Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο.Φ.Α.ΔΡΑΜΑΣ: 12η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων – Mini GP

ΠΡΟΓΡΑΜΑ 12ης ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ-ΜΙΝΙ GP του Ο.Φ.Α.ΔΡΑΜΑΣ 6-7-2014

Ο αγώνας θα διεξαχθεί στο χώρο Μεγάλο Παρκινγκ στάθμευσης βαρέων μεγάλων οχημάτων Φορτηγών – Λεωφορείων του Δήμου Δράμας, που βρίσκετε επί της οδού 1ης Ιούλιου στην Δράμα σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:


Έναρξη Εγγραφών ΔΕΥΤΕΡΑ 23-6-2014
Λήξη Εγγραφών Συμμετοχής στην παιδειά ΤΕΤΑΡΤΗ 2-7-2014 21:00
Έλεγχος Εξακρίβωσης - Διανομή Αριθμ. Συμμετοχής ΚΥΡΙΑΚΗ 6-7-2014 9:45
Ανακοίνωση Πίνακα Εκκινούντων ΚΥΡΙΑΚΗ 6-7-2014 10:00
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ 1ου ΣΚΕΛΟΥΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 6-7-2014 10:30
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ Mini GP ΚΥΡΙΑΚΗ 6-7-2014 11:30
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ 2ου ΣΚΕΛΟΥΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 6-7-2014 12:30
Ανακοίνωση Προσωρινών Αποτελεσμάτων ΚΥΡΙΑΚΗ 6-7-2014 13:30
Ανακοίνωση Οριστικών Αποτελεσμάτων ΚΥΡΙΑΚΗ 6-7-2014 14:00
ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΑΘΛΩΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 6-7-2014 14:15

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Η Γραμματεία του Αγώνα θα λειτουργεί:
- Στα γραφεία ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΦΙΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ από Δευτέρα έως Σάββατο από 18.00 έως 19.00 μ.μ.
- Την Κυριακή από 8.00 π.μ. έως 15.30 μ.μ. στον χώρο του αγώνα.

ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
Θα βρίσκεται συνεχώς παραπλεύρως του χώρου που θα λειτουργεί η γραμματεία και στον χώρο της δεξιοτεχνίας του ΟΜΙΛΟΥ ΦΙΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
12ης ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ – MINI GP του Ο.Φ.Α.ΔΡΑΜΑΣ

ΑΡΘΡΟ 1ο ΟΡΓΑΝΩΣΗ
1. ΟΡΙΣΜΟΣ
Ο ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ μετά από έγκριση της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων (ΕΠΑ/ΕΘ.Ε.Α.), διοργανώνει την παιδιά 12η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων – Mini GP Δράμας 6-7-2014 στο χώρο της ανάπλασης του ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ στο μεγάλο παρκινγκ στάθμευσης βαρέων μεγάλων οχημάτων Φορτηγών – Λεωφορείων του Δήμου Δράμας στις 6 Ιουλίου 2014 και ώρα 10.30 π.μ.
Οι αγώνες θα γίνουν σύμφωνα με τις διατάξεις:
α. Tου Eθνικού Aγωνιστικού Kανονισμού (EAK)
β. Τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού.
γ. Του Παρόντος Συμπληρωματικού Κανονισμού.

2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
Πρόεδρος: ΤΣΙΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Μέλη: ΤΑΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΓΙΑΒΑΝΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ _________________________________________.
3. ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ: Πρ. Αγωνοδικών: Ιωάννης Ζερζέλίδης
Αγωνοδίκες: Ανέστης Βαταμίδης.
Αλυτάρχης: Αναστάσιος Καρκάνης
Γραμματ. Αγώνα: Φωτεινή Βαλαβανίδου
Τεχνικός Έφορος: Λεωνίδας Σπυριδόπουλος
Χρονομέτρης: Αθανάσιος Δελής
Έφορος Κριτών: Φώτιος Ντούβας
Η ΟΜΑΕ - ΕΠΑ, η διοργανώτρια Λέσχη, η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
ΑΡΘΡΟ 2ο ΓΕΝΙΚΑ
Ο αγώνας μετρά στο ΕΠΑΘΛΟ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ 2014.

ΑΡΘΡΟ 3ο ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Α. Η δεξιοτεχνία θα γίνει σε δύο σκέλη με την ίδια διαδρομή όπως αυτή φαίνεται στο παράρτημα Α του Ειδικού Κανονισμού όπου περιλαμβάνεται το σχεδιάγραμμα της διαδρομής του αγώνα καθώς και ο τρόπος διεξαγωγής του, που είναι υποχρεωτικός.
Β. Το Mini GP με ατομική χρονομέτρησης θα γίνει σε κυκλική διαδρομή μέγιστου μήκους 230 μέτρων σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα που φαίνεται στο παράρτημα Β.
Κάθε διαγωνιζόμενος θα εκτελεί στην ορισμένη διαδρομή 3 χρονομετρημένους γύρους. Η χρονομέτρηση θα ξεκινά με το όχημα εν κινήσει.
Τα αυτοκίνητα πριν την χρονομετρημένη διαδικασία, θα κάνουν 2 γύρους ζεστάματος και ένα γύρο προθέρμανσης, μετά την ολοκλήρωση της χρονομέτρησης.
Κάθε αυτοκίνητο θα διαγωνίζεται στην πίστα μόνο του, με μόνο αντίπαλο το χρονόμετρο.

ΑΡΘΡΟ 4ο ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
4.1 Αυτοκίνητα παραγωγής με ή χωρίς μετατροπές, που συμμορφώνονται με τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ. και τον αρμόδιων φορέων.
4.2 Αυτοκίνητα παραγωγής με τροποποιήσεις που φέρουν κλωβό ασφαλείας.
4.3 Αυτοκίνητα αγωνιστικά σύμφωνα με τις ομάδες Ν,Α,Ε, Ιστορικά, Formula Saloon, Super Touring - BTCC σύμφωνα με τους σχετικούς κανονισμούς.
4.4 Αυτοκίνητα Open wheeler.

ΑΡΘΡΟ 5ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ
5.1 ΣΤΗ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ
Γίνονται δεκτά επιβατικά αυτοκίνητα και φορτηγά (ωφέλιμου φορτίου μέχρι 1500 Kg) κάθε κατηγορίας. Ως φορτηγά νοούνται τα αυτοκίνητα που έχουν χωριστό θάλαμο επιβατών από την καρότσα ή τα ονομαζόμενα "VAN", όπως π.χ. TRANSIT, HI-LUX, κλπ. Η κατάταξη στην κατηγορία φορτηγών δεν προσδιορίζεται από την άδεια κυκλοφορίας δηλαδή, αν είναι ΙΧ ή επαγγελματικό.
Τα οχήματα που θα αγωνισθούν χωρίζονται σε τέσσερις (4) κλάσεις, τρεις (3) για τα επιβατικά αυτοκίνητα και μία (1) τα φορτηγά, με βάση το μεταξόνιο (απόσταση μεταξύ των κέντρων των αξόνων) δηλαδή την απόσταση μεταξύ των κέντρων προσθίου και οπισθίου τροχού.
- Κλάση Α' Επιβατικά με μεταξόνιο έως 2.40 μ.
- Κλάση Β' Επιβατικά με μεταξόνιο πάνω από 2.40 μ. έως 2,50 μ.
- Κλάση Γ' Επιβατικά με μεταξόνιο πάνω από 2,50 μ.
- Κλάση Δ' Φορτηγά με μεταξόνιο μέχρι 2,65 μ.

5.2 ΣΤΟ MINI GP
Γίνονται δεκτά επιβατικά αυτοκίνητα και φορτηγά (ωφέλιμου φορτίου μέχρι 1500 Kg) κάθε κατηγορίας.
Τα οχήματα που θα αγωνισθούν χωρίζονται σε τέσσερις (4) κλάσεις, σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα.

- Κλάση Α' Οχήματα με κυβισμό μέχρι 1400κε ή με υπερπλήρωση μέχρι 1000κε.
- Κλάση Β' Οχήματα με κυβισμό μέχρι 1600κε ή με υπερπλήρωση μέχρι 1400κε.
- Κλάση Γ' Οχήματα με κυβισμό μέχρι 2000κε ή με υπερπλήρωση μέχρι 1600κε.
- Κλάση Δ' Οχήματα με κυβισμό άνω των 2000κε με ή χωρίς υπερπλήρωση

5.3 Ελαστικά σε αμφότερες τις παιδιές
1. Όλα τα ελαστικά πρέπει να προέρχονται από καλούπι.
2. Οι εγκοπές της γόμας των ελαστικών (αυλακώσεις) πρέπει να είναι αυτές του κατασκευαστή και να προέρχονται από καλούπι.
3. Απαγορεύεται το σκάλισμα και η δημιουργία αυλακώσεων με το χέρι.
4. Το ελάχιστο πλάτος των εγκοπών της γόμας πρέπει να είναι 2 χιλιοστά και το ελάχιστο βάθος επίσης 2 χιλιοστά.
5. Απαγορεύεται η χρήση ελαστικών που οι εγκοπές της γόμας δεν καταλαμβάνουν τουλάχιστον το 20% της επιφάνειας του πέλματος του ελαστικού.
6. Απαγορεύεται η συμμετοχή αυτοκινήτων με ελαστικά σλικ.

ΑΡΘΡΟ 6ο ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ
1. Όποιος θέλει να συμμετάσχει στην δεξιοτεχνία, πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο ειδικό έντυπο του οργανωτή. Η λήξη των δηλώσεων συμμετοχής είναι έως την Τέταρτη 2-7-2014 και ώρα 21:00μ.μ.
2. Η Oοργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα με την σύμφωνη γνώμη της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ να αρνηθεί την εγγραφή οποιοιδήποτε διαγωνιζομένου η οδηγού χωρίς ωα είναι υποχρεωμένη να αιτιολογήσει τους λόγους άρνησης της (άρθρο 74 ΕΑΚ).3. Ο Οργανωτής έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί συνολικά περισσότερες από 70 συμμέτοχες. Σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου, λαμβάνεται υπόψη η σειρά προτεραιότητος της δήλωσης συμμετοχής. Επίσης διατηρεί το δικαίωμα να μην τελέσει τον αγώνα αν οι συμμετοχές είναι λιγότερες από 15.
5. Για ότι δεν προβλέπεται από τον παρόντα κανονισμό αποφασίζουν τελεσίδικα οι αγωνοδίκες.

ΑΡΘΡΟ 7ο ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΗ
1. Το δικαίωμα συμμετοχής ορίζεται στο ποσό των 50 ευρώ.. Εάν κάποιος αγωνιζόμενος επιθυμεί να συμμετέχει και στους 2 αγώνες τότε το ποσό ανέρχεται στα 70ευρω.
2. Αίτηση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής πληρωμένο μετρητά με κατάθεση στην ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK Αριθμός Λογαριασμού:0026-0250-07-0101465420 ( IBAN:GR5002602500000070101465420) στο όνομα ΓΙΑΒΑΝΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΤΑΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.FAX:2510-361415.
3. Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του διαγωνιζομένου/αγωνιζομένου για αστική ευθύνη προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει από την στιγμή της εκκίνησης, παύει δε να ισχύει με τη λήξη της υποβολής ενστάσεων, ή τη λήξη της δοκιμασίας, ή την εγκατάλειψη της προσπάθειας, ή τον αποκλεισμό του διαγωνιζομένου.
4. Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στην περίπτωση κατά την οποία:
α. Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή
β. Ο αγώνας ματαιωθεί.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
ΑΡΘΡΟ 8ο ΠΛΗΡΩΜΑ
Κατά την διεξαγωγή του αγώνα στο αυτοκίνητο θα επιβαίνει μόνο ο οδηγός. Ο αγωνιζόμενος έχει το δικαίωμα να διαγωνισθεί με δύο αυτοκίνητα. Αυτό όμως πρέπει να δηλώνεται με χωριστή δήλωση συμμετοχής.
Για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα, οι αγωνιζόμενοι πρέπει υποχρεωτικά να τηρούν τις διατάξεις του παρόντος κανονισμού και να συμμορφώνονται αναντίρρητα με τις οδηγίες, υποδείξεις και εντολές του Αλυτάρχη, των Αγωνοδικών και των Εφόρων του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 9ο ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ - ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αριθμοί συμμετοχής θα διατεθούν από την Οργανωτική Επιτροπή κατά την διάρκεια του ελέγχου εξακρίβωσης και θα τοποθετηθούν στις εμπρόσθιες πόρτες του αυτοκινήτου. Μετά την λήξη της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων, οι αριθμοί συμμετοχής επιστρέφονται στην Οργανωτική Επιτροπή.
Η εκκίνηση δίνεται με την σειρά των αριθμών συμμετοχής, δηλαδή το μικρότερο νούμερο ξεκινά πρώτο.

ΑΡΘΡΟ 10ο ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
1. Επιτρέπεται στους αγωνιζόμενους να τοποθετήσουν ελεύθερα πάνω στα αυτοκίνητά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:
α. Το περιεχόμενο να μην αντιβαίνει τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.
β. Να μην προσβάλλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.
γ. Να μην καταλαμβάνουν τις θέσεις που προορίζονται για τις πινακίδες και τους αριθμούς συμμετοχής.
δ. Να μην έχουν θρησκευτικό ή πολιτικό περιεχόμενο.
ε. Να μην εμποδίζουν την ορατότητα μέσα από τα παράθυρα. (Επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικής ταινίας φάρδους μέχρι 10 εκ. στο επάνω τμήμα του μπροστινού παρ-μπρίζ και μέχρι 8 εκ. στο πίσω).
Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε αυτοκίνητα που δεν θα είναι σύμφωνα με τα παραπάνω.
2. Οι διαφημίσεις των Οργανωτών που είναι υποχρεωτικές θα βρίσκονται στο πάνω και κάτω μέρος των αριθμών συμμετοχής.

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΑΡΘΡΟ 11ο ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ - ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να φέρνουν το αυτοκίνητό τους στον χώρο της εκκίνησης πέντε (5) λεπτά πριν τον προβλεπόμενο χρόνο εκκίνησης.
Η εκκίνηση θα δίνεται από τον Αλυτάρχη ή τον Αφέτη/Χρονομέτρη για κάθε ένα αυτοκίνητο χωριστά και ο τερματισμός θα γίνεται στην γραμμή τερματισμού. Για τη δεξιοτεχνία ο τερματισμός θα πρέπει να γίνεται σε στάση ιππαστί.
Ο χρόνος διεξαγωγής της δοκιμασίας μετριέται σε πρώτα λεπτά, δευτερόλεπτα και εκατοστά του δευτερολέπτου και ανακοινώνεται με τον τερματισμό κάθε διαγωνιζόμενου.
Οποιαδήποτε βλάβη στο όχημα από την στιγμή που θα ξεκινήσει την χρονομετρημένη προσπάθειά του, οδηγεί σε χάσιμο της προσπάθειας, η οποία σε καμία περίπτωση δεν επαναλαμβάνεται
Ειδικά παρακαλούνται οι αγωνιζόμενοι κατά την άφιξή τους στο χώρο του αγώνα να αποβιβάζουν τους επιβάτες τους και να οδηγούν το αυτοκίνητό τους στο χώρο στάθμευσης. Εκεί θα παραμείνει μέχρι να κληθεί ο αγωνιζόμενος στην αφετηρία. Μετά την εκτέλεση του αγώνα ο αγωνιζόμενος θα επαναφέρει το αυτοκίνητο στο χώρο στάθμευσης, όπου θα παραμείνει μέχρι την εκπνοή της προθεσμίας ενστάσεων.
Οι δοκιμές πριν την τέλεση του αγώνα απαγορεύονται.
Παράβαση των παραπάνω ή απρεπής συμπεριφορά γενικά, θα επιφέρει τον αποκλεισμό του αγωνιζόμενου από τον αγώνα, ή αν έχει ήδη αγωνιστεί, την ακύρωση του αποτελέσματός του, με απόφαση των Αγωνοδικών.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ - ΠΟΙΝΕΣ
ΑΡΘΡΟ 12ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
1. Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να παρουσιαστούν με τα αυτοκίνητά τους στον χώρο ελέγχου εξακρίβωσης όπως προβλέπεται από το επίσημο πρόγραμμα του αγώνα.
2. Η μη προσέλευση στον χώρο ελέγχου εξακρίβωσης και η μη παρουσίαση του αυτοκινήτου στον εντεταλμένο Τεχνικό Έφορο συνεπάγεται σε αποκλεισμό από τον αγώνα και τη μη επιστροφή του παραβόλου συμμετοχής.
3. Ο οδηγός οφείλει να παρουσιάσει την άδεια οδήγησης, το Δελτίο Αθλητή, την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, ή το βιβλιάριο του αυτοκινήτου στην περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει αγωνιστικές πινακίδες ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.
4. Τα στοιχεία που ελέγχονται κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης είναι το μήκος του μεταξονίου για την κατάταξη του αυτοκινήτου στην αντίστοιχη κλάση, η ύπαρξη ζώνης ασφαλείας τουλάχιστον τριών (3) σημείων, το κράνος, ο προβλεπόμενος από τον ΚΟΚ πυροσβεστήρας καθώς και τα ελαστικά του αυτοκινήτου. Ο κυβισμός του κινητήρα του οχήματος καταγράφεται σύμφωνα με τη δήλωση του οδηγού του και θα ελεγχθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στους αγώνες αυτοκινήτων σε περίπτωση ένστασης για τον σκοπό αυτό.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ και ΠΟΙΝΕΣ στην ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ
Ο αγώνας χρονομετρείται με ακρίβεια εκατοστού του δευτερολέπτου και στον χρόνο εκτέλεσης της δοκιμασίας επιβάλλονται οι παρακάτω βαθμοί ποινής:
1. Ρίψη ή μετακίνηση Βαρελιού : 15 ΒΑΘΜΟΙ
2. Ρίψη ή μετακίνηση πλαϊνής κορίνας: 10 ΒΑΘΜΟΙ
3. Μη ρίψη κορίνας στο παρκάρισμα : 10 ΒΑΘΜΟΙ
4. Ρίψη κορίνας που οριοθετεί διαδρομή : 10 ΒΑΘΜΟΙ
5. Μη τερματισμός ΙΠΠΑΣΤΙ : 10 ΒΑΘΜΟΙ
6. Λανθασμένη εκτέλεση : ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ
7. Σταμάτημα του αυτοκινήτου σε απόσταση μεγαλύτερη από πέντε (5) μέτρα του πίσω άξονα από τη γραμμή τερματισμού : ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ
Οι βαθμοί ποινής για κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις μη σωστής εκτέλεσης εκφράζονται σε δευτερόλεπτα και προστίθενται στον χρόνο πραγματοποίησης της δοκιμασίας.
Δεν θεωρείται λανθασμένη εκτέλεση η επιπλέον περιστροφή. Αυτή είναι σε βάρος του χρόνου του αγωνιζομένου.
Το όχημα θεωρείται ότι τερμάτισε όταν ακινητοποιηθεί στην γραμμή τερματισμού ώστε να κριθεί η στάση ΙΠΠΑΣΤΙ.
Μη στάση ΙΠΠΑΣΤΙ έχουμε όταν οι οπίσθιοι τροχοί του αυτοκινήτου ξεπεράσουν πλήρως και οι δύο την γραμμή τερματισμού ή το όχημα ακινητοποιηθεί πριν οι εμπρόσθιοι τροχοί περάσουν την γραμμή τερματισμού ενώ το όχημα έχει ήδη ενεργοποιήσει το φωτοκύτταρο χρονομέτρησης.

ΠΟΙΝΕΣ στο MINI GP
Ο αγώνας χρονομετρείται με ακρίβεια εκατοστού του δευτερολέπτου.
Μη τήρηση της προβλεπόμενης από το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β διαδρομής του αγώνα οδηγεί σε διακοπή της προσπάθειας από τον αλυτάρχη και χάσιμο της προσπάθειας για τον αγωνιζόμενο.

Για τις περιπτώσεις παράβασης των κανονισμών οι αγωνοδίκες μπορούν να επιβάλουν τις παρακάτω ποινές:
1. Επίπληξη
2. Επιβολή προστίμου
3. Αποκλεισμός από την δεξιοτεχνία
Οι διοικητικές ποινές επιβάλλονται και ανακοινώνονται από τους Αγωνοδίκες οι οποίοι επιλαμβάνονται και αποφασίζουν επί παντός θέματος που δεν περιλαμβάνεται στον παρόντα κανονισμό.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΑΡΘΡΟ 13ο ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Για την ασφάλειά τους οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει κατά την διάρκεια του αγώνα να φέρουν προστατευτικό κράνος, να είναι δεμένοι με ζώνη ασφαλείας τριών τουλάχιστον σημείων και να διαθέτουν τον προβλεπόμενο από τον ΚΟΚ πυροσβεστήρα. Μέσα στο αυτοκίνητο απαγορεύονται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα ή εργαλεία. Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω δεν θα επιτρέπεται η εκκίνηση.

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΕΦΕΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ - ΒΡΑΒΕΙΑ
ΑΡΘΡΟ 14ο ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
1. Οι ενστάσεις πρέπει να γίνονται σύμφωνα με τον ΕΑΚ (Άρθρο 171 και επόμενα)
2. Οι ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ εγγράφως στον ΑΛΥΤΑΡΧΗ και πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά από το ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΕΝΣΤΑΣΗΣ. Το παράβολο ένστασης πρέπει να είναι ίσο με το ποσό συμμετοχής. Οι ενστάσεις εκδικάζονται από τους ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ. Το παράβολο της ένστασης επιστρέφεται εάν η ένσταση γίνει δεκτή.
3. Οι διαγωνιζόμενοι έχουν το δικαίωμα έφεσης σύμφωνα με τον ΕΑΚ (Άρθρο 181). Το ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΕΦΕΣΗΣ είναι ίσο με το τριπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής, καταβάλλεται με την υποβολή της πρόθεσης άσκησης έφεσης και δεν επιστρέφεται αν τελικά η έφεση δεν υποβληθεί.
- Ενστάσεις για την διεξαγωγή του αγώνα υποβάλλονται μέχρι και 15' μετά τη λήξη του ή μετά τη λήξη του αγώνα της κλάσης.
- Ενστάσεις κατά των αποτελεσμάτων μέχρι και 30' από την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων.

ΑΡΘΡΟ 15ο ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Δεν ανακοινώνεται γενική κατάταξη αλλά μόνο κατάταξη κατά κλάσεις.

Κατάταξη στη Δεξιοτεχνία: Η δεξιοτεχνία έχει δύο σκέλη και για την τελική κατάταξη θα μετρήσει το σκέλος με τον καλύτερο χρόνο. Σε περίπτωση ισοβαθμίας τότε για τους ισοβαθμούντες θα συνυπολογισθεί και ο χρόνος του άλλου σκέλους για την τελική τους κατάταξη. Εφόσον η ισοβαθμία συνεχίζεται νικητής θα είναι εκείνος με το μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Κατάταξη στο Mini GP: Στο Mini GP ο αγωνιζόμενος θα εκτελεί τρείς συνεχόμενους χρονομετρημένους γύρους και για την τελική κατάταξη θα μετρήσει ο καλύτερος χρόνος που θα προκύψει από το άθροισμα των χρόνων των τριών γύρων. Σε περίπτωση ισοβαθμίας τότε για την τελική τους κατάταξη των ισοβαθμούντων θα ληφθεί υπόψη ο χρόνος του 1ου γύρου και σε περίπτωση νέας ισοβαθμίας του 2ου γύρου.

ΑΡΘΡΟ 16ο ΒΡΑΒΕΙΑ
Στους νικητές θα απονεμηθούν τα παρακάτω έπαθλα:
Στον 1ο, 2ο και 3ο κάθε κλάσης ΚΥΠΕΛΛΟ
Στην 1η βαθμολογικά Λέσχη ΚΥΠΕΛΛΟ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η 1η βαθμολογικά Λέσχη θα ανακηρυχθεί με το σύστημα βαθμολόγησης της FORMULA 1, εφαρμοζόμενο σε κάθε κλάση.
Σε περίπτωση ισοβαθμίας μεταξύ των Λεσχών θα ληφθεί υπόψιν ο καλύτερος χρόνος. Οδηγοί θα μετρήσουν στη βαθμολογία μιας λέσχης σύμφωνα με το που έχουν εκδώσει Δελτίο Αθλητή.

ΑΡΘΡΟ 17ο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Η ανακοίνωση των οριστικών αποτελεσμάτων θα γίνει μετά την λήξη του χρόνου υποβολής ενστάσεων και στην συνέχεια θα γίνει η απονομή των επάθλων.

Συνημμένα


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!