Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανακάμπτει η αγορά αυτοκινήτων στην Ε.Ε.

Τη μεγαλύτερη αύξηση της τελευταίας τετραετίας (13,3% σε 12μηνη βάση) κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ε.Ε. τον Δεκέμβριο, ενισχύοντας τις ελπίδες ότι «τα δύσκολα πέρασαν για τον κλάδο». Συνολικά το 2013 οι πωλήσεις περιορίστηκαν για έκτη συνεχόμενη χρονιά, στα 11.850.905 αυτοκίνητα (-1,7% από το 2012), επίπεδο όπου οι πωλήσεις...
βρίσκονταν το 1995. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ελπίζουν, όμως, ότι η τάση αύξησης που καταγράφεται σταθερά το τελευταίο τετράμηνο θα συνεχιστεί και το 2014.

Την ανάκαμψη οδηγεί η βρετανική αγορά, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν 10,8% το 2013 και 23,8% τον Δεκέμβριο. Ήταν η μόνη από τις τέσσερις μεγάλες αγορές που παρουσίασε αύξηση το 2013. Στη Γερμανία η αγορά συρρικνώθηκε 4,2%, στη Γαλλία 5,7% και στην Ιταλία 7,1%. Πάνω από το ένα έκτο των πωλήσεων χάθηκε στην Ολλανδία (-17%) και πάνω από το ένα τρίτο στην Κύπρο (-35,2%). Τον Δεκέμβριο, όμως, οι πωλήσεις υπερδιπλασιάστηκαν στην Ολλανδία (115%), αυξήθηκαν με διψήφιους ρυθμούς σε Πορτογαλία (35,8%), Ισπανία (18,2%) και Ελλάδα (15,8%), ενώ θετική μεταβολή καταγράφηκε και σε Γαλλία (9,4%), Γερμανία (5,4%) και Ιταλία (1,4%). Η ανάκαμψη, δηλαδή, δείχνει να αφορά αγορές με διαφορετικά χαρακτηριστικά σε ολόκληρη την Ευρωζώνη αλλά και πέρα από αυτή (Βρετανία).

Ομιλοι

Τα πρωτεία για μία ακόμα φορά και με τεράστια διαφορά από τον δεύτερο έχει ο όμιλος Volkswagen, με πωλήσεις σχεδόν αμετάβλητες. Σε αυτό συνέβαλαν οι αυξήσεις των πωλήσεων Seat (+11,3%) και Skoda (+4,2%), που αντιστάθμισαν την υποχώρηση των πωλήσεων Volkswagen (-3,5%). Τις εντυπωσιακότερες επιδόσεις πέτυχε η Mazda (+16,1%), που το 2013 παρουσίασε νέα μοντέλα, καθώς και οι Jaguar (+14,4%) και Land Rover (+8,6%), που επωφελήθηκαν της ισχυρής ανάκαμψης στη βρετανική αγορά. Μεταξύ των μεγαλύτερων ομίλων, σημαντικότερος κερδισμένος είναι ο όμιλος Renault, χάρη στην αύξηση 23,3% των πωλήσεων της Dacia, καθώς και η Daimler (+4%) με τη Mercedes (+5,3%). Μεγάλοι χαμένοι ήταν ο όμιλος Peugeot, με τις συνολικές πωλήσεις να υποχωρούν 8,4% εξαιτίας της «βουτιάς» στα Citroen (-10,5%) αλλά και στα Peugeot (-6,7%), καθώς και ο όμιλος Fiat, εξαιτίας της μεγάλης υποχώρησης των πωλήσεων στις ακριβότερες μάρκες του (Alfa Romeo -28,3%, Lancia -20,1%, Jeep -13,9%).
Πηγή: imerisia.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.