Η νέα BMW Σειρά 8 Coupe |
ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ:
Η BMW παρουσιάζει το μοντέλο που επαναπροσδιορίζει την οδήγηση ενός σπορ αυτοκινήτου. Η νέα BMW Σειρά 8 Coupe συνδυάζει την ανυπέρβλητη εγκάρσια και διαμήκη επιτάχυνση με ισορροπία, αυτοπεποίθηση και πολυτέλεια σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Η νέα BMW Σειρά 8 Coupe ανοίγει ένα ακόμα κεφάλαιο στην επιτυχημένη ιστορία της μάρκας στα σπορ αυτοκίνητα και ηγείται του λανσαρίσματος μοντέλων του premium κατασκευαστή στην πολυτελή κατηγορία.
Απαράμιλλος συνδυασμός εμπνευσμένου σπορτίφ στυλ και σύγχρονης πολυτέλειας, άνεση σε μακρινά ταξίδια και καινοτόμα λειτουργικότητα φιλική προς τον χρήστη, τεχνολογία υποστήριξης οδηγού και συνδεσιμότητας.
Λανσάρισμα στην αγορά το Νοέμβριο του 2018 σε δύο εκδόσεις: BMW M850i xDrive Coupe M Performance με νέο V8 κινητήρα 390 kW/530 hp (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,5 – 10,0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 240 –228 g/km)* και BMW 840d xDrive Coupe με εξακύλινδρο εν σειρά diesel κινητήρα που αποδίδει 235 kW/320 hp (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,2 –5,9 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 164 –154 g/km)*. Τη μετάδοση ισχύος και στις δύο περιπτώσεις αναλαμβάνει ένα εξελιγμένο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic. Και οι δύο κινητήρες πληρούν το πρότυπο εκπομπών ρύπων EU6d-TEMP.
Δομή αμαξώματος, τεχνολογία κίνησης και ανάρτηση στοχεύουν καθαρά στην επίτευξη των δυναμικών επιδόσεων που χαρακτηρίζουν ένα κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο. Εξέλιξη παράλληλη με την BMW M8 και την αγωνιστική BMW M8 GTE. Χαμηλό κέντρο βάρους, ισορροπημένη κατανομή βάρους, ελαφριά δομή με χρήση αλουμινίου, μαγνησίου και πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP), αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο και σχεδόν χωρίς άνωση αμάξωμα, ισχυροί κινητήρες, σπορ σύστημα εξαγωγής, πίσω μπλοκέ διαφορικό, εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα και δομή ανάρτησης. Ανάρτηση Adaptive M, Integral Active Steering και ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός/πίσω, στάνταρ. Ενεργές αντιστρεπτικές δοκοί διατίθενται προαιρετικά για την BMW M850i xDrive Coupe.
Έντονα δυναμικό στυλ με νέα απέριττη σχεδίαση, κομψές, ρέουσες γραμμές, χαμηλωμένο αμάξωμα, μακρύ καπό, έντονες κλίσεις στις κρυστάλλινες επιφάνειες, ισχυρή γραμμή ώμων, χαρακτηριστικές εγκάρσιες διπλές καμπύλες οροφής (“double-bubble”), μακρύ πίσω παρμπρίζ που φαρδαίνει προς το κάτω άκρο, αναλογίες σπορ αυτοκινήτου με εξωτερικό μήκος 4.843 mm, πλάτος 1.902 mm, ύψος 1.341 mm και μεταξόνιο 2.822 mm. Προαιρετικές επιλογές: οροφή M Carbon και πακέτο εξωτερικού M Carbon με γρίλιες αεραγωγών, καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών, πίσω αεροτομή και πίσω διαχύτη από CFRP.
Πιο λεπτοί προβολείς από οποιοδήποτε μοντέλο BMW μέχρι σήμερα. Προβολείς LED στάνταρ, Adaptive LED Headlights και BMW Laserlight με Selective Beam και εκτεταμένη εμβέλεια μεγάλης σκάλας έως 600 m διατίθενται προαιρετικά.
Χαλαρωτικό και πολυτελές εσωτερικό περιβάλλον, γραμμές και επιφάνειες με διαμήκη προσανατολισμό κατευθύνουν το βλέμμα προς το δρόμο. Σαφής και οδηγοκεντρική διάταξη χειριστηρίων με έμφαση στην επίτευξη μιας σπορ και δυναμικής οδηγικής εμπειρίας. Υλικά υψηλών προδιαγραφών, προηγμένος φωτισμός εσωτερικού, διάκοσμος που ξεκινά από την κεντρική κονσόλα και εκτείνεται μέχρι το ταμπλό. Πλήρως δερμάτινη επένδυση στάνταρ για το ταμπλό και το πάνω τμήμα των θυρών.
Επιλογές υψηλής ποιότητας για σύγχρονη πολυτέλεια: σύστημα τηλεφώνου με ασύρματη φόρτιση, BMW Display Key, Ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround και χρήση κρυστάλλινων στοιχείων σε ορισμένα χειριστήρια.
Χαμηλή θέση έδρας σε ανασχεδιασμένα σπορ καθίσματα, δερμάτινη ταπετσαρία Vernasca στάνταρ. Τα δύο πίσω καθίσματα έχουν επίσης χαμηλή έδρα, που κάνει τα προσκέφαλα περιττά. Αυτόματη λειτουργία πορτ-μπαγκάζ στάνταρ. Χωρητικότητα χώρου αποσκευών: 420 L. Διαιρούμενη 50 : 50 / αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθισμάτων για αυξημένο αποθηκευτικό χώρο.
Πακέτο M Sport με ειδικά στιλιστικά στοιχεία και εξοπλισμό που πρόσθετα τονίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου: αεραγωγοί μεγάλων διαστάσεων, ζάντες αλουμινίου Μ 19-ιντσών, σύστημα φρένων M Sport, καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών, δερμάτινο τιμόνι M, φωτιζόμενα μαρσπιέ με λογότυπο M. Το μοντέλο της BMW M Performance είναι εξοπλισμένο με ζάντες αλουμινίου Μ 20-ιντσών και ελαστικά υψηλών επιδόσεων, ειδικό σύστημα φρένων M Sport, αποκλειστικά εξωτερικά στοιχεία σε Cerium Grey, διακοσμητικές λωρίδες εσωτερικού από ανοξείδωτο ατσάλι και φωτιζόμενα μαρσπιέ με την ονομασία του μοντέλου. Με το λανσάρισμα θα διατίθενται επίσης το M Technic Sport Package και αποκλειστικά αξεσουάρ BMW Individual.
Νέα γενιά V8 κινητήρα M Performance TwinPower Turbo συνδυάζει εθιστική ιπποδύναμη με χαρακτηριστικό ήχο οκτακύλινδρου. Κυβισμός 4.400 κ.εκ., νέοι υπερσυμπιεστές twin-scroll τοποθετούνται στον σχήματος V χώρο μεταξύ των συστοιχιών των κυλίνδρων, βελτιστοποιημένος ψεκασμός βενζίνης, VALVETRONIC και Double-VANOS, μέγιστη ισχύς αυξημένη κατά 50 kW/68 hp χωρίς αύξηση βάρους, μέγιστη ροπή 750 Nm διαθέσιμη μεταξύ 1.800 και 4.600 rpm. Σπορ σύστημα εξαγωγής με έλεγχο πεταλούδων. Σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης.
Εξακύλινδρος εν σειρά diesel με την τελευταία τεχνολογία BMW TwinPower Turbo που περιλαμβάνει υπερσυμπίεση πολλαπλών σταδίων και άμεσο ψεκασμό common-rail με πιεζοηλεκτρικά μπεκ και μέγιστη πίεση 2.500 bar. Βελτιστοποιημένες εκπομπές ρύπων χάρη στην ανακυκλοφορία καυσαερίων, Φίλτρο σωματιδίων Diesel, καταλύτης παγίδευσης οξειδίων του αζώτου (NOx) και καταλύτης SCR.
Διακόπτης Ελέγχου Οδηγικής Εμπειρίας (Driving Experience Control) με ADAPTIVE mode. Αντιληπτή διαφοροποίηση σεταρίσματος μεταξύ COMFORT και ECO Pro modes αφενός και SPORT και SPORT+ modes αφετέρου. Η βέλτιστη διαχείριση συστημάτων κίνησης και ανάρτησης επιτρέπει καθαρή έμφαση στις δυναμικές επιδόσεις, και ευκολία χειρισμών στην πόλη και υψηλό επίπεδο άνεσης στις μεγάλες αποστάσεις.
Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει τη νέα φιλοσοφία απεικόνισης και ελέγχου BMW Operating System 7.0. BMW Live Cockpit Professional με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και Control Display 10.25 ιντσών με εναρμονισμένα, σύγχρονα γραφικά. Η επίπεδη δομή μενού, στοχεύει στην πρακτικότητα των εντολών μέσω αφής για ταχεία πρόσβαση σε ρυθμίσεις και λειτουργίες. Εξατομικεύσιμη οθόνη προσαρμόζεται στην εκάστοτε κατάσταση και παρέχει στον οδηγό τις κατάλληλες πληροφορίες την κατάλληλη στιγμή. Αναβάθμιση οδηγικής εμπειρίας με εμφάνιση δεδομένων πλευρικής επιτάχυνσης στις στροφές. Διαισθητική λειτουργία χάρη στις πολλαπλές επιλογές ελέγχου (multimodal) μέσω οθόνης αφής, Controller, φωνητικού ελέγχου (voice control) και συστήματος αναγνώρισης χειρονομιών BMW.
Η τελευταία γενιά BMW Head-Up Display έχει 16% μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής, βελτιστοποιημένα 3D γραφικά και πρόσθετο περιεχόμενο απεικόνισης.
Καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού αυξάνουν την ασφάλεια και την άνεση. Περαιτέρω βήματα προς την αυτοματοποιημένη οδήγηση, με Driving Assistant Professional που περιλαμβάνει Active Cruise Control και λειτουργία Stop & Go, Steering & lane control assistant, Lane Change Warning & Lane Departure Warning, προστασία από πλευρική σύγκρουση, υποστήριξη ελιγμού αποφυγής εμποδίου, πληροφορίες απόστασης, Προειδοποίηση Διέλευσης κυκλοφορίας, Προειδοποίηση Προτεραιότητας και Προειδοποίηση πορείας στο αντίθετο ρεύμα.
Parking Assistant με αυτοματοποιημένη καθοδήγηση για παράλληλη και κάθετη στάθμευση. Reversing Assistant αναλαμβάνει τον έλεγχο διεύθυνσης, έχοντας προηγουμένως καταγράψει δεδομένα με εμπρόσθια κίνηση για μία απόσταση έως 50 m, ώστε να τα χρησιμοποιήσει στην οπισθοπορεία. Το Parking Assistant Plus περιλαμβάνει επίσης Surround View, Top View, Panorama View και Remote 3D View.
Ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών BMW ConnectedDrive. Πλήρης συνδεσιμότητα μεταξύ οχήματος και ψηφιακών συσκευών του πελάτη μέσω του προσωπικού βοηθού ταξιδιού BMW Connected. Το BMW Digital Key επιτρέπει πρόσβαση στο όχημα και εκκίνηση του κινητήρα μέσω smartphone. Προειδοποίηση κινδύνων μέσω διασύνδεσης με άλλα οχήματα BMW. Ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού (“over the air”). Ενσωμάτωση Microsoft Office 365 και Skype for Business.
Εκδόσεις μοντέλου στο λανσάρισμα :
BMW M850i xDrive Coupe: V8 βενζινοκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic. Κυβισμός: 4.395 cc, ισχύς: 390 kW/530 hp στις 5.500 – 6.000 rpm, μέγιστη ροπή: 750 Nm στις 1.800 – 4.600 rpm. Επιτάχυνση [0 – 100 km/h: 3,7 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα: 250 km/h. Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο*: 10,5 – 10,0 l/100 km, Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο*: 240 – 228 g/km, πρότυπο εκπομπών καυσαερίων: EU6d-TEMP.
BMW 840 d xDrive Coupe : Εξακύλινδρος, εν σειρά κινητήρας diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic. Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 235 kW/320 hp στις 4.400 rpm, μέγιστη ροπή: 680 Nm στις 1.750 – 2.250 rpm. Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,9 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα: 250 km/h. Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο*: 6,2 – 5,9 l/100 km, Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο*: 164 – 154 g/km, πρότυπο εκπομπών καυσαερίων: EU6d-TEMP.
*Όλες οι τιμές επιδόσεων, κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων είναι προαιρετικές.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2, ηλεκτρικής κατανάλωσης και αυτονομίας καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία. Η αυτονομία λαμβάνει υπόψη τις διαφορετικές διαστάσεις ζαντών / ελαστικών και επιλεγμένων στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού και ενδέχεται να παρουσιάζει διαφορές.
Οι τιμές για οχήματα που επισημαίνονται με (**) ήδη βασίζονται στη νέα οδηγία WLTP και έχει γίνει αναγωγή στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης. Αναφορικά με αυτά τα οχήματα, για σχετικούς φόρους και τα όποια ειδικά τέλη που βασίζονται σε εκπομπές CO2, οι τιμές CO2 ίσως διαφέρουν από αυτές που αναφέρονται εδώ (ανάλογα με την εθνική νομοθεσία).
Οι προδιαγραφές εκπομπών CO2 προσδιορίζονται σύμφωνα με την Οδηγία 1999/94/EC και την Pkw-EnVKV, και βασίζονται στις τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που ορίζει ο κύκλος NEDC.
DOWNLOADS