Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Marc Marquez πήρε μία φοβερή νίκη στο Assen σε έναν από τους καλύτερους αγώνες MotoGP της ιστορίας

Ο Marc Marquez πήρε μία φοβερή νίκη στο Assen σε έναν από τους καλύτερους αγώνες MotoGP της ιστορίας

Οι φίλοι της μοτοσυκλέτας σε όλο τον κόσμο πιθανό να θυμούνται για καιρό το 70ό Ολλανδικό TT του Assen, σαν έναν από τους καλύτερους αγώνες MotoGP στην ιστορία του Πρωταθλήματος. Τουλάχιστον έτσι θα αναπολούν το συγκεκριμένο αγώνα οι οκτώ πρωταγωνιστές που έδωσαν μάχη επί 26 γύρους διεκδικώντας μία θέση στο βάθρο.

Η μάχη για το βάθρο ξεκίνησε με το που έσβησαν τα φώτα στη γραμμή εκκίνησης και τελείωσε μόνο με το πέσιμο της καρό σημαίας, αναδεικνύοντας τους 3 πρώτους αναβάτες. Με 100+ προσπεράσεις και μάχες σώμα με σώμα, με μηδενικές διαφορές μεταξύ των πρώτων αναβατών, ο αγώνας πέρασε στην ιστορία.
Στον τερματισμό ο Marc Marquez είχε ήδη δημιουργήσει μία διαφορά δύο δευτερολέπτων από τους υπόλοιπους αναβάτες, όμως μόλις τρεις γύρους πριν πάλευε με νύχια και με δόντια με τους Rins, Viñales, Dovizioso, Rossi και Lorenzo, χωρίς να πάρει ανάσα ούτε στιγμή.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής τελικά επικράτησε των αντιπάλων του και κατέκτησε την 65η νίκη της καριέρας του και την 39η στην κατηγορία MotoGP, αυξάνοντας στους 41 βαθμούς τη διαφορά του στη βαθμολογία από το Valentino Rossi.
Ο Dani Pedrosa δυσκολεύτηκε να βρει καλό ρυθμό στους πρώτους γύρους και δεν κατάφερε να κερδίσει έδαφος έχοντας εκκινήσει από πολύ πίσω. Βήμα, βήμα ωστόσο βελτίωσε την ταχύτητά του και τερμάτισε στη 15η θέση.



1ος Marc Marquez
«Ήταν ένας τρελός αγώνας γεμάτος αδρεναλίνη – αυτό το συναίσθημα είναι από τους λόγους για τους οποίους ασχολούμαστε με το συγκεκριμένο άθλημα! Χθες περίμενα κάτι τέτοιο, όμως με τίποτα αυτό που συνέβη! Ήμασταν μία άγρια ομάδα αναβατών, όλοι πολεμούσαν εναντίον όλων. Νομίζω ότι όλοι μας είχαμε μία επαφή με κάποιον σε κάποιο σημείο. Έπρεπε να περνάμε στην επίθεση και να αμυνόμαστε, επίθεση και άμυνα. Είχαμε τόσες ‘στιγμές’ και διακινδυνεύσαμε μία πτώση. Ήταν τρελό! Ήταν αδύνατο να καθορίσεις την καλύτερη στρατηγική, αδύνατο να κάνεις σχέδια, οπότε αποφάσισα τελικά να δίνω μόνο μάχες και μετά να δω τι θα μπορούσαμε να κάνουμε στο τέλος. Στους τελευταίους τρεις γύρους τα έδωσα όλα αδιαφορώντας για τα ελαστικά ή το πρωτάθλημα. Μόνο όταν είδα ότι είχα διαφορά πάνω από ενάμισι δευτερόλεπτο πριν τον τελευταίο γύρο σκέφτηκα, εντάξει, το έχουμε, ας ολοκληρώσουμε αυτόν το γύρο. Ήταν μία σημαντική νίκη και 25 πολύ σημαντικοί βαθμοί, όμως χρειάζεται να συνεχίσουμε να πιέζουμε και να παραμείνουμε στο ίδιο επίπεδο».

15ος Dani Pedrosa
«Ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο και αυτό ισχύει και για τον αγώνα. Δεν ξεκινήσαμε καλά και δεν μπορούσαμε να κερδίσουμε θέσεις στους πρώτους γύρους. Στην αρχή είχα την ίδια αίσθηση με τις δοκιμές, όμως σιγά-σιγά άρχισα να γίνομαι πιο γρήγορος και να νιώθω πιο άνετα, βελτίωσα το ρυθμό μου και στο τέλος μπόρεσα να κάνω κάποιους αξιοπρεπείς χρόνους. Και πάλι δεν ήμουν αρκετά γρήγορος στο τελευταίο σικέιν, όμως τουλάχιστον στους τέλος τα πήγα καλύτερα απ’ ό,τι το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. Πρέπει να δουλέψουμε και να προσπαθήσουμε να είμαστε ταχύτεροι στις κατατακτήριες».



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: