Τη στιγμή που η οικονομική κρίση έχει περάσει το κατώφλι της ελληνικής κοινωνίας ανοίγοντας τα πλοκάμια της σε όλους τους τομείς της ελληνικής οικονομίας, το αυτοκινητιστικό μέλλον της ελληνικής αγοράς καθίσταται επισφαλές και ήδη το ελληνικό κράτος έχει μεγάλη απώλεια εσόδων από την στάσιμη πολιτική της Κυβέρνησης στο θέμα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.
Περισσότερες από 120.000 πινακίδες αυτοκινήτων έχουν κατατεθεί - με προσωρινή ή οριστική διαγραφή - στις κατά τόπους Δ/νσεις Μεταφορών & Επικοινωνιών της χώρας μας λόγω κυρίως της άστοχης πιστεύουμε πολιτικής στο θέμα των Τελών Κυκλοφορίας και την μεγάλη οικονομική επιβάρυνση των κατόχων παλαιών αυτοκινήτων.
Αν αναλογιστεί κανείς τις απώλειες των κρατικών εσόδων από την μη καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας των συγκεκριμένων οχημάτων αλλά και φόρων από την μη χρήση τους και αν προσθέσει κανείς σε όλα αυτά τον φαύλο οικονομικό κύκλο που δημιουργείται από τη συγκεκριμένη εξέλιξη τότε μπορούμε να μιλάμε για σκέτη καταστροφή! Περισσότερα από 350 εκατομμύρια ευρώ χάθηκαν μόνο και μόνο από τις προσωρινές και ορστικές διαγραφές αυτοκινήτων για την ελληνική - ασθενή οικονομία.
Οι απώλειες επεκτείνονται - μετά και την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης - και σε όλους τους τομείς της "αυτοκινητιστικής οικονομίας". Η επισφάλεια της ελληνικής οικονομίας και οι δυσοίωνες προοπτικές δημιουργούν ένα σοβαρό αίσθημα ανασφάλειας στους επίδοξους αγοραστές νέων αυτοκινήτων που πολλοί απ' αυτούς τελικά δεν αλλάζουν το αυτοκίνητό τους αναμένοντας τις εξελίξεις...Ειδικά τα τελευταία μέτρα που έχουν εξαγγελθεί για τις περικοπές στους μισθούς των μισθωτών και ειδικά των Δημοσίων Υπαλλήλων έχουν στην κυριολεξία πατήσει το φρένο των πωλήσεων...
Ποιος άραγε θα έπαιρνε το ρίσκο να αλλάξει το από 9ετίας αυτοκίνητό του γνωρίζοντας ότι ενδεχομένως σε 2 με 3 μήνες περίπου θα μειωθεί ο μισθός του κατά 10-20%. Ο κινητήριος άξονας του τραπεζικού δανεισμού και της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου ήδη φρενάρει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Η επιστήμη της στατιστικής θα μας δείξει σε τούτο εδώ το blog - εν καιρώ - τα αποτελέσματα της δεδομένης κατάστασης.
Οι έμποροι αυτοκινήτων αναρωτιούνται ποιο θα είναι το μετά...Τί τους περιμένει. Κόσμος που δουλεύει στον κλάδο του αυτοκινήτου αναζητά ήδη δεύτερη και τρίτη ακόμη δουλειά μέσα σττα πλαίσια της μαύρης - συνήθως - αγοράς εργασίας και επομένως παραοικονομίας...Όπως άλλωστε όλος ο κόσμος...
Η ιδιωτική πρωτοβουλία μέσα από τις ειδικές εκπτωτικές προσφορές των ελληνικών αντιπροσωπειών της χώρας μας το παλεύει ακόμα...Γιατί έτσι επιβιώνει αυτή τη στιγμή ο κλάδος του αυτοκινήτου: Χάρη στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Υπάρχουν ακόμη εταιρείες που κάνουν απόσυρση, άλλες που δίνουν ακόμη αυτοκίνητα με μειωμένο το Τέλος Ταξινόμησης και παραδοσιακά φθηνές εταιρείες στις οποίες στρέφεται ο κόσμος...
Κύριοι της Κυβέρνησης τα πράγματα είναι απλά: Χρειάζεται διάλογος και λήψη κατάλληλων μέτρων αποτροπής της βέβαιης καθοδικής πορείας της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου... Αξιόλογα περιοδικά αυτοκινήτου και ειδικοί στον χώροι μπορούν να σας βοηθήσουν με προτάσεις που θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ' όψιν... για να μην φτάσουμε στον πάτο. Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου θα πρέπει να κινηθεί και πάλι ως κινητήριος μοχλός ανάκαμψης και συνεισφοράς στην αποτροπή της γενικότερης οικονομικής απειλής της χώρας μας. Περιμένουμε τις κινήσεις σας...ΑΜΕΣΑ