Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κατάργηση χώρων υγειονομικής ταφής σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής της Opel/Vauxhall

Κατάργηση χώρων υγειονομικής ταφής σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής της Opel/Vauxhall
Κατάργηση χώρων υγειονομικής ταφής σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής της Opel/Vauxhall
Συνολικά 23 εργοστάσια της Opel/Vauxhall στην Ευρώπη δεν έχουν πλέον χώρους υγειονομικής ταφής που σημαίνει ότι ανακυκλώνουν, επαναχρησιμοποιούν ή μετατρέπουν σε ενέργεια όλα τα ...
απόβλητα από τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Με την προσθήκη των εργοστασίων των Luton Assembly και Ellesmere Port Assembly στη Βρετανία, η Ευρώπη κατάφερε να γίνει η πρώτη παγκόσμια περιοχή της GM με μηδενικούς χώρους υγειονομικής ταφής στα εργοστάσια παραγωγής της. Ο συνολικός αριθμός εγκαταστάσεων της GM χωρίς χώρους υγειονομικής ταφής είναι 131, ο μεγαλύτερος στη βιομηχανία.

«Η παγκόσμια πρόοδός μας στη μείωση αποβλήτων είναι εφικτή με τη συμμετοχή των εργαζομένων, τις δημιουργικές ιδέες και ένα ισχυρό δίκτυο προμηθευτών,» δήλωσε ο Jim DeLuca, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του τμήματος Παγκόσμιας Παραγωγής της GM. «Οι ομάδες μας καταλαβαίνουν τα θετικά αποτελέσματα αυτής της πρωτοβουλίας και την εφαρμόζουν στις εγκαταστάσεις τους καθημερινά.»

Για την κατάργηση των χώρων υγειονομικής ταφής, τα Ευρωπαϊκά εργοστάσια χρησιμοποίησαν ποικίλα εργαλεία για εκπαίδευση και έμπνευση, από σεμινάρια ανακύκλωσης μέχρι εκπαιδευτικά βίντεο που βοηθούν να γίνουν κατανοητά τα περιβαλλοντικά οφέλη και η επιχειρηματική διάσταση. Μερικά εργοστάσια ορίζουν ένα συντονιστή σε κάθε τμήμα για να διασφαλίζει τη συμμετοχή των εργαζομένων και να αναγνωρίζει τα μέλη της ομάδας που πετυχαίνουν σημαντική πρόοδο.

Όλες οι εγκαταστάσεις παραγωγής θα εξακολουθήσουν να εντείνουν τις προσπάθειές τους και να μειώνουν τη συνολική ποσότητα αποβλήτων, όπου είναι εφικτό.

«Εμείς στην Opel/Vauxhall βλέπουμε τα απόβλητα σαν έναν ανεκμετάλευτο πόρο και προχωράμε πέρα από τους κλασικούς στόχους αποβλήτων που συνήθως επιτυγχάνονται βελτιστοποιώντας τις υπάρχουσες μεθόδους. Μόνον εάν δεις τα απόβλητα σαν πρώτη ύλη αρχίζεις να αναθεωρείς τις τρέχουσες διαδικασίες και να εξελίσσεις νέους τρόπους επιχειρηματικής διαχείρισης. Στρατηγικά δεν επιθυμούμε μόνο απαλλαγή από τους χώρους υγειονομικής ταφής, αλλά και βελτίωση και επαναχρησιμοποίηση των υλικών,» σχολιάζει η Dr. Renate Adam, Διευθύντρια Περιβαλλοντικής Συμβατότητας και Βιωσιμότητας, Opel/Vauxhall Europe.

Οι ομάδες της GM σε όλο τον κόσμο εργάζονται με στόχο τα 150 εργοστάσια χωρίς χώρους υγειονομικής ταφής μέχρι το 2020. Η εταιρεία τιμήθηκε με ένα βραβείο Top Project of the Year από το Environmental Leader για την προώθηση ενός παγκόσμιου κινήματος για μηδενικά απόβλητα και περιγράφει τις άριστες πρακτικές της στο εγχειρίδιο ‘Επιχειρηματικό Σχέδιο Μηδενικών Αποβλήτων’.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.