Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)

Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)
Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)
Η μάρκα θα παρουσιάσει δύο ταινίες μικρού μήκους 360 μοιρών, που παρέχουν στους θεατές ελευθερία κινήσεων σε ένα εικονικό χώρο. Επομένως, η MINI γίνεται η πρώτη μάρκα στην ιστορία που αξιοποιεί τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (VR) για κορυφαίας ποιότητας αφήγηση. Η πρωτοβουλία αυτή επιβεβαιώνει το καινοτόμο πνεύμα της εταιρίας καθώς διερευνά νέες τάσεις στις επικοινωνίες.

Οι δύο ταινίες έξι λεπτών “Real Memories” και “Backwater” προβάλλονται στο YouTube και στο διαδικτυακό τόπο της καμπάνιας www.mini.com/360 σε περισσότερες από 20 χώρες σε όλο τον κόσμο από τις 8 Σεπτεμβρίου 2015. Οι ταινίες προωθούνται μέσα από τα pre-roll διαφημιστικά μηνύματα στο YouTube και τις διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Twitter και Instagram.

Οι ταινίες γυρίστηκαν στη Βαρκελώνη χρησιμοποιώντας ειδικό πλατό με εννέα κάμερες RED Dragon που προφέρουν συνδυασμένη ανάλυση 14k. Ένα επίσης αποκλειστικό πλατό με επτά κάμερες GoPro εξελίχθηκε για τις σκηνές μέσα στο αυτοκίνητο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τα βίντεο απευθείας online μέσω υπολογιστή ή οποιουδήποτε smartphone με εγκατεστημένη την εφαρμογή YouTube. Σύντομα θα διατίθενται επίσης για τα VR συστήματα τηλεθέασης Samsung Gear VR και Oculus Rift.

Για την παγκόσμια καμπάνια marketing, η MINI σχεδιάζει να διανείμει συνολικά 140.000 δωρεάν συστήματα τηλεθέασης MINI Virtual Reality Cardboard Viewers σε όλο τον κόσμο (το σύστημα τηλεθέασης βασίζεται στη νέα έκδοση του Google Cardboard που παρουσιάστηκε φέτος το καλοκαίρι). Το mini.com/360 παρέχει μία λίστα με τα σημεία διάθεσης των συστημάτων τηλεθέασης.

Επιπλέον των δύο ταινιών VR, ο διαδικτυακός τόπος της καμπάνιας περιλαμβάνει και άλλα βίντεο με ενδιαφέρον περιεχόμενο: δύο τρέιλερ, ένα making-of video και σποτ με τους πρωταγωνιστές να ανακαλύπτουν τα χαρακτηριστικά του συστήματος MINI Connected στα διαλείμματα των γυρισμάτων.

Πρακτορείο:
KKLD creative agency Berlin/NYC
UNIT9 production agency, London/BerlinKKLD Berlin
Διευθυντής: Gevorg Karensky, LA
Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)

Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)

Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)

Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)
Η MINI σχεδιάζει μία παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και "Share" στους Φίλους σας…!


http://www.autocarnet.gr/2015/07/sound-video-giulia.html
Posted by Autocarnet on Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2015

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!