Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όλες οι αλλαγές στην υγραεριοκίνηση

Όλες οι αλλαγές στην υγραεριοκίνηση
Όλες οι αλλαγές στην υγραεριοκίνηση - Η δεξαμενή υγραερίου πρέπει να αντικαθίσταται υποχρεωτικά

Αλλαγές στη μετατροπή οχημάτων ώστε να κινούνται και με υγραέριο ή φυσικό αέριο προχώρησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.


Η απόφαση περιλαμβάνει τις τεχνικές προδιαγραφές τις οποίες πρέπει να πληροί ο εξοπλισμός μετατροπής του αυτοκινήτου σε όχημα δύο καυσίμων (bi-fuel) ή διπλού καυσίμου (dual-fuel) με χρήση υγραερίου (LPG). Ο εξοπλισμός οφείλει να είναι εγκεκριμένου τύπου και η εγκατάστασή του να γίνεται από εξειδικευμένο στα αέρια καύσιμα τεχνικό. Μάλιστα, όπως ορίζεται στην απόφαση, στο site του υπουργείου υπάρχει κατάλογος των τεχνιτών και των συνεργείων που έχουν εξουσιοδοτηθεί για την εγκατάσταση συστημάτων διπλού καυσίμου, ο οποίος ανανεώνεται κάθε χρόνο.

Σκοπός του ειδικού ελέγχου από τα ΚΤΕΟ είναι να διαπιστωθεί αν η γενόμενη διασκευή πληροί τους όρους της παρούσας απόφασης.

Για την έγκριση της διασκευής το όχημα προσκομίζεται από τον κάτοχό του ή εξουσιοδοτημένο από αυτόν εκπρόσωπό του στο ΚΤΕΟ για την διενέργεια ειδικού τεχνικού ελέγχου.

Στην περίπτωση που η προσκόμιση του οχήματος για έλεγχο γίνει μετά την πάροδο ενός μηνός από την ημερομηνία πραγματοποίησης της διασκευής, ειδοποιείται αυθημερόν η αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας, ένεκα του ότι αυτή συνιστά αλλαγή κυρίων χαρακτηριστικών οχήματος και πρέπει να δηλωθεί εντός μηνός.

Συγκεκριμένα οι αλλαγές περιλαμβάνουν:

-Η δεξαμενή υγραερίου πρέπει να αντικαθίσταται υποχρεωτικά μετά την πάροδο 10 ετών από την ημερομηνία κατασκευής της. Η δεξαμενή (−ές) υγραερίου αντικαθίσταται υποχρεωτικά μετά την πάροδο δεκαετίας από την ημερομηνία της κατασκευής της, απαγορευμένης ρητά της επαναχρησιμοποίησής της.

-Κάθε εξάρτημα της συσκευής υγραερίου συνδέεται κατά τέτοιο τρόπο ώστε αυτό να μην πιέζει άλλα εξαρτήματα και μέρη.

-Η δεξαμενή μπορεί να τοποθετηθεί εσωτερικά ή εξωτερικά στο όχημα, αλλά ποτέ στο εμπρόσθιο τμήμα του ή κοντά στον χώρο του κινητήρα.

-Μέσα σε ένα μήνα από την εγκατάσταση σε ένα όχημα συστήματος υγραεριοκίνησης, η μετατροπή πρέπει να εγκρίνεται από δημόσιο ή ιδιωτικό ΚΤΕΟ. Κατόπιν τροποποιείται η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

-ΚΤΕΟ πρέπει να περνούν και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που φέρουν σύστημα κίνησης με υγραέριο, όταν ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

-Η νομοθεσία προβλέπει και την απεγκατάσταση του συστήματος υγραεριοκίνησης, εφόσον κάποιος το επιθυμεί, διαδικασία η οποία πρέπει επίσης να ελέγχεται από ΚΤΕΟ.

-Επίσης επιτρέπεται να τοποθετηθούν μεταχειρισμένα εξαρτήματα για την κίνηση με υγραέριο, εφόσον τα εξαρτήματα, όσο και τα οχήματα από τα οποία απεγκαθίστανται και επανεγκαθίστανται έχουν κοινό ιδιοκτήτη.

-Οι σωληνώσεις προστατεύονται από τη θερμότητα του συστήματος εξαγωγής καυσαερίων του οχήματος είτε με την τήρηση κατάλληλης μεταξύ τους απόστασης, είτε με κατάλληλη και ικανοποιητική προστατευτική κάλυψη.

-Ελαστικά παρεμβάσματα και ελαστικοί σωλήνες υψηλής πίεσης πρέπει να είναι τελείως ανθεκτικά.

-Οξείες γωνίες σε σωληνώσεις, μεταλλικές ή ελαστικές αποφεύγονται. Κάθε καμπύλη διατηρεί την αρχική διατομή και το σχήμα.
Πηγή: Newsbeast.gr


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.