Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος στην ευρύτερη περιοχή της Ιτέας: Σημαντική νίκη για τον Κύρκο που οδήγησε στο όριο το Mitsubishi Lancer Evo IX!

Κύρκος - Πολυζώης
Σε παλιές γνωστές Ακροπολικές διαδρομές...

Κάτω από ιδανικές συνθήκες και με τη ζέστη να κάνει αισθητή την παρουσία της, διεξήχθη στην ευρύτερη περιοχή της Ιτέας η πρώτη έκδοση του ανανεωμένου Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος. Ο 4ος γύρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος, συγκέντρωσε αρκετές και δυνατές για την εποχή συμμετοχές, σε όλες τις κατηγορίες, με τα πληρώματα να δηλώνουν ευχαριστημένα που επανήλθαν σε αγαπημένες ειδικές, μετά από καιρό. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως ουκ ολίγες ήταν οι επιστροφές οδηγών στο μπάκετ, ύστερα από απουσία αρκετών ετών.

Θριαμβευτές από την Ιτέα, έφυγαν οι περσινοί πρωταθλητές Κύρκος-Πολυζώης, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Βέβαια, στην πρώτη ειδική είχαν μια μικροέξοδο, η οποία τραυμάτισε το Mitsubishi Lancer Evo IX. Εν συνεχεία και αφού επούλωσαν τις πληγές, επιτέθηκαν στο δεύτερο σκέλος, με αποτέλεσμα να πάρουν μια άνετη νίκη, τη δεύτερη φετινή. Πλέον ατενίζουν με άλλον αέρα την ασφάλτινη συνέχεια του πρωταθλήματος, καθώς απέκτησαν διαφορά 5 βαθμών από τους διώκτες τους. Παράλληλα, ο 45χρονος οδηγός κέρδισε και τους δύο γύρους του Κυπέλλου Χώματος, καθώς κάθε loop αποτέλεσε ξεχωριστό αγώνα για το θεσμό. Προβλήματα που δεν τους...
επέτρεψαν να παλέψουν όπως θα ήθελαν για τη νίκη, αντιμετώπισαν οι δεύτεροι, Φιλιππίδης-Σαΐνης. Αρχικά, είχαν τετ-α-κε, ενώ ένα λάστιχο και στα δύο περάσματα από το Δροσοχώρι τους στέρησε τις όποιες ελπίδες για νίκη. Ευχάριστη έκπληξη του αγώνα αποτελεί η τρίτη θέση των Ι. Άκρατου-Ε. Άκρατου (Mitsubishi Lancer Evo IX) , οι οποίοι έβαλαν «στο σακούλι» τους πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Κυπέλλου Χώματος, θεσμό που ακολουθούν φέτος. Δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο το γεγονός πως ο 37χρονος οδηγός ανταπεξήλθε με τον καλύτερο τρόπο στο πρώτο του μεγάλο χωμάτινο ράλλυ, συμπληρώνοντας το βάθρο. Άτυχοι με το «καλημέρα» στάθηκαν και οι πρωταθλητές του 2012, Νιώρας-Κακαλής, καθώς το τετ-α-κε που είχαν στους πρώτους Βωξίτες και το πρόβλημα στο τιμόνι στη συνέχεια οδήγησαν το πλήρωμα στην τέταρτη θέση, με τις ελπίδες τίτλου όμως να παραμένουν ζωντανές. Παρά το γεγονός πως ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης οδήγησε ένα αδύναμο, όπως δήλωσε ο ίδιος, Mitsubishi Lancer Evo VIII, κατάφερε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στην πέμπτη θέση. Έχοντας δίπλα του τον μόνιμο, πλέον, συνοδηγό, Μάριο Τσαούσογλου, ξεκίνησε μουδιασμένα από την όγδοη θέση και εκμεταλλευόμενος τις ατυχίες των πρωτοπόρων, σκαρφάλωσε στη γενική. Με τον Κωστή Στεφανή να έχει το ρόλο του δασκάλου, ο Νικόλας Χαλιβελάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) βρέθηκε πίσω από τον αδερφό του, πετυχαίνοντας έτσι ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα της καριέρας του. Σίγουρα το κέρδος που αποκόμισε από τον έμπειρο Στεφανή είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχεια. Στην επάνοδό του στους αγώνες, ο Πάνος Ζήσης έχοντας πλάι του τον Αλέξανδρο Τσιάπα, ολοκλήρωσε στην έβδομη θέση, στην παρθενική εμφάνιση του οδηγού με το νέο του απόκτημα, ένα Mitsubishi Lancer Evo VI. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σπανός-Γκότοβος (Subaru Impreza Sti Spec-C), Κλουβάτος-Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) και οι Κύπριοι Κυριάκου-Αριστίδου, οι οποίοι το διασκέδασαν με το Subaru Impreza R4, πιθανώς στον τελευταίο φετινό τους φετινό αγώνα στη χώρα μας.

Στην F2, τώρα, οι “Pazonen”-Κούγιας (Toyota Yaris) πήραν 3 από τις 4 ειδικές στην κατηγορία τους και τερμάτισαν στην κορυφή τόσο της κατηγορίας, όσο και της Α5, αν και προς το τέλος …καρδιοχτύπησαν. Οι Αντωνίου-Αντωνίου (Ford Escort RS 2000), που βρέθηκαν πίσω τους, μπήκαν στην τελευταία ειδική του αγώνα, όντας 13 δλ. μακριά από τους επικεφαλής της κατηγορίας. Ένα κλατάρισμα, όμως, δεν επέτρεψε στο πλήρωμα να παλέψει για τη νίκη και η τελική διαφορά ξεπέρασε τα 4 λεπτά. Το Λαμιώτικο πλήρωμα, ωστόσο, τερμάτισε πρώτο στην Ε11. Τρίτη θέση στην F2 και πρώτη στην Α6 για τον …στρατιώτη Γεράσιμο Κυπραίο (Peugeot 206 XS), έχοντας δίπλα του το Γιώργο Πισιμάνη. Παρά την εξάμηνη αποχή του από τις ειδικές, ο 26χρονος οδηγός κινήθηκε ταχύτατα και ανανέωσε το ραντεβού του με τους αγώνες για το Σεπτέμβριο στη Λαμία.
Άδοξα έληξε η προσπάθεια των Παπαδημητρίου-Πετρόπουλου στη δεύτερη ειδική του αγώνα. Το πλήρωμα λόγω και της ανωτερότητας του Ford Fiesta R5, έχτισε διαφορά 25 δλ. στην πρώτη ειδική. Στα τελευταία χιλιόμετρα της δεύτερης, όμως, ένα κλαταρισμένο ελαστικό που προτίμησε να μην αλλάξει είχε ως αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός δρόμου, χτυπώντας ελαφρά σε δέντρο. Προκειμένου να μη δημιουργήσει περαιτέρω πρόβλημα στο «Ιταλικό» Fiesta, ο Παπαδημητρίου αποφάσισε να μη συνεχίσει την προσπάθειά του. Ευχή όλων, βέβαια, είναι να απολαύσουμε πολύ σύντομα τον 49χρονο οδηγό στις ειδικές διαδρομές της χώρας μας. Κι ενώ όλα κυλούσαν ομαλά για τους Μπαντούνα-Σούκουλη, λίγα μόλις χιλιόμετρα από τον τερματισμό, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, καθώς ο κινητήρας του Mitsubishi Lancer Evo VI παρέδωσε πνεύμα. Κρίμα, καθώς η μέχρι τότε εμφάνισή τους ήταν εξαιρετική. Στις υπόλοιπες εγκαταλείψεις ξεχωρίζουν αυτές των πρωτοπόρων στη βαθμολογία της Α5, Αγγελόπουλου-Δίπλα (Toyota Yaris) στα πρώτα μέτρα των Βωξιτών από θερμοκρασία, των «Άρμα»-«Αρμάκι» (Nissan Micra K11) από αντλία βενζίνης και των τρίτων στην F2, μέχρι εκείνη τη στιγμή, Γιώτη-Βότση (Hyundai Accent). Στην πρώτη ειδική, το Subaru Impreza GT των Λαϊνόπουλου-Κολοτούρου άρπαξε φωτιά, η οποία σβήστηκε έγκαιρα, χωρίς περαιτέρω συνέπειες. Έξοδο είχαν οι Κωνσταντάκος-Σιδεράκης (Subaru Impreza STi N14) και οι Μαγιάφης-Μαλακτάρη με το θηριώδες και εντυπωσιακό Jeep Grand Cherokee.

Τις ημέρες του αγώνα, η Ιτέα θύμισε παλιές, καλές Ακροπολικές εποχές. Οι πολυαγαπημένες ειδικές της περιοχής, σε συνδυασμό με τους φιλόξενους κατοίκους, την όμορφη παραλία και τη «ραλλιστική» ιστορία συνθέτουν μια επιτυχημένη συνταγή που πρέπει να επαναληφθεί. Μοναδικό μελαγχολικό σημείο η απουσία των θεατών, οι οποίοι αυτή τη ζεστή ημέρα του καλοκαιριού, επέλεξαν τις παραλίες. Στα θετικά του αγώνα, η διαδικτυακή κάλυψη της εκκίνησης, του τερματισμού, καθώς και της Ε.Δ. Βωξίτες από τον ιστότοπο www.sportaltv.gr. Ευχή όλων είναι να πραγματοποιηθεί ένας ακόμη καλύτερος αγώνας τη νέα χρονιά, με περισσότερες συμμετοχές! Επόμενος γύρος του πρωταθλήματος είναι το ασφάλτινο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στις 14 Σεπτέμβρη.

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα:
Λ. Κύρκος: Ήταν ένας πολύ ωραίος. Οι ειδικές ήταν φοβερές, αν και δύσκολες. Στην εναρκτήρια ειδική είχαμε μια μικρή έξοδο, με αποτέλεσμα να φύγει η ποδιά. Το επιδιορθώσαμε, όμως στο σέρβις και λαμβάνοντας υπόψη και την καλύτερη γνώση του δρόμου στο δεύτερο σκέλος, επιτεθήκαμε και ήρθε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Γ. Φιλιππίδης: Μας άρεσε πολύ ο αγώνας, αν και δεν το ευχαριστηθήκαμε όσο θα θέλαμε. Το πρωί είχαμε μικροέξοδο και πάθαμε λάστιχο, το οποίο αλλάξαμε μετά το τέλος του Δροσοχωρίου. Στα τελευταία χιλιόμετρα του αγώνα κι ενώ πιέζαμε, πάθαμε κλατάρισμα που δε μας επέτρεψε να κυνηγήσουμε το κάτι παραπάνω. Επόμενος αγώνας το Δ.Ε.Θ. το Σεπτέμβρη.
Ι. Άκρατος: Το ράλλυ αποδείχθηκε ιδιαίτερα σκληρό και μεγάλο για εμάς. Κινηθήκαμε ζωηρά, όχι γρήγορα, ενώ στο τελευταίο Δροσοχώρι το αυτοκίνητο ανέβασε θερμοκρασία. Ευτυχώς τέλος καλό, όλα καλά. Θα ακολουθήσουμε το Κύπελλο Χώματος φέτος, οπότε θα πάμε στη Λαμία.
Γ. Νιώρας: Από την αρχή αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Μείναμε από υδραυλικό τιμόνι στη δεύτερη ειδική, χάνοντας πολύ χρόνο. Στο δεύτερο σκέλος, δυστυχώς η φθορά των ελαστικών ήταν μεγάλη και δεν καταφέραμε κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση.
Κ. Χαλιβελάκης: Είμαστε τυχεροί που τερματίσαμε, καθώς το αυτοκίνητο στο δεύτερο loop ρετάριζε. Το Evo VIII είναι υποδεέστερο σε σχέση με τα Ν4, ωστόσο το παλέψαμε και πήγαμε καλά. Δε θα ακολουθήσω κάποιο θεσμό φέτος, οπότε δεν μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ποια θα είναι η επόμενή μου εμφάνιση.
“Pazonen”: Ήταν ένας υπέροχος και όμορφος αγώνας. Όλα κύλησαν ομαλά και πετύχαμε το στόχο μας. Το ευχαριστηθήκαμε!
Κ. Αντωνίου: Οι Βωξίτες μας άρεσαν αρκετά. Πιέσαμε αρκετά στο δεύτερο loop, ωστόσο ένα κλατάρισμα δε μας επέτρεψε κάτι παραπάνω. Το διασκεδάσαμε!
Γ. Κυπραίος: Όλα καλά. Η ζέστη ήταν αφόρητη στο αγωνιστικό, αλλά περάσαμε ωραία.

Απόστολος Παλάτος
Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού
Γραφείο Τύπου







Δείτε τις ειδικές:

  • Βωξίτες 1 (23.33 χλμ.): Παπαδημητρίου Γιάννης-Πετρόπουλος Νίκος, Ford Fiesta R5
  • Δροσοχώρι 1 (22.06 χλμ.): Κύρκος Λάμπρος-Πολυζώης Γιώργος, Mitsubishi Lancer Evo IX
  • Βωξίτες 2 (23.33 χλμ.):Κύρκος Λάμπρος-Πολυζώης Γιώργος, Mitsubishi Lancer Evo IX
  • Δροσοχώρι 2 (22.06 χλμ.): Κύρκος Λάμπρος-Πολυζώης Γιώργος, Mitsubishi Lancer Evo IX

Top 10:
1 Κύρκος Λάμπρος-Πολυζώης Γιώργος, Mitsubishi Lancer Evo IX

2 Φιλιππίδης Γιώργος-Σαΐνης Δημήτρης, Mitsubishi Lancer Evo IX

3 Άκρατος Γιάννης-Άκρατος Ευάγγελος, Mitsubishi Lancer Evo IX

4 Νιώρας Γρηγόρης-Κακαλής Κωνσταντίνος, Subaru Impreza STI N-12

5 Χαλιβελάκης Κωνσταντίνος-Τσαούσογλου Μάριος, Mitsubishi Lancer Evo VIII

6 Χαλιβελάκης Νικόλαος-Στεφανής Κωνσταντίνος, Mitsubishi Lancer Evo IX

7 Ζήσης Παναγιώτης-Τσιάπας Αλέξανδρος,Mitsubishi Lancer Evo VI

8 Σπανός Διονύσης-Γκοτοβός Σωτήρης, Subaru Impreza WRX STI

9 Κλουβάτος Γιώργος-Βλαχογένης Ανδρέας, Mitsubishi Lancer Evo IX

10 Κυριακού Κυριάκος-Αριστείδου Χρήστος, Subaru Impreza

Διαβάστε και αυτό: Τεράστια επιτυχία γνώρισε το 1ο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας






Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: