Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πανευρωπαϊκή πρωτιά για την Nissan στην πώληση αυτοκινήτου μέσω Twitter

Πανευρωπαϊκή πρωτιά για την Nissan στην πώληση αυτοκινήτου μέσω Twitter
Πανευρωπαϊκή πρωτιά για την Nissan στην πώληση αυτοκινήτου μέσω Twitter 

Η Nissan πρωτοπορεί για μια ακόμα φορά, καθώς κατάφερε να γίνει η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη που πούλησε ένα όχημα αποκλειστικά και μέσω του Twitter.


Η όλη επικοινωνία μεταξύ της Ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan Antamotor και του πελάτη Raul Escolano, από την πρώτη επαφή έως την τελική απόφαση για την αγορά (μετά από διάστημα έξι ημερών), πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.

Για την ιστορία, ο @escolano, “έριξε το γάντι” σε αρκετές μάρκες αυτοκινήτων σε όλη την Ισπανία, προκαλώντας να τον υποστηρίξουν στην απόφασή του να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, αποκλειστικά μέσω της χρήσης των κοινωνικών δικτύων. Μάλιστα για τον σκοπό αυτό χρησιμοποίησε το hashtag #compraruncocheportwitter (που στα Ελληνικά σημαίνει “αγορά αυτοκινήτου μέσω Twitter”).

H Nissan με την αντιπροσωπεία της Antamotor στη Λα Κορούνια, εντυπωσίασε τον Escolano για την καινοτόμο προσέγγιση στη διαδικασία, χρησιμοποιώντας τη δημοφιλή νέα πλατφόρμα Periscope, προκειμένου να κινηματογραφήσει και να προβάλει το X-Trail στον υποψήφιο αγοραστή, παρουσιάζοντας όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του οχήματος με μια προσωποποιημένη λήψη που μεταδόθηκε με live streaming.
Στη συνέχεια, η Nissan “διαγωνίστηκε” με αντίπαλα μοντέλα σε μια δημοσκόπηση στο Twitter, που διοργανώθηκε από τον Escolano, στην οποία οι followers κλήθηκαν να βαθμολογήσουν τα υποψήφια αυτοκίνητα. Η δημοσκόπηση, η οποία έλαβε 2,6 εκατομμύρια impressions (πηγή: Brandwatch), κατέταξε το X-Trail πρώτο, συγκεντρώνοντας το 43% των ψήφων, επιδρώντας καταλυτικά στο κλείσιμο της αγοράς για λογαριασμό της Nissan.

Στο πνεύμα της παραπάνω πραγματικά καινοτόμου διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε τα κλειδιά του X-Trail απευθείας στο σπίτι του Escolano με courier, ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά. Κατόπιν ο πελάτης προσήλθε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της φίρμας στην Ισπανία, όπου και παρέλαβε προσωπικά το νέο του X-Trail !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.