Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

DACIA LODGY "GLACE": Το νέο μικρό της Dacia που θα κάνει τους πάντες να μιλάνε γι' αυτό...

DACIA LODGY "GLACE": ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ TROPHEE ANDROS, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ


To Dacia Lodgy «Glace», είναι μια πανίσχυρη αγωνιστική έκδοση ενός εντελώς καινούργιου οικογενειακού μοντέλου παραγωγής το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης του 2012! Ένα μοντέλο που το όνομά του ετυμολογικά είναι συνώνυμο της ευρυχωρίας και του οικογενειακού περιβάλλοντος. Τολμηρή όπως πάντα και πιστή στις αρχές της για συμμετοχή στο απαιτητικό πεδίο των αγώνων, η μάρκα Dacia, θέλησε με την 3η χρονιά εμπλοκής της στο συγκεκριμένο θεσμό, να ταράξει και πάλι τα νερά. Για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού Trophée Andros, μια εταιρεία συμμετέχει με ένα αυτοκίνητο MPV.

Για να κεντρίσει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον, στη γραμμή εκκίνησης κάθε αγώνα, η μάρκα θα παρατάσσει όχι ένα αλλά δύο αγωνιστικά Lodgy « Glace »: στο τιμόνι του πρώτου θα βρίσκεται  ο πασίγνωστος...
Alain Prost, που έχει ήδη στη συλλογή του δύο τίτλους δευτεραθλητή για τα πρωταθλήματα του 2010 & 2011, στο τιμόνι ενός Dacia Duster « Glace ». Στο τιμόνι του 2ου Lodgy « Glace » θα βρίσκεται ο γιός του Nicolas Prost, αλλά και ο Evens Stievenart, πολύ γνωστός συναθλητής του Alain Prost και συγκάτοικός του στο βάθρο του νικητή στον τελικό/super-ειδική του προηγούμενου πρωταθλήματος, που διεξήχθη στο Stade de France. Μια πραγματικά οικογενειακή υπόθεση για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Η Dacia κλείνει το μάτι στον προφανή στόχο, που δεν είναι άλλος από τη νίκη!

Το Lodgy « Glace » σχεδιάστηκε ειδικά για αυτόν τον ασυνήθιστο αγώνα, που φημίζεται σαν μια από τις δυσκολότερες δοκιμασίες στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οι τεχνικοί κανονισμοί του πρωταθλήματος Trophée Andros είναι ιδιαίτερα αυστηροί. Για κάθε επιμέρους στοιχείο του αυτοκινήτου υπάρχουν αυστηροί περιορισμοί (διαστάσεις αμαξώματος, κιβώτιο ταχυτήτων, τροχοί και ελαστικά), αλλά και για τα χρησιμοποιούμενα υλικά επίσης. Οι κανονισμοί έχουν σχεδιαστεί ώστε να περιορίζονται οι πολύπλοκες και πανάκριβες τεχνολογικές επιλογές. Πρόκειται για έναν αγώνα αναζήτησης των απλών και έξυπνων λύσεων, σκεπτικό που ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της μάρκας Dacia. Έναν αγώνα που προέχει η αξιοπιστία των αυτοκινήτων αλλά και η αποτελεσματικότητα των οδηγών.

Την προετοιμασία του Lodgy « Glace » έχουν αναλάβει οι ομάδες της Tork Engineering (αρχική σύλληψη, υλοποίηση, συναρμολόγηση), και της Sodemo (κινητήρας), ενώ το αυτοκίνητο υποστηρίζει με την τεράστια τεχνογνωσία της η ομάδα της Renault Sport Technologies (RST). Σε ολόκληρη τη διάρκεια του εγχειρήματος η ομάδα της RST προσφέρει την τεχνολογική και αγωνιστική της εμπειρία. Είναι οι άνθρωποι της συγκεκριμένης ομάδας που καλούνται να παίξουν το ρόλο του διευθυντή της ορχήστρας, και να διασφαλίσουν την αρμονική συνεργασία μεταξύ των διαφόρων προμηθευτών, των διαφορετικών τμημάτων (σχεδιασμού, μηχανολογίας), της μάρκας Dacia, και των πιλότων.

Το Lodgy « Glace » εκμεταλλεύεται αρκετές από τις τεχνολογικές λύσεις του προκατόχου του, του Dacia Duster « Glace », διαθέτει όμως και τεχνολογίες που έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για εκείνο. Από τεχνική σκοπιά, στο πρωτάθλημα Trophée Andros, και η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο, και είναι τελικά το πεδίο που κρίνεται και η επιτυχία. Η εμπειρία των προηγούμενων συμμετοχών οδήγησε σε αρκετές αναλύσεις βάσει των οποίων το νέο μοντέλο να εμφανίζεται βελτιωμένο σε σημεία όπως :

- η ανάρτηση : κατασκευασμένη από υλικό CERAM, με 2πλά ψαλίδια και αμορτισέρ μεγάλων διαδρομών, λύση που υιοθετήθηκε και την προηγούμενη χρονιά, ενώ οι συνθήκες των αγώνων οδήγησαν τους μηχανικούς στον επανασχεδιασμό και την επανεξέταση του συνολικού set-up, σε ότι αφορά τη στήριξη των αμορτισέρ.

- η απόδοση του κινητήρα : στο περσυνό πρωτάθλημα ο στόχος για τον κινητήρα ήταν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόδοση της ροπής σε χαμηλές στροφές, ενώ για τη φετινή χρονιά η προσπάθεια έχει στόχο τη μέγιστη ιπποδύναμη, η οποία και εμφανίζεται αισθητά μεγαλύτερη.

ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ DACIA


Με δύο ‘ασημένια μετάλλια’ στην τροπαιοθήκη τους για τις σεζόν 2010 & 2011, είναι προφανές ότι ο Alain Prost και η Dacia ήθελαν να ανανεώσουν τη συνεργασία τους και για την καινούργια σεζόν… αλλά και να μεγαλώσουν την οικογένεια με την προσθήκη ενός ακόμα αυτοκινήτου με τον γιό του πολύ-πρωταθλητή Alain, τον Nicolas Prost στο τιμόνι, και έναν ακόμη πιλότο τον Evens Stievenart, που κατάκτησε μαζί με τον Prost τον τελευταίο αγώνα/super-ειδική του περσινού πρωταθλήματος στο Stade de France. Με την επιλογή της συμμετοχής και δεύτερου αυτοκινήτου, η Dacia δίνει την ευκαιρία σε δύο νέους και ταλαντούχους οδηγούς, να διακριθούν σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, αλλά και να συναγωνιστούν σε πολύ υψηλό επίπεδο ανάμεσα σε κορυφαίους πιλότους.

Αν ο στόχος για κάθε οδηγό ξεχωριστά είναι να αγωνιστεί για τη νίκη, ο συλλογικός στόχος παραμένει πάντα η κατάταξη της ομάδας στην κορυφή του βάθρου. Μία διπλή πρόκληση που κάνει τον αγώνα ακόμη πιο συναρπαστικό.

23ο TROPHEE ANDROS : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2011-2012
  • Val Thorens : 3-4 Δεκεμβρίου
  • Andorre : 9-10 Δεκεμβρίου
  • L'Alpe d'Huez : 16-17 Δεκεμβρίου
  • Isola 2000 : 06-07 Ιανουαρίου
  • Lans en Vercors : 13-14 Ιανουαρίου
  • Saint Dié des Vosges : 20-21 Ιανουαρίου
  • Finale Clermont/Superbesse : 27-28 Ιανουαρίου

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ DACIA LODGY «GLACE»

ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος : σωληνωτό από χάλυβα
Ανάρτηση : διπλά τριγωνικά ψαλίδια, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Öhlins

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος : VQ 30, παραγωγής του ομίλου Renault Nissan, V6 με 24 βαλβίδες
Θέση : πίσω – κέντρο
Κυβισμός (cm3) : 2.987
Διάμετρος x διαδρομή (mm) : 93 x 73.3
Μέγιστη ισχύς kW CEE (ch) : 257 (355)
Στροφές μέγιστης ιπποδύναμης (στρ/λεπτό) : 7.500
Μέγιστη ροπή : 360 Nm CEE
Στροφές μέγιστης ροπής (στρ/λεπτό) : 5 500

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος : και στους 4 τροχούς με 4διεύθυνση
Κιβώτιο ταχυτήτων : σειριακό της SADEV με 6 σχέσεις
Διαφορικά : εμπρός και πίσω περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ)

ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ
Εμπρός : χαλύβδινοι δίσκοι Ø 300 mm
Πίσω : χαλύβδινοι δίσκοι Ø 265 mm
Δαγκάνες : 4πίστονες της Beringer

ΤΡΟΧΟΙ / ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Ζάντες : 5.5'' x 16'' από μαγνήσιο
Ελαστικά : Continental Contact 3 Racing για πάγο

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος : 4 001χλστ.
Πλάτος : 1 900χλστ
Μετατρόχιο ΕΜ/ΠΙΣΩ : 1 690 χλστ
Μεταξόνιο : 2 500χλστ.
Συνολικό βάρος : 950 Kg
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμων : 25 λίτρα

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος : 4διεύθυνση
Υδραυλική υποβοήθηση


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...