Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έτσι παρακάμπτουν το τεκμήριο ΙΧ

Μια πρωτότυπη και καθόλα νόμιμη πατέντα για την αποφυγή του τσουχτερού τεκμηρίου διαβίωσης έχουν βρει χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ υψηλού κυβισμού. Πηγαίνουν κάθε μήνα και καταθέτουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους και έτσι δεν προκύπτει τεκμήριο διαβίωσης. Μάλιστα, η πατέντα λειτουργεί άψογα καθώς στα εκκαθαριστικά που έχουν αρχίσει να εκδίδονται βάση των φετινών φορολογικών δηλώσεων διαπιστώνουν ότι δεν τους έχει χρεωθεί ούτε το τεκμήριο διαβίωσης του ΙΧ αλλά ούτε και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης που υπολογίζεται βάση του τεκμηρίου.

Σύμφωνα με τη φορολογική νομοθεσία το τεκμήριο διαβίωσης υπολογίζεται μα βάση τους μήνες που έχει ο φορολογούμενος το όχημα στην κατοχή του Το μυστικό βρίσκεται στην πρόβλεψη ότι ...
«διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερών λογίζεται ολόκληρος μήνας». Με άλλα λόγια αν κάποιος έχει σε έναν μήνα το ΙΧ στην κατοχή του λιγότερο από 15 ημέρες τότε δεν χρεώνεται τεκμήριο για το συγκεκριμένο μήνα.

Στην πράξη αυτό που κάνουν πολλοί φορολογούμενοι είναι να υποβάλλουν δήλωση ακινησίας στην εφορία (κατάθεση πινακίδων) στις αρχές κάθε μήνα και να προχωρούν στην άρση της ακινησίας μετά τις 15 του μήνα. Άλλη πατέντα είναι ο φορολογούμενος να καταθέτει τις πινακίδες κυκλοφορίας κάθε Δευτέρα και να τις παραλαμβάνει και πάλι κάθε Παρασκευή.

Ας δούμε τώρα και πρακτικά τι σημαίνει η παραπάνω πρακτική για έναν φορολογούμενο που έχει στην κατοχή του ένα ΙΧ 3.200 κυβικών εκατοστών και ηλικίας τεσσάρων ετών. Το ετήσιο τεκμήριο για το συγκεκριμένο ΙΧ είναι 20.200 ευρώ ενώ ο κάτοχός του καλείται να πληρώσει και ετήσιο φόρο πολυτελούς διαβίωσης 2.020 ευρώ.

Για να κλείσει την τρύπα που υπάρχει στην εφαρμογή του τεκμηρίου, το υπουργείο Οικονομικών είχε εξετάσει στο παρελθόν τη λύση του να επιβάλει τέλος ακινησίας. Δηλαδή κάθε φορά που ο φορολογούμενος να κατέθετε τις πινακίδες να πλήρωνε ένα ποσό της τάξεως των 30 έως 50 ευρώ προκειμένου να αποθαρρυνθούν από την αλλεπάλληλη κατάθεση πινακίδων. Το μέτρο, ωστόσο, δεν προχώρησε λόγω των αντιδράσεων που εκδηλώθηκαν.

Να σημειωθεί ότι μπορεί οι φορολογούμενοι που εφαρμόζουν την παραπάνω πρακτική να γλιτώνουν το τεκμήριο και το φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ωστόσο δεν γλιτώνουν τα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας.
Πηγή:www.capital.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: