρών’ και τέσσερα ‘μάτια’ μπροστά συνθέτουν την ταυτότητα του αυτοκινήτου.
Στο κέντρο του εμπρός τμήματος βρίσκεται μία μεγάλη, κατακόρυφη μάσκα. Όπως σε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα, η μάσκα είναι κλειστή. Καθώς δεν υπάρχει κινητήρας καύσης για να απαιτεί ψύξη, το στοιχείο της μάσκας μεταμορφώνεται τώρα σε ‘επιφάνεια νοημοσύνης’ που φιλοξενεί διάφορους αισθητήρες.
Ένα σχέδιο μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης αναδεικνύει την τεχνολογία που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια. Εξαιρετικά λεπτοί προβολείς αποτελούν τμήμα μιας σύγχρονης εκδοχής του εμπρός τμήματος με τα ‘τέσσερα μάτια’ της BMW. Το παρμπρίζ εκτείνεται ομαλά σε μία μεγάλη πανοραμική οροφή, ελαφρύνοντας οπτικά στο πάνω τμήμα του αυτοκινήτου, αφήνοντας σε κοινή θέα το καινοτόμο εσωτερικό.
Μοντέρνα εμφάνιση με αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες.
Σε προφίλ όψη, το BMW Vision iNEXT ενσαρκώνει το δυναμικό, στιβαρό στήσιμο ενός σύγχρονου BMW SAV. Οι λειτουργικές αναλογίες δύο όγκων και η μακριά γραμμή οροφής είναι ενδεικτικά στοιχεία ενός ευρύχωρου εσωτερικού. Το μακρύ μεταξόνιο και οι κοντοί πρόβολοι, από την άλλη, χαρίζουν στη σιλουέτα ένα δυναμικό χαρακτήρα. Ανάγλυφες επιφάνειες καμπυλώνονται γύρω από τα ‘πλευρά’ σαν άριστα γραμμωμένοι μύες. Ακριβείς γραμμές επιτείνουν αυτή την αλληλεπίδραση και τονίζουν τους θόλους των τροχών. Οι μεγάλοι τροχοί (24-ιντσών) είναι αεροδυναμικά σχεδιασμένοι με τρισδιάστατες, ανάγλυφες επιφάνειες που χαρίζουν πρόσθετο στυλ και λειτουργικότητα. Κάμερες αναλαμβάνουν ρόλο εξωτερικών καθρεπτών, ενώ φωτιζόμενα γραφικά με αισθητήρες αφής αντικαθιστούν τις συμβατικές λαβές θυρών, υπογραμμίζοντας τη μοντέρνα, απέριττη εμφάνιση. Υπάρχουν δύο μεγάλες, αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες χωρίς κολόνα B ανάμεσά τους. Όταν ανοίγουν προσφέρουν άπλετη ορατότητα σε ένα ευρύχωρο εσωτερικό, ενώ το πλαίσιο αποκαλύπτει επιφάνειες από ανθρακονήματα. Μαύρα προστατευτικά προσδίδουν ένα στυλ SAV στα μαρσπιέ και ενσωματώνουν μία μπλε ένθετη λωρίδα ως ενδεικτικό του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.
Πίσω, η οριζόντια διάταξη γραμμών και επιφανειών δημιουργεί ένα φαρδύ και δυναμικό στήσιμο. Τα λεπτά και χαρακτηριστικά πίσω φώτα εκτείνονται μέχρι το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου και αναδεικνύουν την εμφάνισή του. Ο αέρας ρέει κατά μήκος της οροφής η οποία συνεργάζεται με ένα φωτιζόμενο διαχύτη που βελτιώνει την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Εσωτερικό – Ο Αγαπημένος μου Χώρος.
Οι οδηγοί του BMW Vision iNEXT μπορούν να επιλέξουν είτε να έχουν οι ίδιοι τον έλεγχο (σε “Boost” mode) ή να τον μεταθέσουν στο αυτοκίνητο (“Ease” mode). Το “Boost” mode χρησιμοποιεί το σύστημα ηλεκτροκίνησης για μία πολύ δυναμική και σχεδόν αθόρυβη οδηγική εμπειρία με μηδενικούς ρύπους. Στο “Ease” mode, το όχημα προσφέρει σε οδηγούς και επιβάτες ένα χώρο κατάλληλο για ποικίλες δραστηριότητες. Το BMW Vision iNEXT μπορεί να είναι ένα χώρος για χαλάρωση, επικοινωνία, ψυχαγωγία ή αυτοσυγκέντρωση, ανάλογα με τις επιθυμίες. Οι δυνατότητες είναι τόσο πολύπλευρες, όσο και οι ανάγκες των επιβατών. Κατά συνέπεια, η καμπίνα μοιάζει περισσότερο με ένα άνετο και μοντέρνα επιπλωμένο ‘χώρο διαβίωσης’ σε τροχούς – ένας νέος ‘Αγαπημένος Χώρος’.
Χαλαρωτικό περιβάλλον στο εσωτερικό.
Η μεγάλη πανοραμική οροφή λούζει με φως το εσωτερικό, δημιουργώντας μία ευχάριστη, φιλόξενη ατμόσφαιρα. Δύο ατομικά καθίσματα μπροστά και ένας μονοκόμματος πάγκος πίσω φιλοξενούν με άνεση τέσσερα άτομα. Μερικές καθαρές γραμμές διαμορφώνουν το στυλ της καμπίνας – μία γεωμετρία που αναδεικνύει χρώματα και υλικά. Ο συνδυασμός υφάσματος και ξύλου δημιουργεί μία αισθητική υψηλής ποιότητας με κάποια στοιχεία της καμπίνας να μοιάζουν με έπιπλα. Οι nude (γυμνές) αποχρώσεις Purus Rosé, Brown και Beige χρησιμοποιούνται κυρίως για τη χρωματική φιλοσοφία του cockpit, με πινελιές στην ιριδίζουσα μεταλλική βαφή Mystic Bronze. Στο πίσω τμήμα κυριαρχεί η υφασμάτινη ταπετσαρία Enlighted Cloudburst όπου κυριαρχεί το πετρόλ, με περίπλοκη ύφανση ζακάρ (Jacquard), που διατρέχει ασύμμετρα την έδρα του καθίσματος και εκτείνεται στα πλαϊνά πάνελ και το ράφι. Το αποτέλεσμα είναι ένας οπτικός διαχωρισμός μεταξύ cockpit και πίσω τμήματος που δίνει την εντύπωση ενός διαμερίσματος με διαφορετική επίπλωση.
“ Boost ” και “ Ease ” modes μεταβάλλουν το περιβάλλον του οδηγού.
Στο εσωτερικό του πλούσιων διαστάσεων cockpit, η περιοχή του οδηγού προσδιορίζεται από δύο ορατές ψηφιακές ενδείξεις και το τιμόνι. Το επίπεδο ταμπλό με μπεζ, υφασμάτινη επένδυση συνδυάζεται με στοιχεία ξύλου και ένα ξύλινο πάτωμα με διαφανές βερνίκι για τη δημιουργία ενός ευχάριστου, σπιτικού περιβάλλοντος. Στο “Boost” mode, το τιμόνι και οι ενδείξεις τοποθετούνται καθαρά προς το μέρος του οδηγού. Όταν ενεργοποιείται το “Ease” mode, το άμεσο περιβάλλον του οδηγού αλλάζει: το τιμόνι μαζεύεται ελαφρώς, δημιουργώντας μία αίσθηση ανοιχτού χώρου. Τα πάνελ με τις ενδείξεις αλλάζουν από περιεχόμενο σχετικό με τον οδηγό σε “Exploration Mode”, που προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες προτάσεις για μέρη και εκδηλώσεις στη γύρω περιοχή που ενδεχομένως να τους ενδιαφέρουν. Επιπλέον, τα εμπρός προσκέφαλα πέφτουν προς τα πίσω, ώστε οι εμπρός επιβάτες να επικοινωνούν καλύτερα με τους πίσω.
Η κεντρική κονσόλα θυμίζει έπιπλο υψηλής ποιότητας.
Η κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα έχει όλα τα στοιχεία ενός επίπλου υψηλής ποιότητας, χάρη στη σχεδίαση και τα υλικά της. Ένα ματ, πορώδες, ξύλινο φινίρισμα θυμίζει αιωρούμενο τραπεζάκι του καφέ που συνεχίζεται μέχρι πίσω. Κάτω από το ξύλινο πάνελ, βρίσκεται ένα κέλυφος από αποκλειστικό, φωτιζόμενο κρύσταλλο που πατά σε μία περίτεχνη, μπρονζέ βάση. Οι έδρες του κρυστάλλου διαθλούν το εισερχόμενο φως, το χωρίζουν σε πολλαπλά χρώματα και φωτίζουν το εσωτερικό με φωτεινές αντανακλάσεις.
Φιλόξενο πίσω τμήμα .
Με την πρώτη ματιά, το πίσω τμήμα έχει την εμφάνιση ενός σύγχρονου, υψηλών προδιαγραφών χώρου διαβίωσης. Ο ευρύχωρος πάγκος των πίσω καθισμάτων θυμίζει αναπαυτικό καναπέ που αποτελεί πρόκληση για τους επιβάτες. Το χειροποίητο ύφασμα Enlighted Cloudburst Jacquard εκτείνεται σε όλη την περιοχή των καθισμάτων φτάνοντας στα πλαϊνά πάνελ, αλλάζοντας σταδιακά από Πετρόλ (Petrol) σε Λευκό (White) και χαρίζοντας μία μοντέρνα πινελιά.
Shy Tech : Πρωτοποριακή τεχνολογία, ενσωματωμένη, αόρατη αλλά πάντα διαθέσιμη.
Εκτός από το τιμόνι και τις ενδείξεις στην περιοχή του οδηγού, δεν υπάρχουν άλλες ορατές οθόνες ή χειριστήρια στο BMW Vision iNEXT. Για να διατηρείται ο απέριττος χαρακτήρας του πίσω τμήματος και οι επιβάτες να βρίσκονται στο επίκεντρο, η ευφυής τεχνολογία ενσωματώνεται χωρίς να είναι ορατή. Μόνον όταν είναι απαραίτητη, η τεχνολογία γίνεται ορατή και λειτουργική. Για παράδειγμα, στο μέλλον, ο έλεγχος κάποιων λειτουργιών θα γίνεται μέσω ξύλινων ή υφασμάτινων επιφανειών. Οι οθόνες δεν θα είναι πλέον απαραίτητες, καθώς μία ευφυής προβολή θα μπορεί να μετατρέπει οποιαδήποτε επιφάνεια σε διαδραστική οθόνη. Το BMW Vision iNEXT παρουσιάζει τρεις διαφορετικές, οραματικές εφαρμογές για την “Shy Tech” με τη μορφή των Intelligent Personal Assistant, Intelligent Materials και Intelligent Beam.
Intelligent Personal Assistant . Ο Έξυπνος Προσωπικός Βοηθός ενεργοποιείται για να απαντήσει στην προτροπή “Hey BMW”. Το BMW Vision iNEXT αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του ψηφιακού κόσμου και είναι άριστα συνδεδεμένο με το BMW Connected, με ευφυείς συσκευές και το δίκτυο έξυπνου σπιτιού (smart home network), επιτρέποντας στους οδηγούς να κλείνουν τα παράθυρα του σπιτιού τους, για παράδειγμα μέσω φωνητικής εντολής.
Intelligent Materials ( Έξυπνα Υλικά). Οδηγώντας σε “Boost” mood, η Οθόνη Ελέγχου (Control Display) μπορεί να λειτουργεί με συμβατικό τρόπο, μέσω αφής. Στο “Ease” mode, η ξύλινη επιφάνεια της κεντρικής κονσόλας θα προσφέρει αυτή τη λειτουργία ελέγχου. Η θέση των χεριών είναι το ίδιο ξεκούραστη όπως και όταν χρησιμοποιείται το iDrive Controller: το χέρι απλά ακουμπά στην ξύλινη περφορέ επιφάνεια, και όποτε δίδονται εντολές, φωτεινά σημεία που μοιάζουν με ουρά κομήτη ακολουθούν το δάχτυλο. Το ύφασμα Jacquard πίσω έχει ενσωματωμένη λειτουργικότητα ελέγχου. Ενεργοποιείται με ένα άγγιγμα και επιτρέπει τον έλεγχο της μουσικής με τη χρήση χειρονομιών συνοδεία λυχνιών LED που ανάβουν κάτω από το ύφασμα.
Intelligent Beam . (Ευφυής Δέσμη) Στη χρήση πολυμέσων, όπως συμβαίνει στη λειτουργία του αυτοκινήτου, οι ψηφιακοί και αναλογικοί κόσμοι θα συγχωνεύονται όλο και περισσότερο στο μέλλον. Η παρουσίαση πληροφοριών μέσω προβολής επεκτείνεται ραγδαία, κάτι που μακροπρόθεσμα θα καταργήσει την ανάγκη για οθόνες. Η τεχνολογία Intelligent Beam που παρουσιάζεται στο BMW Vision iNEXT ήδη προχωρά κατά ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς χρησιμεύσει σαν φως ανάγνωσης και διαδραστική οθόνη προβολής. Αυτό επιτρέπει, για παράδειγμα, το κείμενο ενός βιβλίου, για παράδειγμα, να συμπληρώνεται από εικόνες, κινούμενο περιεχόμενο και διαδραστικά γραφικά, ελεγχόμενα μέσω αφής.
Σύμβολο μιας νέας εποχής .
Το BMW Vision iNEXT φέρνει τις δυνατότητες της αυτόνομης μετακίνησης στο άμεσο μέλλον και παρουσιάζει λύσεις που φέρνουν φρέσκια ενέργεια και ενσαρκώνουν το στρατηγικό στόχο του BMW Group για το μέλλον της προσωπικής μετακίνησης. Το 2021, η Γνήσια Οδηγική Απόλαυση επαναπροσδιορίζεται με τη μορφή του BMW iNEXT παραγωγής, το οποίο θα φέρει τις στρατηγικές καινοτομίες του BMW Group (“D+ACES”) στο δρόμο για πρώτη φορά σε ένα πακέτο.
Το BMW Vision iNEXT World Flight.
Δύο εταιρίες – μία αποστολή. Μόναχο, Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο και Πεκίνο – τέσσερις προορισμοί σε τρεις ηπείρους σε πέντε ημέρες: Το BMW Group συνεργάζεται με την Lufthansa Cargo για την προβολή του BMW Vision iNEXT στο πλαίσιο του BMW Vision iNEXT World Flight – μιας ξεχωριστής παρουσίασης.
Περισσότεροι από 300 εκπρόσωποι των διεθνών μέσων ενημέρωσης επιβιβάστηκαν στο πιο αποδοτικό cargo αεροσκάφος της κατηγορίας του (ένα Boeing 777F από τον στόλο της Lufthansa Cargo) για να γνωρίσουν για πρώτη φορά το όραμα μελλοντικής μετακίνησης: το BMW Vision iNEXT, το τελευταίο Vision Vehicle του BMW Group.
Η Lufthansa Cargo και η ομάδα του BMW Group συνεργάστηκαν στενά για να κάνουν πραγματικότητα αυτή την εκπληκτική ιδέα προϊοντικής και τεχνολογικής παρουσίασης.
Το πρωτοποριακό όχημα παρουσιάστηκε στους προσκεκλημένους, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να πάρουν μία πρώτη γεύση από το μέλλον του BMW Group στο πλαίσιο μιας αποκλειστικής φιλοσοφίας κλειστής αίθουσας που σχεδιάστηκε ειδικά για την περίσταση.
Οι προετοιμασίες για την εκδήλωση περιλάμβαναν την εγκατάσταση καλωδιώσεων μήκους άνω των 7,5 km, ενώ 78.000 LED ενσωματωμένα σε 165 μονάδες video LED και δέκα προβολείς φωτεινότητας 13.000 ANSI lumen συνετέλεσαν σε ένα show στο εσωτερικό του Boeing που θα απογειώσει όλες τις αισθήσεις. Περισσότεροι από 120 ειδικοί στην κατασκευή εκθεσιακών περιπτέρων αλλά και ειδήμονες από το Lufthansa Cargo και το BMW Group συνέβαλαν στην υλοποίηση του project.
Οι μηχανικοί και ειδικοί χρησιμοποίησαν περίπου 30 τόνους υλικού για την κατασκευή της κατάλληλης πλατφόρμας για το BMW Vision iNEXT. Η πρόκληση ήταν όχι μόνο η οργάνωση μιας παρουσίασης που όμοιά της δεν έχουν ξαναζήσει οι παριστάμενοι, αλλά και η επιτυχημένη ‘απογείωση’ του δημιουργήματός τους.
Τα χρονικά περιθώρια ήταν πολύ στενά, καθώς έπρεπε να μετατραπεί ολόκληρο το εσωτερικό του 777F από mode παρουσίασης σε πρόγραμμα πτήσης (flight mode) και το αντίθετο γρήγορα και με ασφάλεια. Οι πρώτοι προσκεκλημένοι έφτασαν οκτώ ώρες μετά την προσγείωση του αεροπλάνου. Και μόλις τέσσερις ώρες μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης σε ένα μέρος, το Boeing απογειώθηκε για τον επόμενο προορισμό σύμφωνα με το πρόγραμμα. Αυτό το τεχνικό και οργανωτικό επίτευγμα υποστήριξαν μία πραγματικά πρωτοφανή προϊοντική και τεχνολογική παρουσίαση.
«Τα οραματικά προϊόντα αξίζουν οραματικές παρουσιάσεις. Είμαστε χαρούμενοι που κάνουμε αυτή την εξαιρετική παγκόσμια πρεμιέρα εφικτή σε συνεργασία με την BMW», δήλωσε ο Peter Gerber, CEO και Πρόεδρος Εκτελεστικού Συμβουλίου της Lufthansa Cargo AG.
«Το iNEXT αποτελεί την πρότασή μας για το μέλλον, επομένως είναι απόλυτα λογικό το BMW Vision iNEXT να παρουσιαστεί σε ένα παγκόσμιο κοινό με φρέσκο, πρωτοποριακό στυλ», δήλωσε ο Klaus Fröhlich, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Εξέλιξης. «Το World Flight είναι ιδανικό για ένα δυνατό ξεκίνημα».
Η εξωτερική μεταμόρφωση του αεροσκάφους ήταν εμπνευσμένη από τη σχεδίαση εσωτερικού που δημιουργήθηκε για την παρουσίαση του αυτοκινήτου. Και το Boeing 777F της Lufthansa Cargo έφερε ειδικά αυτοκόλλητα όταν απογειώθηκε από το Αεροδρόμιο του Μονάχου στις 9 Σεπτεμβρίου για την πτήση του σε όλο τον κόσμο. Αφού έκανε στάσεις σε Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο και Πεκίνο, το αεροπλάνο επέστρεψε στη βάση του, στη Φρανκφούρτη στις 14 Σεπτεμβρίου.
iNEXT – τα επόμενα ορόσημα .
Ευελιξία – το μυστικό της επιτυχίας. Πριν από δέκα χρόνια, το BMW Group λανσάρισε το “project i” στο πλαίσιο της στρατηγικής του NUMBER ONE και γρήγορα έγινε πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης.
Σήμερα, αυτοκίνητα με κινητήρες καύσης και plug-in υβριδικά συστήματα ενσωματώνονται στην ίδια αρχιτεκτονική. Σαν επιτυχημένη εξέλιξη του project i του 2009, η παραγωγή είναι ευέλικτη και μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τη ζήτηση.
Το BMW iNEXT project παίζει αντίστοιχο, κεντρικό ρόλο στην εξέλιξη των εργαλείων και εξαρτημάτων που απαιτούνται στο μέλλον. Με βάση τις μελλοντικές ανάγκες, οι νέες αρχιτεκτονικές οχημάτων για όλα τα συστήματα κίνησης, FWD, RWD & AWD και τα προηγμένα εργοστάσια θα επιτρέψουν στο BMW Group να λαμβάνει γρήγορες αποφάσεις, σε σχέση με το ποια και πόσα μοντέλα θα πρέπει να είναι πλήρως ηλεκτρικά, εξοπλισμένα με plug-in υβριδικό σύστημα ή θα χρησιμοποιούν έναν πολύ αποδοτικό κινητήρα καύσης. Μέχρι το 2025, το BMW Group θα προσφέρει 25 μοντέλα με ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, 12 εκ των οποίων θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
2019: Το MINI BEV.
Τον Ιούλιο του 2017, το BMW Group ανακοίνωσε ότι το νέο, πλήρως ηλεκτρικό MINI θα λανσαριστεί σαν έκδοση του 3θυρου MINI. Η παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού MINI θα ξεκινήσει το 2019. Στο μέλλον, οι πελάτες MINI θα μπορούν να επιλέξουν από τρεις διαφορετικούς τύπους κίνησης: κινητήρα καύσης, plug-in υβριδικό, ή αμιγώς ηλεκτρικό. Το σύστημα μετάδοσης του πλήρως ηλεκτρικού MINI θα κατασκευάζεται στα Εργοστάσια του BMW Group σε Dingolfing και Landshut – τα κέντρα εξειδίκευσης για ηλεκτροκίνηση στο δίκτυο παραγωγής της εταιρίας. Στη συνέχεια αυτό θα ενσωματώνεται στο αυτοκίνητο στο Εργοστάσιο του BMW Group στην Οξφόρδη. Η απόφαση υπέρ της Οξφόρδης πάρθηκε με γνώμονα ότι το εργοστάσιο ήδη κατασκευάζει την πλειοψηφία των 3θυρων μοντέλων MINI.
2020: Το αυτοκίνητο παραγωγής του BMW Concept iX 3.
Το BMW Concept iX3 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Auto China 2018 στο Πεκίνο, προσφέρει μία πρώτη εικόνα από το μέλλον: Το πρώτο μοντέλο της μάρκας BMW που κινείται αμιγώς με ηλεκτροκίνηση θα είναι ένα κανονικό Sports Activity Vehicle (SAV) – χωρίς συμβιβασμούς στη λειτουργικότητα και την άνεση.
Ανάμεσα στις καινοτομίες που αναδεικνύονται μέσω του BMW Concept iX3 είναι η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Κύριο πλεονέκτημα αυτής της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας, το κιβώτιο και τα ηλεκτρονικά ισχύος βρίσκονται σε μία νέα, ανεξάρτητη μονάδα ηλεκτροκίνησης. Επιπλέον, το σύστημα περιλαμβάνει νέες και ισχυρότερες μπαταρίες.
Αυτό το φρέσκο τεχνολογικό πακέτο θα βελτιώσει σημαντικά τα χαρακτηριστικά επιδόσεων, τη λειτουργική αυτονομία, το βάρος, τη διάταξη χώρων και την ευελιξία – και θα κάνει ντεμπούτο στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SAV.
Επιπλέον, η αρθρωτή δομή της τεχνολογίας επιτρέπει την προσαρμογή τους στα απαιτούμενα επίπεδα επιδόσεων και το διαθέσιμο χώρο. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρειάζεται σπάνιες γαίες, που σημαίνει ότι το BMW Group δεν εξαρτάται από τη διαθεσιμότητά τους.
Ως προς τα χαρακτηριστικά επιδόσεων του BMW Concept iX3: ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει πάνω από 200 kW/270 hp και χαρίζει μία αυτονομία κύκλου WLTP πάνω από 400 km.