Η νέα οικογένεια ΜΙΝΙ αυξάνεται και πληθύνεται. Μετά από ένα επιτυχημένο λανσάρισμα, η γκάμα κινητήρων για το νέο αρχέτυπο premium μικρό επεκτείνεται από τον Ιούλιο του 2014. Στο μέλλον, θα περιλαμβάνει το νέο MINI Cooper SD σαν ισχυρότερη έκδοση diesel και το νέο, βασικό βενζινοκίνητο μοντέλο MINI One First. Και οι δύο νέες εκδόσεις πετυχαίνουν άριστη ισορροπία οδηγικής...
απόλαυσης και κατανάλωσης. Συνολικά, διατίθενται τώρα επτά κινητήριες μονάδες για το μοντέλο που κατασκευάζεται στο Βρετανικό εργοστάσιο MINI στην Οξφόρδη, και συγκεκριμένα τέσσερις βενζινοκινητήρες και τρεις diesel – όλοι, προϊόντα νέας τεχνολογικής εξέλιξης.
Η νέα γενιά κινητήρων με τρεις ή τέσσερις κυλίνδρους και Τεχνολογία MINI TwinPower Turbo ‘απογειώνει’ τη νέα έκδοση ΜΙΝΙ σε επίπεδο ελαστικότητας και απόδοσης. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τις τελευταίες προσθήκες στο πρόγραμμα μοντέλων. Ο κινητήρας του νέου MINI Cooper SD είναι ο ισχυρότερος diesel όλων των εποχών σε όχημα MINI. Η δίλιτρη 4-κύλινδρη μονάδα αποδίδει μέγιστη ισχύ 125 kW/170 hp, ενώ τη μέγιστη ροπή των 360 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1 500 rpm. Η Τεχνολογία MINI TwinPower Turbo έχει σύστημα υπερσυμπίεσης με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και ψεκασμό common rail με μαγνητικά μπεκ που λειτουργούν με μέγιστη πίεση 2 000 bar. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει άμεση παραγωγή ισχύος και ελεγχόμενη με ακρίβεια παροχή καυσίμου.
Χάρη στην ελκτική ισχύ του νέου diesel, το MINI Cooper SD επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 7,3 δεύτερα. Το προαιρετικό, 6-τάχυτο κιβώτιο Steptronic παρέχει επιτάχυνση σε 7,2 δευτ. Το σπορ ταμπεραμέντο συνδυάζεται με μέση κατανάλωση 4,0 – 4,1 lit / 100 km, ανάλογα με την περίπτωση, με εκπομπές CO2 106 - 110 g / km (αυτόματο: 104 - 108 g/km, Ευρωπαϊκός κύκλος δοκιμών, ανάλογα με τον επιλεγμένο τύπο ελαστικών).
Και στο νέο MINI One First, η προηγμένη τεχνολογία κινητήρων διασφαλίζει ότι η διάσημη οδηγική απόλαυση ΜΙΝΙ συνδυάζεται με εξαιρετική απόδοση. Η Τεχνολογία MINI TwinPower Turbo στον 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα περιλαμβάνει υπερσυμπίεση, άμεσο ψεκασμό βενζίνης και μεταβλητό έλεγχο εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής (double VANOS). Με αυτό τον τρόπο, αποδίδονται 55 kW/75 hp από 1.200 κυβ. εκ. Η βασική έκδοση βενζινοκινητήρα προσφέρει επίσης αβίαστη ισχύ με μέγιστη ροπή 150 Nm διαθέσιμη από τις 1 400 rpm. Το νέο MINI One First επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 12,8 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση είναι 5,0 – 5,2 lit / 100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 117 και 122 g / km (τιμές βασισμένες στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με τον επιλεγμένο τύπο ελαστικού).