"Η συγκεκριμένη δημοσίευση κέρδισε στον διαγωνισμό Best Post Awards ‘09 στην κατηγορία Μηχανοκίνηση!"
"Πολλοί θα το διαβάσουν...λίγοι θα το πιστέψουν. Και όμως είναι αλήθεια...Το αυτοκίνητο με τον μικρό κινητήρα ξεπερνά σε επιδόσεις τόσο τον παλιό ευατό του (1.6λτ FSI) όσο και τον ανταγωνισμό έως και τα 1.600cc!"
Επιτέλους ο πολύ καλός κινητήρας TSI 1.2lt με τα 105 τουρμπάτα άλογα και την χαμηλή κατανάλωση, μετά το VW Polo και το Skoda Yeti τοποθετείται και στο δημοφιλές μικρομεσαίο best seller της βαυαρικής φίρμας, το VW GOLF.
Είναι περισσότερο από σαφές για τους...ενημερωμένους ότι το συγκεκριμένο - υψηλής απόδοσης - μοτέρ θα εξοπλίσει μελλοντικά όλα τα δημοφιλή μικρομεσαία μοντέλα του Group (γιατί όχι και την Octavia;) αντικαθιστώντας τους ασθενικούς - πλέον - ατμοσφαιρικούς κινητήρες 16V 1.400cc (με 85 και 101PS) που ήδη κινούν μεγάλο μέρος του στόλου των οχημάτων του Group VW και αποδίδοντας ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων στο GROUP VW.
Με την εξέλιξη αυτή που λίγο πολύ ήταν αναμενόμενη το μόνο ανταγωνιστικό μοτέρ σε αυτά τα κυβικά θα είναι ο κινητήρας turbo 1.200cc TCE με τα 100 άλογα που φοράει το Renault Clio (όχι όμως και το Renault Megane που ουσιαστικά είναι ο άμεσος ανταγωνιστής του VW GOLF...Γιατί άραγε;).
"Ο 1.200cc TSI κινητήρας των 105PS κάνει την διαφορά..."
Το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο γνωστό κατά τ' άλλα αυτοκίνητο είναι φυσικά το νεότευκτο μοτέρ. Σε σχέση, λοιπόν, με τα χαρακτηριστικά του κινητήριου συνόλου έχουμε:
Ο κινητήρας του VW Golf από 1.2lt και με τη χρήση τουρμπίνας αποδίδει ισχύ 105ps στις 5000rpm και ροπή 17.8 kgm στις 1550-4100rpm που είναι και το μεγάλο προσόν του αυτοκινήτου!
Το VW Golf 1.2 TSI 105ps συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σημειώνει 0-80km/h σε 6.9sec, 0-100km/h σε 10.6sec και τελική ταχύτητα 190km/h. Το VW Golf 1.2 TSI 105ps επιταχύνει από τα 80 στα 120km/h με 5η σχέση στο κιβώτιο σε 13sec. Είναι πλέον γεγονός ότι το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο μοτέρ απογειώνεται - πάντα σε σχέση με τον κυβισμό του - επιταχύνοντας και προσπερνώντας σε επίπεδο ρεπρίζ και όχι μόνο όλα τα ατμοσφαιρικά 1.400άρια και τα περισσότερα 1.600 της αγοράς. Ο μόνος ατμοσφαιρικός κινητήρας μέχρι τα 1.600 κυβικά, που είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τον 1.200 TSI είναι ο νέος Valvematic 1.600cc που φοράνε τα Toyota Corolla, Auris και Avensis όπου σε αντίθεση με τα "συμβατικά" συστήματα, η ποσότητα του εισερχομένου αέρα ρυθμίζεται από τη βύθιση των βαλβίδων, επιτυγχάνοντας έτσι αυξημένη απόδοση από "ατμοσφαιρική" τεχνολογία.
Η πολύ καλή ροπή του τουρμπάτου κινητήριου συνόλου που είναι διαθέσιμη από μόνο 1.550 στροφές του κινητήρα είναι από μόνη της ικανή να δώσει το προβάδισμα στο πολύ καλά στημένο αυτοκίνητο. Η Volkswagen ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5.7lt/100km, αστική κατανάλωση 7.1lt/100km και κατανάλωση ταξιδίου 4.9lt/100km. Οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 134gr/km.
Το αυτοκίνητο πλησιάζει πολύ σε επιδόσεις την 1.400cc TSI έκδοση με τα 122 ονομαστικά άλογα, για την οποία έχουμε μιλήσει εκτενώς σε προηγούμενο άρθρο μας όπου έχουν εκφραστεί και πολλά σχόλια αναγνωστών μας σχετικά με το αυτοκίνητο. Το σχετικό άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ. Σε κάθε περίπτωση αν δεν σας ενδιαφέρει και τόσο το οικονομικό θέμα... μπορείτε εναλλακτικά να αγοράσετε την έκδοση με τα 160 ονομαστικά άλογα που λόγω των μεγάλων αποθεμάτων ροπής από πολύ χαμηλές στροφές στον κινητήρα και τα 1.400 κυβικά εκατοστά του turbo κινητήρα δίνουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Δείτε το σχετικό άρθρο μας εδώ.
Αναμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία το γερμανικό αυτοκίνητο και στην Ελλάδα που λόγω φορολογικού καθεστώτος θα είναι μια πολύ συμφέρουσα εμπορικά λύση σε σχέση με τις υφιστάμενες εκδόσεις και φυσικά ευελπιστούμε για μια χαμηλή τιμή κτήσης της βασικής έκδοσης κάτω από 14.000 ευρώ που θα τονώσει το ενδιαφέρον των αγοραστών...