Διαθέσιμο είναι το 5θυρο Audi A1, έκδοση Sportback στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, ενώ θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαιοκινητήρα, με ιπποδυνάμεις (μοτέρ TSI) που κυμαίνονται από τους 86 ίππους και φτάνουν τους 185 ίππους.
Έτσι, λοιπόν, η βασική έκδοση του Α1 Sportback εξοπλίζεται με τον μικρό και οικονομικό...
turbo TFSI κινητήρα βενζίνης των 86 ίππων, κοστίζοντας σε αυτή τη βασική έκδοση "Attraction" την τιμή των 16.800 ευρώ με το αντίστοιχο 1.400άρι μοτέρ με τους 122 ίππους να προσθέτει σε αυτή την βασική έκδοση άλλα 2.200 ευρώ φτάνοντας την τιμή του στα 19.000 ευρώ εκτός και αν εφοδιάζεται με το 7-τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, που ανεβάζει την τιμή στα 21.000 ευρώ.
turbo TFSI κινητήρα βενζίνης των 86 ίππων, κοστίζοντας σε αυτή τη βασική έκδοση "Attraction" την τιμή των 16.800 ευρώ με το αντίστοιχο 1.400άρι μοτέρ με τους 122 ίππους να προσθέτει σε αυτή την βασική έκδοση άλλα 2.200 ευρώ φτάνοντας την τιμή του στα 19.000 ευρώ εκτός και αν εφοδιάζεται με το 7-τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, που ανεβάζει την τιμή στα 21.000 ευρώ.
Στα 27.100 ευρώ φτάνει η ισχυρότερη έκδοση του αυτοκινήτου, η οποία εξοπλίζεται με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,4 λίτρων και συνδυάζεται αποκλειστικά με επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αποδίδοντας 185 ίππους.
H πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1,6 λίτρων που αποδίδει 90PS, κοστίζει 19.300 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και 21.300 ευρώ με την ημι-αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων.
H πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1,6 λίτρων που αποδίδει 90PS, κοστίζει 19.300 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και 21.300 ευρώ με την ημι-αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων.
Τέλος μέσα στο 2012 το A1 Sportback θα εφοδιάζεται και με ένα νέο TFSI κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 140 ίππους και θα έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιεί, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του.
PHOTO GALLERY