Η Ford ανακοίνωσε τη συνέχιση της μακροχρόνιας χορηγίας της στην πλέον δημοφιλή και αναγνωρισμένη διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου -- UEFA Champions League -- μέχρι τον Ιούνιο του 2015.
«Η νέα συμφωνία τριετούς συνεργασίας μας, δείχνει την ισχυρή εσωτερική μας δέσμευση στο θεσμό» δήλωσε ο Stephen Odell, chairman & CEO, Ford Ευρώπης. «Για μία παγκόσμια εταιρία όπως η δική μας, το UEFA Champions League είναι ιδανική πλατφόρμα για τη σύνδεση εκατομμυρίων ανθρώπων με κοινές αξίες. Πρόκειται για την τελική αναμέτρηση των ‘καλύτερων από...
τους καλύτερους’ και η Ford θέλει να έχει τη δική της συμβολή στο γεγονός».Ο David Taylor, CEO Εκδηλώσεων UEFA πρόσθεσε σχετικά: «Είμαστε χαρούμενοι που η Ford αποφάσισε να επεκτείνει τη συνεργασία της με την UEFA και το UEFA Champions League για τρία ακόμα χρόνια. Η Ford είναι πολύτιμος εταίρος μας από το 1992 που δημιουργήθηκε ο θεσμός. Η ανανέωση της συνεργασίας μας ενισχύει τη στενή σχέση που έχει καλλιεργηθεί. Το UEFA Champions League γίνεται όλο και ισχυρότερο και είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στη Ford άριστες ευκαιρίες για επικοινωνία και σύνδεση με τους φιλάθλους σε παγκόσμια βάση».
Το UEFA Champions League είναι από τις πιο δημοφιλείς αθλητικές διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο. Πάνω από δύο δισεκατομμύρια τηλεθεατές το παρακολούθησαν την περσινή σεζόν (με την αθροιστική τηλεθέαση να ξεπερνά τα τέσσερα δισεκατομμύρια), με τους μισούς και πλέον να βρίσκονται εκτός Ευρώπης.
«Πρόκειται για Ευρωπαϊκή διοργάνωση, ωστόσο όπως τα τελευταία παγκόσμια αυτοκίνητα Ford, έχει ένα παγκόσμιο κοινό και οπαδούς σε όλο τον πλανήτη. Το καλό ποδόσφαιρο, όπως ένα καλό αυτοκίνητο δεν γνωρίζουν σύνορα και αυτή η συνεργασία προσφέρει παγκόσμια προβολή», δήλωσε ο Roelant de Waard, vice-president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Αυτός είναι ο λόγος που το UEFA Champions League έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο στο λανσάρισμα του νέου Ford Focus στις αρχές της χρονιάς».
Το UEFA Champions League είχε ενεργό ρόλο στην παρουσίαση του νέου Ford Focus σε ένα παγκόσμιο κοινό μέσα από τηλεοπτικά σποτ στα ημίχρονα, περιμετρικές διαφημίσεις στα στάδια και online κανάλια. Δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης όπως το "FocusCam attraction" στο UEFA Champions League Festival έδωσαν την ευκαιρία στους επισκέπτες του περιπτέρου της Ford να απαθανατιστούν σε κινούμενες εικόνες στυλ "Matrix" με γωνία λήψης 180 μοιρών από 40 κάμερες. Οι συμμετέχοντες μοιράστηκαν τα βίντεο με τους online φίλους τους, χρησιμοποιώντας το Focus Wi-Fi hotspot και ανεβάζοντάς τα σε site όπως Facebook ή YouTube. Οι 77.630 αναπαραγωγές που ακολούθησαν online έδειξαν πώς η Ford και η UEFA συνεργάζονται μπροστά σε τεράστια ακροατήρια για να υλοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες Ford.
Η χρήση site κοινωνικών μέσων από τη Ford όπως το Facebook και το Twitter για πιο άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές θα αυξηθεί με τη συνέχιση της συνεργασίας. Και για όλους τους πελάτες που παρακολουθούν τη Ford μέσω τέτοιων κοινωνικών μέσων, θα υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες από ποτέ για διαδραστική επικοινωνία με την Εταιρία και τη χορηγία της στο UEFA Champions League.
Στη διεξαγωγή του Τελικού του 2012 UEFA Champions League που θα πραγματοποιηθεί στο Μόναχο, η Ford Γερμανίας θα υποστηρίξει ουσιαστικά την εκδήλωση. Μεταξύ των άλλων, θα λανσάρει ειδικά μοντέλα “Champions” και θα προσφέρει 200 οχήματα στα χρώματα του 2012 UEFA Champions League Final για την υποστήριξη των αναγκών μεταφορών και logistics του Τελικού, τα οποία και θα προβληθούν μέσω των κοινωνικών μέσων.
Χρήσιμα Στατιστικά
Το πρωτάθλημα 2010-11 προσέλκυσε πάνω από 500 εκατομμύρια τηλεθεατές στην Ευρώπη, 230 εκατομμύρια στην Αμερική, 190 εκατομμύρια στην Αφρική και πάνω από 130 εκατομμύρια στην Ασία.
Η παγκόσμια κάλυψη του UEFA Champions League την προηγούμενη σεζόν έφτασε σχεδόν τις 100.000 ώρες.
178,7 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τον Τελικό του 2011 UEFA Champions League διαμορφώνοντας το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό που είχε καταγραφεί ποτέ σε Τελικό του UEFA Champions League και το μεγαλύτερο παγκοσμίως για αθλητικό γεγονός το 2011.
Η Ford προσφέρει πάνω από 900 οχήματα - όπως Ford Galaxy και Ford Transit - κάθε σεζόν συμβάλλοντας στη διαχείριση μεταφορών και logistics για τους αγώνες του UEFA Champions League.
Η χορηγία της Ford έδειξε σημαντικές αυξήσεις στη "διαμόρφωση θετικής άποψης" και "αναγνωρισιμότητας μάρκας" μεταξύ των θεατών του UCL το 2011 σε σχέση με εκείνους που δεν το παρακολουθούν.