Ρεκόρ πωλήσεων πρώτου τριμήνου για το BMW Group |
Το BMW Group πέτυχε τις καλύτερες πωλήσεις πρώτου τριμήνου στην ιστορία του, με συνολικές παραδόσεις 604.629 οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce, αύξηση 3,0% από πέρσι.
Το αποτέλεσμα αυτό σηματοδοτεί και την πρώτη φορά που η εταιρία ξεπερνά σε πωλήσεις τα 600.000 οχήματα τόσο γρήγορα μέσα στη χρονιά. Ο Μάρτιος του 2018 ήταν ο καλύτερος μήνας στην ιστορία της εταιρίας, με συνολικές παραδόσεις 256.162 μονάδων (+0,5%). Οι πωλήσεις του BMW Group το μήνα Μάρτιο επηρεάστηκαν ελαφρώς από μία αμμοθύελλα, η οποία καθυστέρησε την αποστολή περίπου 5.000 αυτοκινήτων που επρόκειτο να μεταφερθούν από το Γερμανικό λιμάνι του Cuxhaven. Καθώς η κατάσταση του λιμανιού είναι ακόμα υπό αξιολόγηση, είναι πολύ πιθανό τα αποτελέσματα πωλήσεων του Απριλίου να επηρεαστούν ελάχιστα από το περιστατικό.
«Οι πωλήσεις ρεκόρ που καταγράφηκαν το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς είναι μόνο η αρχή μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς, με κύριο συντελεστή το προσεχές λανσάρισμα νέων μοντέλων», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW. «Όλες οι κύριες περιοχές πωλήσεων πέτυχαν άνοδο το πρώτο τρίμηνο, παρά τις συνεχείς αντιξοότητες σε μερικές σημαντικές αγορές. Επίσης, είμαστε ευχαριστημένοι που βλέπουμε την αυξανόμενη ζήτηση για τα ηλεκτρικά / plug-in υβριδικά μας οχήματα σε όλο τον κόσμο, με τις πωλήσεις σε αυτόν τον ραγδαία αναπτυσσόμενο τομέα να αυξάνονται μέχρι 38,3% το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς», συνέχισε ο Nota.
Με παγκόσμιες πωλήσεις 26.858 ηλεκτρικών / plug - in υβριδικών οχημάτων BMW και MINI, το BMW Group ενισχύει την πρωτοκαθεδρία του ως παγκόσμιος πάροχος premium ηλεκτροκίνησης. Προχωράει με αυτοπεποίθηση για το στόχο τουλάχιστον 140.000 παραδόσεων ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών μοντέλων μέσα στο 2018. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric το πρώτο τρίμηνο σημείωσαν αλματώδη αύξηση 78,0% στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της εταιρίας για τέτοια οχήματα. Με συνολικές παραδόσεις 5.743 οχημάτων τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, το 6,8% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group στις ΗΠΑ ήταν ηλεκτρικά / plug-in υβριδικά. Παρόμοια ήταν η αναλογία σε Βρετανία και Ιρλανδία όπου μία αύξηση 23,3% στις πωλήσεις ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών οχημάτων μεταφράζεται σε 4.148 παραδόσεις. Στη Σκανδιναβία, ένα στα τέσσερα οχήματα του BMW Group που παραδόθηκαν το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς ήταν ηλεκτρικό / plug-in υβριδικό.
Η μάρκα BMW πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα πρώτου τριμήνου στην ιστορία της, με συνολικές παραδόσεις 517.447 οχημάτων σε όλο τον κόσμο, αύξηση 2,8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι. Στην αύξηση αυτή συνέβαλαν όλες οι κύριες αγορές πωλήσεων. Αρκετά μοντέλα συνετέλεσαν στην άνοδο, όπως η BMW Σειρά 1 (53.727 / +27,8%), η BMW X1 (77.296 / +17,0%) και η BMW Σειρά 5 (94.733 / +13,5%), η οποία κατέγραψε το καλύτερο αποτέλεσμα πρώτου τριμήνου στην ιστορία της.
Επιτυχημένο ήταν το πρώτο τρίμηνο και για την MINI, με τη μάρκα να σημειώνει τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων στην ιστορία της σε επίπεδο πρώτου τριμήνου (86.375 / +4,0%). «Η MINI για μία φορά ακόμα πέτυχε ισχυρή άνοδο τους πρώτους τρεις μήνες τις χρονιάς και με το λανσάρισμα των ανανεωμένων MINI και MINI Cabrio το Μάρτιο, αναμένουμε περαιτέρω ενίσχυση κατά τη διάρκεια της χρονιάς», δήλωσε ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος για MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad. «Από τώρα και στο εξής οι πελάτες μας μπορούν να απολαμβάνουν βελτιωμένες εκδόσεις για τα βασικά μοντέλα MINI, με αναλογία σχεδόν τα δύο τρίτα επί των πωλήσεων ΜΙΝΙ», συνέχισε.
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων Rolls - Royce το πρώτο τρίμηνο του 2018 αυξήθηκαν κατά 10,1% από την προηγούμενη χρονιά. Η ζήτηση για μοντέλα Rolls‑Royce παραμένει ισχυρή σε όλο τον κόσμο, αν και οι συνθήκες στην αγορά της Μέσης Ανατολής παραμένουν ρευστές. Οι πρώτες παραδόσεις της ναυαρχίδας της μάρκας Phantom έγιναν τον Ιανουάριο, ενώ το κορυφαίο μοντέλο έχει ισχυρή ροή παραγγελιών για όλη τη χρονιά. Η εταιρία ετοιμάζεται για το λανσάρισμα της Rolls-Royce Cullinan που ανακοινώθηκε πρόσφατα.
Οι πωλήσεις της BMW Motorrad πέτυχαν επίσης νέο ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο με συνολικές παραδόσεις 35.858 (+0,6%) premium μοτοσικλετών ή maxi-scooters από την αρχή της χρονιάς.
Πωλήσεις BMW και MINI στις περιοχές / αγορές με μία ματιά.
Και οι τρεις κύριες περιοχές πωλήσεων συνέβαλαν στην αύξηση ταξινομήσεων του BMW Group παρά τις αντιξοότητες που υπήρξαν σε μερικές αγορές.