Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο Volvo XC90 συναρπάζει με τον εξοπλισμό και την τεχνολογία του

Στο Νέο Volvo XC90, τα συνηθισμένα κουμπιά χειρισμού λάμπουν δια της απουσίας τους! Οι Σουηδοί σχεδιαστές και μηχανικοί υιοθέτησαν μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στον τρόπου που οι οδηγοί χειρίζονται τα αυτοκίνητά τους. Το μεγάλο πλήθος κουμπιών και περιστροφικών διακοπτών στο οποία έχουμε συνηθίσει επί δεκαετίες, έχει αντικατασταθεί από μια μεγάλη οθόνη...

αφής, σύστημα προβολής πάνω στο παρμπρίζ (Head-Up Display) και χειριστήρια πάνω στο τιμόνι, που για τη χρήση τους αρκεί μόνο ο αντίχειρας του οδηγού.

Το αποτέλεσμα είναι το πιο σύγχρονο σύστημα ελέγχου αυτοκινήτου σήμερα, το οποίο είναι εξαιρετικά πιο εύχρηστο, εξασφαλίζοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να διατηρεί την προσοχή του εστιασμένη στον δρόμο για περισσότερο χρόνο, όταν χειρίζεται ή κάνει ρυθμίσεις στο σύστημα. Αξιοποιεί επίσης τον εσωτερικό χώρο του αυτοκινήτου πολύ πιο αποταελεσματικά και διαθέτει μια σειρά από πρόσθετα πλεονεκτήματα, όπως ενσωματωμένες εφαρμογές cloud computing για την αναπαραγωγή μουσικής από το διαδίκτυο μέσω streaming, πολλές πρωτοποριακές υπηρεσίες νέας τεχνολογίας καθώς και την τεχνολογία CarPlay, προβολής και χρήσης συσκευών Apple iOS στην οθόνη αφής.

Sensus – εύκολος χειρισμός, σχεδόν ενστικτώδης
Το νέο σύστημα χειρισμού της Volvo αποτελεί μέρος του συστήματος διασύνδεσης ‘Sensus’ και χρησιμοποιεί τελευταίας τεχνολογίας οθόνη αφής και λογισμικό, που επιτρέπει στον οδηγό να οικοδομήσει άμεσα μια ενστικτώδη κατανόηση του τρόπου που λειτουργεί το σύστημα, της θέσης που βρίσκονται τα χειριστήρια και του τρόπου με τον οποίο μπορεί να τα χειρίζεται.

Σε αντίθεση με το νέο σύστημα της Volvo, ένα τυπικό σύστημα ελέγχου, σαν αυτά που διαθέτουν πολλά premium μοντέλα της αγοράς, μπορεί να χρειάζεται 30 και πλέον κουμπιά ή περιστροφικούς διακόπτες πάνω στο ταμπλό ή την κεντρική κονσόλα, τα οποία ενίοτε είναι δύσκολο για τον οδηγό να τα εντοπίζει και να τα χειρίζεται, κινδυνεύοντας να αποσπαστεί η προσοχή του.

«Η ομαλή αλληλεπίδραση χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού ήταν ο βασικός στόχος των σχεδιαστών και των μηχανικών μας. Το σύστημα ελέγχου του αυτοκινήτου έχει σχεδιαστεί να επιτρέπει στον οδηγό να έχει την προσοχή του στον δρόμο και τα χέρια του στο τιμόνι, όσο το δυνατόν περισσότερο», λέει ο Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas Ingenlath), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού της Volvo Cars. Και συνεχίζει: «Το σύστημα ελέγχου του αυτοκινήτου αποτελεί ένα μόνο από πολλά παραδείγματα του τρόπου που το Νέο XC90 έχει σχεδιαστεί γύρω από τις ανάγκες των ανθρώπων που πρόκειται να το οδηγήσουν.»

Πώς λειτουργεί το νέο σύστημα ελέγχου του αυτοκινήτου;
Η οθόνη αφής αντικαθιστά το συμβατικό σύνολο κουμπιών και χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα με έναν κομψό πίνακα ελέγχου. Αυτός ο πίνακας ελέγχου διασυνδέεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων εμπρός από τον οδηγό, ενώ ζωτικές πληροφορίες προβάλλονται στο κάτω μέρος του παρμπρίζ με το σύστημα Head-Up Display. Το σύστημα ελέγχου περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια πάνω στο τιμόνι και τελευταίας τεχνολογίας σύστημα φωνητικού ελέγχου.

Η οθόνη αφής είναι τοποθετημένη με ελάχιστη κλίση ως προς τον κάθετο άξονα, σχεδόν όρθια, σε θέση portrait, όπως λέμε στη γλώσσα των υπολογιστών. Οι διάφορες περιοχές ελέγχου για τις αντίστοιχες λειτουργίες απεικονίζονται στην οθόνη ως παραλληλόγραμμα «εικονίδια», που βρίσκονται χωροθετημένα στη γυάλινη επιφάνεια της οθόνης ως κομμάτια ενός παζλ, το ένα δίπλα στο άλλο, από πάνω προς τα κάτω. Όταν ο χρήστης αγγίξει μία από τις παραλληλόγραμμες περιοχές, αυτή εκτείνεται και καταλαμβάνει μεγαλύτερο χώρο, συμπιέζοντας αντίστοιχα τις υπόλοιπες, χωρίς όμως τα αντίστοιχα εικονίδια να παύουν να εμφανίζονται και να είναι προσβάσιμα. Κατ’ αυτόν τον τρόπο το επιλεγμένο παραλληλόγραμμο γίνεται πιο μεγάλο και πιο ευανάγνωστο.

Πληροφορίες, πλοήγηση και μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας βρίσκονται ψηλά στην οθόνη, σε πρώτη ζήτηση. Χειριστήρια τηλεφώνου, εικονίδια εφαρμογών και χειριστήρια κλιματισμού βρίσκονται πιο χαμηλά και είναι επίσης άνετα στην πρόσβαση και τη χρήση. Η τοποθέτησή τους δεν έγινε τυχαία αλλά βασίστηκε σε μια εκτεταμένη έρευνα της χρηστικότητάς τους και της εμπειρίας οδηγού – κυρίως - και συνοδηγού, με την αξιοποίηση της τελευταίας τεχνολογίας.


Πλήρως διασυνδεδεμένη εμπειρία
Το Νέο XC90 προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες μια πλήρως διασυνδεδεμένη εμπειρία, χάρη στο σύστημα cloud computing της Ericsson και το σύστημα πλοήγησης της HERE, τα οποία παρέχουν τη δυνατότητα διαδικτυακής ενημέρωσης του περιεχομένου, απλοποιώντας την όλη εμπειρία στο αυτοκίνητο.

Το σύστημα Sensus περιλαμβάνει μια ευρεία επιλογή επώνυμων εφαρμογών cloud computing με ποιοτική εμφάνιση και αίσθηση. Η επιλογή αυτή, η οποία μπορεί να διαφέρει από αγορά σε αγορά, περιλαμβάνει διαδικτυακό ραδιόφωνο, διαδικτυακή πλοήγηση, εντοπισμό και πληρωμή θέσεων στάθμευσης, εντοπισμό εστιατορίων και άλλων καταστημάτων κοντά στον προορισμό σας, απρόσκοπτη αναμετάδοση μουσικής μέσω streaming και άλλες υπηρεσίες.

«Καθώς τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το Internet και παρέχουν περισσότερες λειτουργίες και υπηρεσίες, ο τρόπος που ο οδηγός αλληλεπιδρά με τα συστήματα του αυτοκινήτου γίνεται προοδευτικά όλο και πιο σημαντικός. Είναι ουσιαστικής σημασίας, οι υπηρεσίες αυτές να προσφέρονται με τρόπο που να μην περιορίζει την ασφάλεια της οδήγησης και με τρόπο ευνόητο που να εξυπηρετεί κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο την οδήγηση», σχολίασε ο Δρ. Τόμας Μ. Μίλλερ (Dr. Thomas M. Müller), Αντιπρόεδρος Ηλεκτρολογικών/Ηλεκτρονικών Συστημάτων και Ηλεκτροκίνησης της Volvo Cars.

«Το Νέο XC90 όχι μόνο θα σας πει πότε πρέπει να πάτε στο συνεργείο για σέρβις αλλά θα σας προτείνει και συγκεκριμένο ραντεβού στον επίσημο διανομέα της Volvo. Η εφαρμογή Connected Service Booking αποτελεί το πρώτο βήμα για την πλήρη ενσωμάτωση των εξουσιοδοτημένων συνεργείων της Volvo και των υπηρεσιών που προσφέρουν στο νέο διασυνδεδεμένο οικοσύστημα», είπε ο Δρ. Μίλλερ.

Απρόσκοπτη ενσωμάτωση smartphone
Το Νέο XC90 είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της Volvo που προσφέρει Apple CarPlay, ένα σύστημα που προσφέρει επιλεγμένα χαρακτηριστικά και υπηρεσίες, οικείες στους χρήστες iPad, iPhone και iPod, απευθείας μέσα στο αυτοκίνητο, μέσω της μεγάλης οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα. Οι χρήστες θα αναγνωρίσουν αμέσως τα γνωστά εικονίδια για τις βασικές εφαρμογές της Apple, όπως τηλέφωνο, μηνύματα, μουσική και πλοήγηση.

«Το απέριττο και διαισθητικό περιβάλλον της Apple συνδυάζεται ιδανικά με το σκανδιναβικό design της Volvo και το πάθος μας, σχεδιαστών και μηχανικών, να επιτυγχάνουμε απόλυτη λειτουργικότητα σε κάθε μας υλοποίηση», προσθέτει ο Τόμας Ίνγκενλατ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...