Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Την τύχη της Siemens είχε η Volkswagen στις ΗΠΑ. «Καυσαέρια» της Apple και της Google βλέπουν οι Γερμανοί. Βαριές οι επιπτώσεις στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία

Την τύχη της Siemens είχε η Volkswagen στις ΗΠΑ
Την τύχη της Siemens είχε η Volkswagen στις ΗΠΑ. «Καυσαέρια» της Apple και της Google βλέπουν οι Γερμανοί. Βαριές οι επιπτώσεις στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Ψάχνονται οι Γερμανοί της Volkswagen, ανεπίσημα τουλάχιστον, να βρουν τα βαθύτερα αίτια πίσω από το σκάνδαλο με το λογισμικό που...
μείωνε τους ρύπους των αυτοκινήτων της Volkswagen κατά την διάρκεια των ελέγχων που έκαναν οι Αμερικανοί. Ο γερμανικός Ομιλος αυτοκινήτων δεν ξέφυγε από την μοίρα των γερμανικών εταιρειών, όπως πριν λίγα χρόνια όταν η Siemens αναγκάστηκε τελικά να εγκαταλείψει τον τομέα των τηλεπικοινωνιών από το ντόμινο των αποκαλύψεων για τα "μαύρα ταμεία" της, που άρχισε από την αμερικανική χρηματαγορά.

Αφορμή για τις έρευνες είναι το γεγονός ότι οι Αμερικανοί αξιωματούχοι φαίνεται ότι γνώριζαν τουλάχιστον μία διετία ότι υπήρχε θέμα με τις εκπομπές διοξειδίου του αζώτου σε κινητήρα της VW. Ηδη υπάρχουν υπόνοιες ότι υπάρχουν προβλήματα και με άλλους κατασκευαστές σε μία περίοδο που η γερμανική εταιρεία θα αντικαθιστούσε τον επίμαχο κινητήρα με νεότερο που θα ακολουθούσε τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων στις ΗΠΑ. Η υπόθεση του «πειραγμένου» λογισμικού ήρθε σε μία εποχή, που ο γερμανικός Ομιλος είχε πάρει κεφάλι στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, που θεωρείται casus beli στα αμερικανικά πράγματα αν και όλοι γνωρίζουν ότι το μέλλον της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είναι ούτε η GM, ούτε η Chrysler, ούτε η Ford, οι οποίες εδώ και δεκαετίες έχουν ισχυρά συμφέροντα στην ευρωπαϊκή αγορά.
Apple VS VW

Από την ψηφιακή οικονομία στις λαμαρίνες
Ολοι στην αμερικανική αγορά αυτοκινήτου βλέπουν ότι το μέλλον στους «τέσσερις τροχούς» θα έρθει από την Apple και την Google, με την πρώτη να επενδύει τα τεράστια κέρδη της στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, το οποίο θα κυκλοφορήσει το αργότερο το 2017. Το διοικητικό επιτελείο της Apple έχει συγκεντρώσει ότι καλύτερο υπάρχει στην κλασσική αυτοκινητοβιομηχανία με δέλεαρ μισθούς που δεν υπάρχουν στην πάλαι ποτέ κραταιά βιομηχανία του Ντητρόϊτ, ούτε και στην ευρωπαϊκή αγορά από την οποία δεν γλύτωσε ούτε και ο Ομιλος της VW

Ολοι στον γερμανικό Ομιλο υποπτεύονται ότι η Apple, μαζί με τα στελέχη της, αποκάλυψαν και τα μυστικά της VW και φυσικά το «πειραγμένο» λογισμικό.

Οι αμερικανοί, μετά από πολλές μελέτες και μετρήσεις στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, γνωρίζουν καλά ότι ο βασικότερος ανταγωνιστής τους, σε ότι αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα είναι οι Γερμανοί της Volkswagen οι οποίοι στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ανακοίνωσαν την παραγωγή είκοσι ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων, μέχρι το 2020.

Ετσι στους διαδρόμους του αρχηγείου της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ οι ψίθυροι για την επίθεση στα νώτα του γερμανικού Ομίλου, γίνονται και πιο συχνοί περιμένοντας τις επιπτώσεις που είναι για αρχή η απώλεια δισεκατομμυρίων ευρώ και μεγάλες αλλαγές στην διοικητική ομάδας της VW.

Πηγή: Ictplus.gr




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.