Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)
Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality) |
Οι δύο ταινίες έξι λεπτών “Real Memories” και “Backwater” προβάλλονται στο YouTube και στο διαδικτυακό τόπο της καμπάνιας www.mini.com/360 σε περισσότερες από 20 χώρες σε όλο τον κόσμο από τις 8 Σεπτεμβρίου 2015. Οι ταινίες προωθούνται μέσα από τα pre-roll διαφημιστικά μηνύματα στο YouTube και τις διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Twitter και Instagram.
Οι ταινίες γυρίστηκαν στη Βαρκελώνη χρησιμοποιώντας ειδικό πλατό με εννέα κάμερες RED Dragon που προφέρουν συνδυασμένη ανάλυση 14k. Ένα επίσης αποκλειστικό πλατό με επτά κάμερες GoPro εξελίχθηκε για τις σκηνές μέσα στο αυτοκίνητο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τα βίντεο απευθείας online μέσω υπολογιστή ή οποιουδήποτε smartphone με εγκατεστημένη την εφαρμογή YouTube. Σύντομα θα διατίθενται επίσης για τα VR συστήματα τηλεθέασης Samsung Gear VR και Oculus Rift.
Για την παγκόσμια καμπάνια marketing, η MINI σχεδιάζει να διανείμει συνολικά 140.000 δωρεάν συστήματα τηλεθέασης MINI Virtual Reality Cardboard Viewers σε όλο τον κόσμο (το σύστημα τηλεθέασης βασίζεται στη νέα έκδοση του Google Cardboard που παρουσιάστηκε φέτος το καλοκαίρι). Το mini.com/360 παρέχει μία λίστα με τα σημεία διάθεσης των συστημάτων τηλεθέασης.
Επιπλέον των δύο ταινιών VR, ο διαδικτυακός τόπος της καμπάνιας περιλαμβάνει και άλλα βίντεο με ενδιαφέρον περιεχόμενο: δύο τρέιλερ, ένα making-of video και σποτ με τους πρωταγωνιστές να ανακαλύπτουν τα χαρακτηριστικά του συστήματος MINI Connected στα διαλείμματα των γυρισμάτων.
Πρακτορείο:
KKLD creative agency Berlin/NYC
UNIT9 production agency, London/BerlinKKLD Berlin
Διευθυντής: Gevorg Karensky, LA
Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality) |
http://www.autocarnet.gr/2015/07/sound-video-giulia.html
Posted by Autocarnet on Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2015