Μια ειδική έκδοση του Impreza WRX STI , που αποδίδει 305 άλογα, ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά μέσα στο 2010 η Subaru. Στόχος της γιαπωνέζικης φίρμας είναι να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη οδηγική ευχαρίστηση.
Αναβαθμισμένος κινητήρας (πρόερχεται από το Impreza WRX STI spec C που κυκλοφορεί ήδη στην αγορά της Ιαπωνίας), νέα πίσω αεροτομή, επανασχεδιασμένες αναρτήσεις (σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ) περιλαμβάνονται στις αλλαγές που θα δούμε στο Impreza WRX STI Special Edition της επόμενης χρονιάς.
Τα πρώτα 125 κομμάτια της νέας έκδοσης του Impreza θα είναι διαθέσιμα στις αρχές της άνοιξης του 2010. Η Subaru αποφάσισε να λανσάρει την επετειακή έκδοση σε λευκό χρώμα (Aspen White) με μαύρη μάσκα και 18άρες ζάντες σε ανθρακί χρώμα.
Η κανονική παραγωγή του μοντέλου θα αρχίσει αργότερα το 2010 και το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο και σε άλλους χρωματισμούς.
Το Subaru Impreza WRX STI Special Edition αναπτύχθηκε από Subaru Tecnica International, που χρόνια τώρα ασχολείται με τα γρήγορα μοντέλα της φίρμας αλλά και με αυτά που δραστηριοποιούνται στους αγώνες μηχανοκίνητων σπορ. Σε σχέση με το υπάρχον Impreza WRX STI , η ειδική έκδοση διαθέτει προβολείς αλογόνου, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα , μηχανικό σύστημα κλιματισμού και πλευρικούς καθρέπτες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος.
Η απόδοση του τετρακύλινδρου - σε διάταξη boxer- τούρμπο κινητήρα , χωρητικότητας 2.5 λίτρων έχει αυξηθεί κατά 5 ίππους , από τους 300 στους 305 ενώ ανάλογα έχει αυξηθεί και η ροπή. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό, έξι σχέσεων και συνδυάζεται με μια σειρά από συστήματα ελέγχου που προσφέρουν απλόχερα στον οδηγό στιγμές ξεχωριστής απόλαυσης.
Για καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο, η Subaru έχει προχωρήσει σε βελτίωση του συστήματος των αναρτήσεων. Έτσι, τα ελατήρια εμπρός είναι κατά 16% σκληρότερα σε σχέση με το υπάρχον Impreza WRX STI, ενώ η σκληρότητα των πίσω αμορτισέρ έχει αυξηθεί κατά 29%. To σύστημα Driver Controlled Center Differential (DCCD) που περιλμβάνεται στο Symmetrical All-Wheel Drive και εφοδιάζει όλες τις εκδόσεις του Impreza WRX STI, προσφέρει τρεις τρόπους ρύθμισης του κεντρικού διαφορικού.