Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αlfa Romeo Sauber F1 Team: 2018 Formula One Emirates Γερμανικό Grand Prix

Αlfa Romeo Sauber F1 Team: 2018 Formula One Emirates Γερμανικό Grand Prix
Η Αlfa Romeo Sauber F1 Team οδεύει προς τους δυο τελευταίους συνεχόμενους αγώνες πριν από την καλοκαιρινή ανάπαυλα. Ο πρώτος σταθμός είναι στο Χοκενχάιμ, οι Marcus Ericsson και Charles Leclerc ανυπομονούν ν' αγωνιστούν στο Γερμανικό Grand Prix, έναν αγώνα που απουσίαζε από το πρόγραμμα της Formula 1 για ένα χρόνο. Τόσο η ομάδα όσο και οι οδηγοί αισθάνονται αυτοπεποίθηση ότι θα ολοκληρώσουν με θετικό τρόπο το πρώτο μισό της σεζόν καθώς παλεύουν σταθερά στο μέσο της κατάταξης τα τελευταία αγωνιστικά Σαββατοκύριακα.


Ο δοκιμαστής και αναπληρωτής οδηγός, της Alfa Romeo Sauber F1 Team, Antonio Giovinazzi, θα οδηγήσει στη θέση του Marcus Ericsson στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Γερμανικού Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο.


Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): "Το Χοκενχάιμ είναι μια πίστα στην οποία έχω οδηγήσει πολλές φορές στη Formula 1 όπως και σε GP2, Formula 3 όταν ήμουν νεώτερος. Είναι μια ωραία πίστα. Η μεγαλύτερη πρόκληση βρίσκεται στο τελευταίο τμήμα το οποίο μπορεί ν' απογειώσει ή να καταστρέψει το γύρο σου: Είναι σημαντικό να έχουμε καλή τελική ταχύτητα στις ευθείες και θα αντιμετωπίσω με τον τρόπο μου τα πέταλα στο πρώτο μέρος του γύρου. Συνήθως έρχονται αρκετοί Σουηδοί σ' αυτό το Grand Prix ελπίζω να δω πολλούς και φέτος. Η στήριξή τους είναι πάντοτε σπουδαία. Ως ομάδα έχουμε μια θετική δυναμική στην απόδοσή μας καθότι κάθε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο παρουσιαζόμαστε και πιο ανταγωνιστικοί. Ανυπομονώ να εμφανιστώ ξανά και να δώσω μάχη για βαθμούς στο Χοκενχάιμ."

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

"Το Hockenheimring είναι μια πίστα που γνωρίζω καλά ειδικά από τα χρόνια που αγωνιζόμουν στη Formula3. Είναι μια σχετικά τεχνική πίστα με ένα εντυπωσιακό στάδιο που συνήθως είναι γεμάτο θεατές. Πραγματικά ανυπομονώ να βρεθώ εκεί, είναι σπουδαίο που το Γερμανικό Grand Prix επέστρεψε στο πρόγραμμα. Ελπίζω να μπορέσουμε να προοδεύσουμε όπως στους προηγούμενους αγώνες και να συνεχίσουμε να δίνουμε μάχη για βαθμούς."

Δεδομένα πίστας:

Το Hockeinheimring επιστρέφει φιλοξενώντας το Γερμανικό Grand Prix 2018. Η πίστα είναι μια μίξη ευθειών υψηλής ταχύτητας που έχουν απομείνει από την παλιά μεγάλη έκδοση της πίστας και ένα αργό τμήμα στις τελευταίες στροφές. Το «Motodrom» ή το τμήμα του Σταδίου είναι μια εντυπωσιακή περιοχή για να παρακολουθήσει κανείς τον αγώνα. Οι θεατές μπορούν ν' ακούσουν και να δουν τα μονοθέσια να έρχονται από τη στροφή 10. Η περιοχή του Σταδίου προσφέρει ορατότητα σ' όλο το τελευταίο τμήμα των αργών στροφών έτσι είναι εύκολο να παρακολουθείς τους ηρωικούς οδηγούς και τις ομάδες. Αυτό προσθέτει στην ένταση του αγώνα.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: