Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τετραπλή επιτυχία για την Opel στο FIA ERC Junior

Τετραπλή επιτυχία για την Opel στο FIA ERC Junior
Τετραπλή επιτυχία για την Opel στο FIA ERC Junior
Η ομάδα Opel Rallye Junior ολοκλήρωσε με επιτυχία το auto24 Rally Estonia με δύο θέσεις στο βάθρο και έκανε ένα τεράστιο άλμα για την υπεράσπιση του τίτλου του Ευρωπαϊκού ...
Πρωταθλήματος. Οι εργοστασιακοί οδηγοί της Opel Marijan Griebel (27, Hahnweiler) και Chris Ingram (22, Manchester) τερμάτισαν στη 2η και 3η θέση στην τέταρτη διοργάνωση του FIA ERC Junior. Ο Julius Tannert (26, από το Zwickau) ολοκλήρωσε την ισχυρή επίδοση της ομάδας της Opel με το τρίτο εργοστασιακό ADAM R2, τερματίζοντας 5ος. Οι τρεις οδηγοί της Opel Junior βρίσκονται τώρα στις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης του FIA ERC Junior. Με δύο αγώνες να απομένουν για το τέλος της σεζόν, ο Ingram είναι στην κορυφή με 111 βαθμούς, μπροστά από τους Griebel με 100 και Tannert με 50 βαθμούς. Ο Πολωνός Lukasz Pieniazek είναι τέταρτος με ένα customer ADAM R2 (48).

Δύσκολα θα χάσει τώρα η Opel ένα δεύτερο συνεχόμενο τίτλο ERC Junior. Μόνον ο νικητής στις Αζόρες, Diogo Gago (Πορτογαλία) και ο νικητής της Εσθονίας Miko-Ove Niinemae (Εσθονία) θα μπορούσαν να περάσουν οριακά τους οδηγούς της Opel Junior – προσμετρώντας τα 4 καλύτερα αποτελέσματα από τα έξι της σεζόν – με ένα θεωρητικό σκορ 116 και 115 βαθμών. Αλλά για να το καταφέρουν θα πρέπει να κερδίσουν τους τελευταίους δύο αγώνες του JERC στην Τσεχία (26-28 Αυγούστου) και Λετονία (16-18 Σεπτεμβρίου) σε συνδυασμό με ατυχίες των αντιπάλων τους.

Οι άσοι του ADAM R2 αναμετρήθηκαν με τους ντόπιους αγωνιζόμενους στην Εσθονία σε συναρπαστικές μονομαχίες στις εξαιρετικά γρήγορες, χωμάτινες ειδικές διαδρομές (SS) που ήταν οργωμένες από βαθιά αυλάκια. Το επίπεδο επιδόσεων ήταν κορυφαίο. Παρά τις αποστάσεις των 30 χλμ. μεταξύ των ειδικών διαδρομών, οι ταχύτεροι οδηγοί απείχαν μεταξύ τους ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Ιδίως κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους, ο Griebel και ο συνοδηγός του Pirmin Winklhofer (21, από το Pocking) τα έδωσαν όλα και με τα 4 καλύτερα αποτελέσματα τους σε 6 ειδικές διαδρομές, κατάφεραν να ξεπεράσουν το Βρετανό συνάδελφό τους Ingram. Αλλά ακόμα και ο νικητής της Ypres δεν κατάφερε να αποτρέψει τη νίκη του Εσθονού Niinemae. «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό το ράλι,» δήλωσε ο οδηγός της ADAC Opel Rallye Junior team. «Το πρώτο σκέλος δεν πήγε όπως ακριβώς ήθελα αλλά το δεύτερο ήταν πολύ καλύτερο. Ήταν απολαυστική η οδήγηση σε αυτή τη φανταστική πίστα και είναι ωραίο να βλέπω ότι είμαστε ανταγωνιστικοί με το ADAM R2 σε όλες τις επιφάνειες και υπό όλες τις συνθήκες. Συγχαρητήρια στο Miko, η επίδοσή του ήταν απίστευτη. Τώρα στόχος μας είναι να διεκδικήσουμε τον τίτλο του ERC Junior από τους συναδέρφους μας.»

Ο Chris Ingram, ο οποίος είχε δίπλα του το νέο συνοδηγό Elliott Edmondson (21, από το Milton Keynes) για πρώτη φορά στην Εσθονία Estonia, δεν ήταν τόσο χαρούμενος. Μόλις μπροστά από τον Griebel μετά το πρώτο σκέλος, ο πρώτος στη βαθμολογία του JERC έπρεπε να ξεκινήσει και πρώτος, ουσιαστικά ‘καθαρίζοντας’ τις ειδικές διαδρομές της τελευταίας ημέρας για τους υπολοίπους. Στη γραμμή τερματισμού, ο Ingram ήταν 4,7 δεύτερα πίσω από το Γερμανό συνάδερφό του. «Τέσσερεις φορές στο βάθρο σε τέσσερις αγώνες είναι ασφαλώς μεγάλο επίτευγμα, αλλά δεν κατάφερα να κρατήσω πίσω μου τον Marijan στο τέλος”, δήλωσε ο Άγγλος, ο οποίος ανήκει στην ομάδα της Opel Rallye Junior. «Θέλουμε να πάμε στους δύο τελευταίους αγώνες του JERC στην Τσεχία και τη Λετονία με στόχο να κερδίσουμε τον τίτλο του Junior.»

Ο Julius Tannert, ο οποίος όπως πάντα βασίστηκε στο συνοδηγό του από το Λουξεμβούργο, Jennifer Thielen (32, Moestroff), ήταν ικανοποιημένος με τη 5η θέση. «Είναι απίστευτο με πόσο μικρή διαφορά τρέχουν οι αγωνιζόμενοι σε γρήγορες πίστες,» δήλωσε ο οδηγός της ADAC Opel Rallye Junior team. «Ποτέ δεν έχω οδηγήσει τόσο γρήγορα στο χώμα. Τα βαθιά αυλάκια ήταν βασανιστήριο για τα αυτοκίνητα. Υπήρξαν φορές που λυπήθηκα το μικρό ADAM R2. Είμαι ενθουσιασμένος που βρισκόμαστε τώρα στην 3η θέση γενικής κατάταξης παρά την ατυχία που είχαμε στους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν. Και τώρα ασφαλώς θέλουμε να διατηρήσουμε τη θέση μας στο βάθρο.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!