Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ηi-tech κλέφτες αυτοκινήτων

Ηi-tech κλέφτες αυτοκινήτων
Ηi-tech κλέφτες αυτοκινήτων
Χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κινδυνεύουν να πέσουν θύματα κλοπής, υποστηρίζουν ερευνητές δύο ευρωπαϊκών πανεπιστημίων, οι οποίοι αναφέρουν ότι διαπίστωσαν κενό στην ασφάλεια των ηλεκτρονικών κλειδιών.


Σε έγγραφο που δημοσίευσαν κατά το συνέδριο της Usenix στην Ουάσινγκτον υποστηρίζουν ότι κατάφεραν με εύκολο τρόπο να διεισδύσουν στο πρόγραμμα των ηλεκτρονικών κλειδιών και να βάλουν μπροστά το αυτοκίνητο.

Αυτό σημαίνει πρακτικά, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, ότι χάκερ μπορεί να κλέψει αυτοκίνητα από διαφορετικές μάρκες χωρίς να έχει το ηλεκτρονικό κλειδί ή να κλέψει κάποιο ακριβό μοντέλο, αφού πρώτα το ενοικιάσει και το επιστρέψει.

Ο Φλάβιο Γκαρσία από το πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ και ο Βάρις Ετζ με τον Ρόελ Βερντάλτ του πανεπιστημίου Ράντμπουντ του Ναϊμέγκεν της Ολλανδίας, που είναι ειδικοί στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, υποστηρίζουν ότι υπέκλεψαν τα σήματα που ανταλλάσσει ο αναμεταδότης του αυτοκινήτου με το ηλεκτρονικό κλειδί.

Ο αναμεταδότης Megamos Crypto, ο οποίος χρησιμοποιείται στα μοντέλα των Volkswagen, Volvo, FIAT, Audi, Honda αλλά και τα πολυτελή μοντέλα Porsche, Bentley και Lamborghini που ανήκουν στη Volkswagen, ακινητοποιεί τα οχήματα αν κάποιος προσπαθήσει να τα βάλει μπροστά χωρίς να είναι το σωστό ηλεκτρονικό κλειδί σε κοντινή απόσταση.

Οι ερευνητές, σύμφωνα με το Bloomberg, ισχυρίστηκαν ότι παρουσίασαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους πρώτα στη σουηδική εταιρία που κατασκευάζει το Megamos Crypto το 2012 και στη συνέχεια στη Volkswagen τον Μάιο του 2013. Αναφέρουν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία προσπάθησε να μπλοκάρει τη δημοσίευση της έρευνάς τους πηγαίνοντας την υπόθεση στα βρετανικά δικαστήρια.

Σημαντική πρόταση

Ο δικαστής αποφάνθηκε ότι περιείχε λεπτομέρειες που θα μπορούσαν να υποδείξουν τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να κλαπούν τα αυτοκίνητα, γι' αυτό απαγόρευσε τη δημοσίευση. Επειτα από διαπραγματεύσεις, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να δημοσιευτεί το κείμενο, αφού αφαιρεθεί πρώτα μια συγκεκριμένη πρόταση, που σύμφωνα με την εταιρία περιείχε κρίσιμες λεπτομέρειες.

Ο εκπρόσωπος Τύπου της Volkswagen δήλωσε: «Η Volkswagen διατηρεί τόσο τα ηλεκτρονικά όσο και τα μηχανικά μέτρα ασφαλείας, τεχνολογικά ενημερωμένα και επίσης προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες σε αυτόν τον τομέα». Πρόσθεσε ότι η αντικλεπτική προστασία είναι ακόμη γενικά εξασφαλισμένη, καθώς οι εγκληματίες χρειάζονται πρόσβαση στο σήμα του κλειδιού για να χακάρουν τον αναμεταδότη. «Τα τρέχοντα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων του Passat και του Golf, δεν επιτρέπουν καθόλου τέτοιου είδους επιθέσεις» κατέληξε

Πηγή: espressonews

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.