Το Google Glass του ποδηλάτη |
Τα Solos είναι ένα ζευγάρι γυαλιών επαυξημένης πραγματικότητας που φιλοδοξούν να γίνουν ο καλύτερος συνεπιβάτης σου ενώ ποδηλατείς
Είσαι ποδηλάτης που λατρεύει την τεχνολογία αιχμής και για αυτό αναρωτιέσαι: «Τι καλύτερο έχει ένας μηχανόβιος που διαθέτει κράνος με ενσωματωμένες λειτουργίες επαυξημένης πραγματικότητας;». Ή «Γιατί οι οδηγοί αυτοκινήτων έχουν συσκευές με τεχνολογία heads-up display και εγώ δεν μπορώ να έχω κάτι αντίστοιχο;». Η περίοδος ζήλιας τελείωσε και αυτό γιατί έρχεται ένα ζευγάρι γυαλιών για ποδηλάτες, το οποίο αξιοποιεί την επαυξημένη πραγματικότητα για να τους προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες ενώ κινούνται στον δρόμο (ή και εκτός αυτού).
Τα Solos είναι με λίγα λόγια τα Google Glass των ποδηλατών. Συνδέονται με το smartphone σου μέσω Bluetooth, συλλέγουν όλα τα σχετικά στοιχεία και στα δείχνουν πάνω στα γυαλιά. Έτσι, σε πραγματικό χρόνο μπορείς να βλέπεις πληροφορίες για την ταχύτητά σου, τον ρυθμό με τον οποίο κινείσαι, τους παλμούς της καρδιάς σου, τις θερμίδες που καις, την απόσταση που διανύεις και την κλίση του εδάφους.
Τα γυαλιά μπορούν επίσης να σου δείχνουν τις καλύτερες επιδόσεις σου, για να προσπαθήσεις να τις ξεπεράσεις και να γίνεις πιο ανταγωνιστικός, ενώ σου εξασφαλίζουν ακόμα πρόσβαση σε χάρτες GPS, καθώς και τη δυνατότητα να πραγματοποιείς κλήσεις ενώ ποδηλατείς, καθώς διαθέτουν ενσωματωμένα στον σκελετό διπλά μικρόφωνα και ηχεία. Η αυτονομία της μπαταρίας κρατά έξι ώρες, ενώ οι δημιουργοί στοχεύουν στο μέλλον να δημιουργήσουν και φακούς με τους βαθμούς μυωπίας των ποδηλατών.
Τα Solos έχουν ήδη δοκιμαστεί στον δρόμο και μάλιστα από τους ειδικούς. Η εθνική ομάδα ποδηλασίας των Ηνωμένων Πολιτειών χρησιμοποιεί τα πρωτότυπα εδώ και λίγους μήνες, προσφέροντας, μάλιστα, στους δημιουργούς πολύτιμο feedback. «Εργαστήκαμε από την αρχή μαζί με την ομάδα των Solos για την ανάπτυξη μίας φορετής τεχνολογίας που θα άλλαζε τα δεδομένα στη βιομηχανία», αναφέρει ο Άντι Σπαρκς, διευθυντής των προγραμμάτων ποδηλασίας πίστας της ομάδας.
Οι δημιουργοί απευθύνθηκαν στο Kickstarter για να χρηματοδοτήσουν το πρότζεκτ τους και η ανταπόκριση ήταν αρκετά θετική. Δύο ημέρες πριν από την ολοκλήρωση της καμπάνιας στις 12 Ιουλίου, έχουν συγκεντρώσει περισσότερα από 127 χιλιάδες δολάρια (115 χιλιάδες ευρώ), με αρχικό ζητούμενο κεφάλαιο 50 χιλιάδες δολάρια (45 χιλιάδες ευρώ).
πηγή: toumba-lights