Το νέο Fiat 500 |
σχεδίαση στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του, η οποία είναι σαφέστατα 500 και ακόμα πιο ελκυστική τώρα. Διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις (κλειστή και ανοιχτή), δεν έχει αυξηθεί σε μέγεθος, αλλά περιλαμβάνει περισσότερη τεχνολογία, περισσότερες εκδόσεις κινητήρων και ιδέες προσωποποίησης: μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αναβαθμιστεί ένα σύμβολο και να αυξηθούν περαιτέρω τα χαρακτηριστικά που το έκαναν αριστούργημα. Στην έκθεση θα υπάρχουν 9 εκδόσεις, από τις οποίες οι δύο θα είναι καμπριολέ. Η πρώτη θα είναι σ' ένα ολοκαίνουργιο χρώμα "Corallo Red" με μπεζ οροφή και η δεύτερη άσπρη με κόκκινη οροφή.
Εκδόσεις κινητήρων
Tο νέο 500 έχει μία γκάμα έξοχων κινητήρων που είναι εξαιρετικά αποδοτικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον, ενώ ικανοποιούν τις προδιαγραφές Euro 6. Συνδυαζόμενη με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων 5 ή 6 σχέσεων ή με Dualogic, η διαθέσιμη γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τον 0.9 TwinAir (85 ίππων ή 105 ίππων), τον κινητήρα των 1.2 λίτρων με 69 ίππους και τον κινητήρα διπλού καυσίμου 1.2 που λειτουργεί και με υγραέριο, με 69 ίππους. Αξίζει να τονιστεί ότι οι δικύλινδροι κινητήρες έχουν επιδόσεις ρεκόρ σε ό,τι αφορά τις εκπομπές CO2: 90 g/km για τον κινητήρα των 85 ίππων, 99 g/km για την έκδοση των 105 ίππων. Οι εκδόσεις "Eco" των 1.3 Multijet 95 hp (ο οποίος κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση) και 1.2 69 hp θα περιορίσουν τις εκπομπές κάτω από τα 100 γραμμάρια CO2 για κάθε χιλιόμετρο. Το νέο 500 είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, μαζί με το Panda, που προσφέρει ένα μικρό κινητήρα diesel ο οποίος αποτελεί το καλύτερο δείγμα της σύγχρονης τεχνολογίας: τον 1.3 16v Multijet 95 hp, που εκπέμπει μόλις 89 g/km CO2 και καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 6. Παράλληλα, με αυτόν τον κινητήρα επιταχύνει από 0 ως τα 100 χλμ./ώρα σε 10,7'', ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση του 3,4 λίτρα/100 χλμ.
Εξωτερικό
Τολμηρό και σαγηνευτικό, το νέο 500 διαθέτει όχι λιγότερες από 1.900 καινοτόμες λεπτομέρειες, όλες σχεδιασμένες για να ενισχύσουν τη μοναδικότητά του και ταυτόχρονα να κάνουν το στιλ του ακόμη πιο εκλεπτυσμένο. Νέοι είναι οι εμπρός προβολείς με φώτα ημέρας LED, τα πίσω φωτιστικά σώματα, η παλέτα των χρωμάτων, το ταμπλό, τα υλικά: οι αναβαθμίσεις είναι σημαντικές, αλλά μένουν πιστές στο ασυναγώνιστο στιλ του 500. Δεν είναι τυχαίο που το εμβληματικό Fiat είναι ένα μανιφέστο ενός νέου τρόπου κινητικότητας, είναι μια «ήπια επανάσταση» στους δρόμους του κόσμου.
Έτσι, σήμερα το νέο 500 ανανεώνεται κάτω από το σύμβολο της αισθητικής συνέχειας και της τεχνολογικής εξέλιξης. Είναι η μαγική φόρμουλα του να είναι το 500, το μόνο μοντέλο που είναι ικανό να συνθέσει τέλεια τόσο αντίθετα χαρακτηριστικά: είναι αποκλειστικό, παρ' όλα αυτά προσιτό, είναι ένα παγκόσμιο best-seller με πεμπτουσία του την ιταλική καρδιά του, είναι ένα κομψό προϊόν το οποίο επίσης προσφέρει και διασκέδαση. Είναι πολύ προσωπικό έστω και αν έχουν πωληθεί περισσότερες από 1.500.000 μονάδες. Και επιπλέον όλων αυτών, το νέο 500 συνδυάζει τεχνολογία και συναίσθημα, επιβεβαιώνοντας εκ νέου ότι είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία του από όλες τις απόψεις.
Το νέο 500 είναι μικρό σε διαστάσεις: έχει μήκος 357 εκατοστά, πλάτος 163 εκατοστά, ύψος 149 εκατοστά και έχει μεταξόνιο 230 εκατοστά. Η σχεδίαση του εμπρός και του πίσω μέρους έχει αλλάξει, αλλά έχει μείνει πιστό στον εαυτό του. Το εξωτερικό στιλ του νέου 500 εκφράζει τα ελκυστικά διακριτικά στοιχεία που παραδοσιακά χαρακτηρίζουν τον κλασικό πρόγονο του 1950, μόνο που σήμερα επαναβεβαιώνει την ταυτότητα του με τον πιο πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό.
Η πλέον προφανής αναφορά στο παρελθόν είναι οι προβολείς, οι οποίοι παραμένουν κυκλικοί σε σχήμα, αλλά τώρα έχουν μια πιο δυναμική κλίση για να μεταφέρουν την εμφάνιση ενός πιο τολμηρού βλέμματος - μαζί με το κάτω σύστημα που περιλαμβάνει τα μεσαία φώτα και τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Σήμερα, οι προβολείς εμπλουτίζονται με μια καινοτόμο πολυελλειπτική μονάδα για καθαρό νυχτερινό φωτισμό και περισσότερη ασφάλεια. Αλλά και το καπό σήμερα έχει γίνει πιο εκφραστικό με διακριτικές παρεμβάσεις και διαθέτει μία πιο σαγηνευτική όψη.
Το πίσω τελείωμα έχει μια μεγάλη επιχρωμιωμένη λαβή με χαρακτηριστικό σχήμα, που θυμίζει το φως της πινακίδας του πρώτου Fiat 500 και σήμερα ενσωματώνει αποκλειστικά νέα φωτιστικά σώματα. Είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία του με «κενά» φωτιστικά σύνολα - μια κυκλική δομή που αφήνει το χρώμα του αμαξώματος να αναδύεται από το μέσον. Έτσι, το φως φαίνεται βγαίνει από το αμάξωμα, προσδίδοντας χαρακτηριστικά που μοιάζουν σε ένα «φωτεινό τατουάζ».
Ζάντες ελαφρού κράματος με νέο σχέδιο είναι επίσης διαθέσιμες, ενώ η χρωματική παλέτα για το αμάξωμα διαθέτει 13 χρώματα. Δύο εντυπωσιακές δίχρωμες εκδόσεις, μαύρο-κίτρινο και μαύρο-κόκκινο, είναι επίσης διαθέσιμες, ικανοποιώντας πολλές διαφορετικές ανάγκες εξατομίκευσης.
Κομψότητα και καινοτομία για το διαχρονικό εσωτερικό
Τα εσωτερικά είναι όλα καινούργια, αρχίζοντας από τη σχεδίαση του ταμπλό: τώρα ενσωματώνει το καινοτόμο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας Uconnect με οθόνη 5", η οποία εισέρχεται αρμονικά σε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο, εργονομικό εσωτερικό σύνολο. Συνολικά το ταμπλό είναι νέο και υψηλής τεχνολογίας, αλλά παραμένει πάντοτε αναμφισβήτητα 500.
Η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί να περιβάλλει με ασφάλεια και πολλές μικρές λεπτομέρειες αναφοράς στο παρελθόν σε μια νέα ερμηνεία και με αποκλειστικά υλικά. Υπό αυτό το πρίσμα, τα κουμπιά και ο χώρος πάνω από το ταμπλό έχουν επανασχεδιαστεί, όπως και το τιμόνι: σήμερα, τα χειριστήρια ελέγχου είναι πιο ευέλικτα και ολοκληρωμένα και το επιχρωμιωμένο τελείωμα προσθέτει μια πινελιά αναβάθμισης. Ο χώρος επιβατών του νέου 500 είναι η επιτομή της πληρότητας και του μοντέρνου εργονομικού εξοπλισμού σε σχεδίαση εμπνευσμένη από το κλασικό 500.
Η κολόνα του τιμονιού χαρακτηρίζεται από τον πίνακα των αναλογικών οργάνων με τους ομόκεντρους κύκλους οι οποίοι παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό με μια ματιά: η ταχύτητα εμφανίζεται στην εξωτερική στεφάνη και το οδόμετρο τοποθετείται από κάτω. Ο ενσωματωμένος υπολογιστής ταξιδιού, με τον ψηφιακό μετρητή καυσίμου και το θερμόμετρο, εμφανίζονται στη μέση.
Όλα στο νέο 500 αποτελούν έναν ιδανικό συνδυασμό μεταξύ της ρετρό εμφάνισης και της σύγχρονης τεχνολογίας. Το πάνω μέρος αποπνέει φινέτσα και προσωπικότητα και υπογραμμίζεται από το κεντρικό μέρος του ταμπλό το οποίο παίρνει το χρώμα του αμαξώματος, ενώ το κάτω μέρος είναι εξαιρετικά λειτουργικό με νέες ευρύχωρες θήκες για μικροπράγματα. Ο μοχλός ταχυτήτων είναι τοποθετημένος στο ταμπλό για μέγιστη ευκολία στη χρήση του και μοιάζει με ένα εξελιγμένο μηχανικό εξάρτημα, με επιχρωμιωμένα μέρη και εργονομική λαβή, που μπορεί να είναι σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα ή επιχρωμιωμένη, ανάλογα με τις εκδόσεις.
Το πίσω κάθισμα είναι άνετο για δύο επιβάτες και ακολουθεί το ντιζάιν των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Lounge μπορεί να είναι διαιρούμενο 50-50 και αναδιπλούμενο, ώστε να προσαρμόζεται με τον καλύτερο τρόπο σε όλες μεταφορικές ανάγκες.
Η μεγάλη οθόνη του συστήματος UconnectTM ξεχωρίζει στο κέντρο του ταμπλό του νέου 500 και περιλαμβάνει στη βασική έκδοση τις ρυθμίσεις για το ηχοσύστημα (που έχει και χειριστήρια στο τιμόνι), θύρες AUX-IN και USB, με σύστημα hands-free και Bluetooth.
Όπως ένα ρούχο, σαν δεύτερο δέρμα
Το New 500 προσφέρει μια μεγαλύτερη ευκαιρία με την οποία δεν σταματάει να εκπλήσσει και να προκαλεί τη φαντασία. Το όνομά της είναι "Second skin". Πρόκειται για μια αποκλειστική δυνατότητα εξατομίκευσης η οποία επιτρέπει τη μεταφορά της προσωπικότητας του καθενός πάνω στο αμάξωμα του αυτοκινήτου με την τυπική ιταλική κομψότητα και στιλ.
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν την έκδοση "Small", που διαθέτει ένα γεωμετρικό, "trendy" σχέδιο κατά μήκος της γραμμής των ζωνών, ενώ η επιλογή "Medium" περιλαμβάνει τις κολόνες και την οροφή - και σε μερικές περιπτώσεις και το καπό και την πίσω πόρτα - με τέσσερα σχέδια: "Lord" (κλασικό tartan), "Comics" (pop διακόσμηση) σε συνδυασμό με τη νέα δίχρωμη βαφή του αμαξώματος, "Navy" (φρέσκο και δροσερό) και "Camouflage" (μοντέρνα στρατιωτική).
Posted by Autocarnet on Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2015