Εξελίσσοντας την έκδοση 4x4 του Insignia, οι μηχανικοί της Opel επικεντρώθηκαν στη βελτιστοποίηση της δυναμικής συμπεριφοράς. Ενώ η αρχιτεκτονική του συστήματος AWD και η ενσωμάτωσή του στο δίαυλο δεδομένων CAN είναι παρόμοια με του Mokka, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD) χρησιμοποιείται παράλληλα με...
τον πολύδισκο συμπλέκτη στον πίσω άξονα. Αυτό επιτρέπει την εγκάρσια κατανομή ισχύος μεταξύ των πίσω τροχών, πέρα από τη διαμήκη μεταξύ των αξόνων.
Μία άριστα προσαρμοζόμενη δυναμική συμπεριφορά είναι αποτέλεσμα της σπορ χαρτογράφησης ελέγχου και της ικανότητας του συστήματος να μεταφέρει όλη τη ροπή μέσω του πίσω άξονα. Σε συνδυασμό με το ευφυές διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που επίσης κατανέμει την ισχύ ομαλά σύμφωνα με τις επικρατούσες συνθήκες, το Opel Insignia 4x4 προσφέρει μία μοναδική οδηγική εμπειρία με βέλτιστο έλεγχο.
Η στρατηγική ελέγχου του ESP έχει προσαρμοστεί στα δεδομένα του συστήματος AWD. Σαν αποτέλεσμα, οι οδηγοί μπορούν να αξιοποιούν πλήρως την βελτιστοποιημένη συμπεριφορά του 4x4 Opel Insignia, κυρίως όταν αποδίδει 325 hp στην σπορ έκδοση OPC. Με το άμεσης απόκρισης σύστημα AWD της Opel, η οδηγική ασφάλεια και απόλαυση αγγίζουν νέα επίπεδα.