Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MotoGP 2018 - 9ος Γύρος Grand Prix Γερμανίας: Κυρίαρχος για άλλη μία φορά στο “Ring” ο Marc Marquez

MotoGP 2018  - 9ος Γύρος Grand Prix Γερμανίας: Κυρίαρχος για άλλη μία φορά στο “Ring” ο Marc Marquez 
O Marc Marquez διαχειρίστηκε στην εντέλεια έναν αγώνα τακτικής για να πάρει μία απίστευτη, ένατη συνεχόμενη νίκη στο Sachsenring, έχοντας εκκινήσει από την pole position.


Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής φύλαξε τα ελαστικά του όσο ακολουθούσε τους Danilo Petrucci και Jorge Lorenzo στους πρώτους γύρους του αγώνα, πέρασε μπροστά στο 13ο γύρο όταν αποφάσισε ότι ήταν ώρα να προσπαθήσει να δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας και στους τελευταίους γύρους, όταν η φθορά των ελαστικών ήταν μεγαλύτερη, διαχειρίστηκε αυτή τη διαφορά.

Με την αυστηρή γλώσσα των αριθμών, ο Marc σήμερα κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του εκκινώντας από την pole, την πέμπτη του νίκη για τη φετινή χρονιά, την 40ή του στην κατηγορία MotoGP και την 66η νίκη και στις τρεις κατηγορίες, ενώ αύξησε τη διαφορά του από τον Valentino Rossi στους 46 βαθμούς με 10 αγώνες να απομένουν μέχρι τη λήξη της σεζόν. Επιπλέον, η ένατη νίκη του στο Sachsenring προέκυψε μετά από εννέα συνεχόμενες pole position, ενώ ο 99ος αγώνας του MotoGP ήταν και ο 9ος της φετινής σεζόν.


Ο Dani Pedrosa, ο οποίος δεν αισθάνθηκε ποτέ άνετα με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας του όλο το Σαββατοκύριακο, βελτίωσε μόνο κατά δύο θέσεις τη θέση του στην εκκίνηση και τερμάτισε 8ος.

Τώρα η ομάδα της Repsol Honda μπορεί να απολαύσει δύο εβδομάδες διακοπών μέχρι το GP Τσεχίας στο Brno στις 5 Αυγούστου.

1ος Marc Marquez

«Φυσικά, είμαι πολύ χαρούμενος, μια και εννέα συνεχόμενες νίκες εδώ είναι κάτι το απίστευτο! Όμως η πίεση είναι μεγαλύτερη κάθε χρόνο γιατί από την Πέμπτη ο καθένας με ρωτά αν θα νικήσω την Κυριακή! Τέλος πάντων, έχουμε την εμπειρία να το διαχειριστούμε και αυτό. Σήμερα περίμενα ο αγώνας να έχει διάφορες φάσεις, με την πρώτη πτώση απόδοσης του ελαστικού να παρουσιαστεί στον ένατο γύρο και μία τελευταία επτά με πέντε γύρους πριν τον τερματισμό. Ήμουν προετοιμασμένος να διαχειριστώ διαφορετικές καταστάσεις, όμως στο ξεκίνημα δεν ήταν εύκολα τα πράγματα επειδή η εκκίνησή μου δεν ήταν ιδανική. Περίμενα να με περάσει ο Lorenzo, όχι όμως και ο Petrucci. Έχασα δύο θέσεις και μετά το προσπέρασμα δεν ήταν εύκολο. Όταν πέρασα μπροστά άρχισα να πιέζω ώστε να δημιουργήσω μια διαφορά χωρίς όμως να κάνω απερισκεψίες, ώστε να μπορώ να διαχειριστώ τη φθορά των ελαστικών προς το τέλος του αγώνα. Όμως μετά μου έδειξαν ότι ο Valentino πλησίαζε γρήγορα και όταν είδα 0,6” στην πινακίδα, κατάλαβα ότι έπρεπε να πιέσω και πάλι και να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τα ελαστικά μου για δύο ή τρεις γύρους, έτσι έκανα και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Μπορούσα να αυξήσω τη διαφορά μου και να τη διαχειριστώ μετά. Αργότερα, όταν πανηγύριζα είδα έναν κριτή με καπέλο με το Νο 26, του το πήρα και πήγα να πανηγυρίσω μπροστά στους θεατές γιατί πιστεύω ότι αυτό το Σαββατοκύριακο ο Dani ήταν ο πρωταγωνιστής και θα μας λείψει. Όλοι μας στη Honda δουλεύουμε πολύ καλά και χρειάζεται να συνεχίσουμε έτσι και στο δεύτερο μέρος του Πρωταθλήματος, με το ίδιο πάθος που είχαμε μέχρι τώρα».

8ος Dani Pedrosa

«Ήταν ένας απογοητευτικός αγώνας γιατί αυτή είναι μια πίστα στην οποία ανέκαθεν ήμουν πιο γρήγορος, όμως δυσκολευτήκαμε όλο το Σαββατοκύριακο με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Καταφέραμε να βελτιωθούμε κάπως στα σημεία, όμως ποτέ δεν αισθάνθηκα πραγματικά άνετα. Έκανα περίπου το ίδιο γρήγορους γύρους καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, όχι όμως αρκετά γρήγορους. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο από το να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να προσπαθούμε να βελτιώσουμε το στήσιμο και την αίσθηση πάνω στη μοτοσυκλέτα».






Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: