Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος: Αντίστροφη μέτρηση για το συναρπαστικότερο αγώνα της χρονιάς!

Προ των πυλών βρίσκεται το ανανεωμένο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος που αποτελεί τον 4ο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος. Ο αγώνας συγκέντρωσε 41 πληρώματα τα οποία το προσεχές Σαββατοκύριακο (28-29 Ιουνίου) θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στις γνωστές ειδικές, Βωξίτες και Δροσοχώρι. Όλοι οι διεκδικητές του τίτλου δηλώνουν το παρών και υπόσχονται συναρπαστικές μάχες στις χωμάτινες...
ειδικές της ευρύτερης περιοχής της Ιτέας. Χαρακτηριστικό του αυξημένου ενδιαφέροντος είναι πως μετά από αρκετό καιρό, οι κατηγορίες Ν4 και Α8 συγκέντρωσαν 13 και 7 αυτοκίνητα αντίστοιχα.

Με το Νο1 στις πόρτες και μεγάλο φαβορί για την επικράτηση, οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος σμίγουν στο μπάκετ μετά από 14 ολόκληρα χρόνια. Όπλο τους ένα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα αυτοκίνητο, το Ford Fiesta R5, το οποίο θα οδηγήσει για πρώτη φορά σε επίσημο αγώνα ο 49χρονος Παπαδημητρίου. Τελευταία εμφάνιση του έμπειρου οδηγού σε αγώνα ήταν το Ολυμπιακό Ράλλυ 2011, όπου είχε κερδίσει με σχετική άνεση. Να τονιστεί πως ο Παπαδημητρίου δε βαθμολογείται για το ελληνικό πρωτάθλημα. Ο δις πρωταθλητής Ελλάδος και επικεφαλής του φετινού πρωταθλήματος, Κύρκος, έχοντας στο πλάι του το Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα επιδιώξει να αυξήσει τη διαφορά και να αποκτήσει ένα «μαξιλαράκι» ασφαλείας από τους δεύτερους Φιλιππίδη-Σαΐνη (Mitsubishi Lancer Evo IX). Το έργο του Κύρκου δε θα είναι εύκολο, καθώς ο Γιώργος Φιλιππίδης έχει αποδείξει πως είναι ιδιαίτερα ταχύς στο χώμα που αποτελεί και την αγαπημένη του επιφάνεια. Ύστερα, μάλιστα από την ατυχία που αντιμετώπισε στην τελευταία ειδική του Ολυμπιακού Ράλλυ δείχνει αποφασισμένος για τη νίκη. Από εκεί και πέρα, οι Νιώρας-Κακαλής (Subaru Impreza STi N12), που φιγουράρουν στην τρίτη θέση, θα επιδιώξουν να φύγουν θριαμβευτές από την παραθαλάσσια Ιτέα, έχοντας κατά νου πως ενδεχόμενη νίκη θα τους ανεβάσει στην κορυφή.
Ευχάριστη νότα στον αγώνα θα προσδώσει η συμμετοχή των περσινών Κυπελλούχων Χώματος, Κ. Χαλιβελάκη-Τσαούσογλου, οι οποίοι με το Mitsubishi Lancer Evo VIII, θα επιδιώξουν να …χαλάσουν τα σχέδια των πρωτοπόρων του πρωταθλήματος. Οι Ι.Άκρατος-Β.Άκρατος με το Mitsubishi Lancer Evo IX σε νέα χρώματα, στοχεύουν σε μια θέση στο βάθρο που θα τους επιτρέψει να εδραιώσουν τη διαφορά τους στην κορυφή του Κυπέλλου Χώματος. Να σημειωθεί πως κάθε loop του αγώνα αποτελεί ξεχωριστό γύρο του συγκεκριμένου θεσμού. Άλλη μια δυνατή συμμετοχή και υποψήφια για μια θέση στο πόντιουμ των νικητών, είναι αυτή των Μπαντούνα-Σούκουλη με Mitsubishi Lancer Evo VI. Ο 38χρονος οδηγός από τον Πύργο προέρχεται από καλές εμφανίσεις, τις οποίες και θέλει να συνεχίσει την προσεχή Κυριακή. Πολύτιμους βαθμούς για τη μάχη του Κυπέλλου Χώματος επιθυμούν να συλλέξουν οι Σπανός-Γκότοβος (Subaru Impreza STi Spec-C), και οι Κωνσταντάκος-Σιδεράκης (Subaru Impreza STi N14) οι οποίοι απέχουν μόλις 3 και 5 βαθμούς, αντίστοιχα, από την κορυφή της κατάταξης. Σεφτέ για τη φετινή χρονιά θέλει να κάνει άλλος ένας Πυργιώτης, ο Στέλιος Λαϊνόπουλος με το Subaru Impreza GT, έχοντας τον Κολοτούρο στο δεξί μπάκετ.
Αξιοσημείωτη είναι και η συμμετοχή των Κυριάκου-Αριστίδου, από την Κύπρο, οι οποίοι με το Subaru Impreza R4 έχουν βλέψεις για το βάθρο, όπως έκαναν στο Ράλλυ Ακρόπολις στα τέλη Μάρτη. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η επιστροφή του Κωστή Στεφανή στο δεξί μπάκετ του Νίκου Χαλιβελάκη (Mitsubishi Lancer Evo IX). Ο έμπειρος συνοδηγός επιστρέφει μετά από 7 χρόνια απουσίας, προκειμένου να προσφέρει τις πολύτιμες συμβουλές του από το δεξί μπάκετ. Επάνοδο στους αγώνες κάνουν και οι Ζήσης-Τσιάπας με το ex-Νικολόπουλου Mitsubishi Lancer Evo VI, καθώς και ο “El-Nak jr” με το Νίκο Μουζάκη με ένα Subaru Impreza. Το θηριώδες Jeep Grand Cherokee των Μαγιάφη-Μαλακτάρη επανεμφανίζεται στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος και σίγουρα θα ανταμείψει τους θεατές που θα επισκεφτούν τις ειδικές, τόσο λόγω του ήχου του, όσο και λόγω της οδήγησης του «χωμάτινου» οδηγού.
Πέραν από τις μάχες που αναμένουμε στην κορυφή, τα βλέμματα των θεατών θα μαγνητίσει και η κατηγορία F2. Εκεί, οι πολύ δυνατοί Αγγελόπουλος-Δίπλας με Toyota Yaris θα επιδιώξουν να σκαρφαλώσουν στην κορυφή της κατηγορίας, εκμεταλλευόμενοι και την απουσία των πρωτοπόρων Μποζιονέλου-Παναρίτη. Οι Γιώτης-Βότσης θα τρέξουν με το Hyundai Accent, με σκοπό να προσφέρουν απλόχερα θέαμα, κάτι που μας συνηθίζουν σε κάθε τους εμφάνιση. Επιστροφή στους αγώνες, μετά από εξάμηνη αποχή, τόσο για τους Κυπραίο-Πισιμάνη, με το γνωστό, βαμμένο σε νέα χρώματα, Peugeot 206 XS, όσο και για τους “Pazonen”-Κούγια με το μικρό, αλλά θαυματουργό Toyota Yaris. Με ένα καλό αποτέλεσμα στις αποσκευές τους θέλουν να φύγουν από την Ιτέα το απόγευμα της Κυριακής, οι Λαμιώτες Αντωνίου-Αντωνίου (Ford Escort RS 2000), ύστερα και από την άτυχη στιγμή που είχαν τη δεύτερη μέρα του εθνικού μας αγώνα. Οι Μανουσαρίδης-Τζόγιας στοχεύουν στους 15 βαθμούς της πρώτης θέσης, προσφέροντας παράλληλα θέαμα στους θεατές με το πισωκίνητο Ford Escort RS 2000. Εκ των πρωταγωνιστών της κατηγορίας αναμένεται να είναι οι «Άρμα»-«Αρμάκι», οι οποίοι με το Nissan Micra K11, επιθυμούν να συλλέξουν πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Κυπέλλου Χώματος. Βέβαια, κανείς δε μπορεί να …ξεγράψει τις συμμετοχές των νεαρών Φ. Παπαδόπουλου-Γ. Παπαδόπουλου (Peugeot 206 XS) και Ν.Κουρτέση-Κουζιώνη (Nissan Micra Kit Car), οι οποίοι θα επιδιώξουν να ανεβούν στα βάθρα των κατηγοριών τους. Αξιοσημείωτη είναι και η παρθενική εμφάνιση του Θεοχαρόπουλου σε αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος, έχοντας στο δεξί μπάκετ τον Γιώργο Κότσαλη. Ο οδηγός που ξεκίνησε την καριέρα του από τη Ρουμανία θα οδηγήσει ένα MG ZR 105. Άλλη μια επιστροφή, αυτή των Καβαλαράκη-Τριχάκη (Peugeot 206 XS) αξίζει την προσοχή μας, ενώ και οι Κωτσόπουλος-Κόλλιας με το μοναδικό Citroen Saxo VTS που εμφανίζεται στον αγώνα καθώς και οι Νικολάου-Παπαγεωργίου (Toyota Corolla AE 111) στοχεύουν σε μια αξιοπρεπή παρουσία.
Το πρωτάθλημα έχει πάρει φωτιά και αναμένονται μάχες …ρόδα με ρόδα. Το Σαββατοκύριακο ο καιρός αναμένεται αίθριος και είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για όλους τους λάτρεις των αγώνων να επισκεφθούν τα βουνά της Γκιώνας και να χειροκροτήσουν τις προσπάθειες όλων των πληρωμάτων. Σας περιμένουμε!

Γραφείο Τύπου

Συνημμένα

  •   Συμμετοχές



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: