Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SKODA OCTAVIA 1.200cc TSI! ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ...




Μετά το Skoda Yeti έρχεται και η σειρά της δημοφιλούς Octavia (Octavia 5 στην Ελλάδα)να υποδεχθεί τον νεόφερτο 1200άρη turbo κινητήρα του ομίλου VW. Φυσικά η μητρική εταιρεία έχει ήδη τοποθετήσει τον κινητήρα σε πολλά μοντέλα της και σύντομα αναμένουμε και το VW GOLF TSI 1.2lt! Το autocarnet είχε επισημάνει την πιθανότητα τοποθέτησης του καινούριου μοτέρ στο μικρομεσαίο μοντέλο της Skoda.

Το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο γνωστό κατά τ' άλλα αυτοκίνητο είναι φυσικά το νεότευκτο μοτέρ. Σε σχέση, λοιπόν, με τα χαρακτηριστικά του κινητήριου συνόλου έχουμε:

Ο κινητήρας από 1.2lt και με τη χρήση τουρμπίνας αποδίδει ισχύ 105ps στις 5000rpm και ροπή 17.8 kgm στις 1550-4100rpm που είναι και το μεγάλο προσόν του αυτοκινήτου!
Για τη μετάδοση της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς χρησιμοποιείται είτε το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που φοράνε όλα τα μοντέλα του ομίλου είτε το 7τάχυτο DSG για πιο σπορ επιδόσεις.


Το Skoda Octavia5 1.200cc TSI σημειώνει επιτάχυνση 0-100km/h σε 10.8sec, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 Km/h έχοντας παράλληλα μέση κατανάλωση 5.7lt/100km και εκπομπές ρύπων 134gr/km. (136gr/km για το DSG).

Λόγω του χαμηλότερου κυβισμού οι τιμές πάντως αναμένονται πιο χαμηλές από τις τιμές του Skoda Octavia5 1.4 TSI, όμως η εταιρεία δεν έχει γνωστοποιήσει ακόμη πότε θα φέρει το αυτοκίνητο με το νέο μοτέρ στην χώρα μας. Εμείς πιστεύουμε ότι μέχρι το Πάσχα το αυτοκίνητο με το νέο μοτέρ θα είναι στην Ελλάδα έτοιμο να πολεμήσει με τον τρόπο του την οικονομική κρίση...Αν η τιμή του κρατηθεί στην βασική έκδοση κάτω από τα 15.000 ευρώ τότε θα μιλάμε για μια μεγάλη επιτυχία για την ελληνική αντιπροσωπεία της Skoda και με προοπτική για ακόμη καλύτερες πωλήσεις για το αυτοκίνητο και ελπίζουμε κάτι τέτοιο να συμβεί...Αναμένουμε, λοιπόν, την έλευση του αυτοκινήτου για περισσότερες πληροφορίες.





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.